作者: panda360 時間: 2015-2-27 01:13 標題: 有無平靚正lightening 代線介紹
淘記, 腦場均可,有DATA, 大電流。
Thank you 先。
作者: 肥寶 時間: 2015-2-27 07:45
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2168552
呢條如何?
作者: ansicowboy 時間: 2015-2-27 10:48
yahoo 大把, 廿蚊有條,唔彈WARNING的, 使用中
作者: panda360 時間: 2015-2-27 10:50
唔錯,不過我無工具整,真係無iPad 偉哥線?
作者: 肥寶 時間: 2015-2-27 12:29
我個隻係原裝頭加線,唔怕update完ios之後用唔到
作者: 金比 時間: 2015-2-27 13:38
用開淘仔 聲稱 拆機 Mirco 轉 Lightning
人仔22~25 粒
7.0 - 8.1.3 都未有問題
外觀尺寸同重量同我之前係 apple store 買既 $148 原廠一樣
作者: 肥寶 時間: 2015-2-27 15:29
2a充電會暖暖地
作者: 金比 時間: 2015-2-27 16:01
你講轉頭定 ?
作者: 肥寶 時間: 2015-2-27 16:05
原裝 轉頭
作者: 金比 時間: 2015-2-27 16:07
咁我又冇試過用2A充....
作者: 肥寶 時間: 2015-2-27 16:26
原裝剪頭暖都唔暖
作者: mopan 時間: 2015-3-2 22:06
any shop suggest? thx. PM me THX CHING
作者: CMZ 時間: 2015-3-2 22:21
其實彈 warning 有咩問題?
次次都彈?
作者: 肥寶 時間: 2015-3-2 22:22
http://s.taobao.com/search?spm=a ... &sort=sale-desc
第一間,買過兩次,正品
作者: thor330 時間: 2015-3-2 22:44
搵 Iwalk旗艦店
佢有條$38 話mfi 粗線,而家仲免運費
用緊兩條,叉iPad Air , 6plus 都未試過出warning
作者: mopan 時間: 2015-3-2 22:46
need 32.8. a bit expensive
作者: wlmak 時間: 2015-3-2 23:00
出福仁買條REMAX $25包網線,出到2A ,最高性價比代用線
作者: jaxyan 時間: 2015-3-3 00:15
買賣區早排有賣XD
作者: booshi 時間: 2015-3-9 00:32
系呀,好難搵到夠力推air2的線。我都帶住部機通處試。終於在附近街市旁的租碟鋪搵到條2米5Core。盛惠79大元。
作者: panda360 時間: 2015-3-9 14:40
Thank you. All 師兄。
作者: wongja 時間: 2015-3-9 14:48
買左 micro to lightning 頭 + LG 線
用2A 牛,暫時滿意
其實差得慢d唔緊要,最緊要唔好斷... Apple 原裝線真係好差...
(全淘仔, 都係睇呢度師兄介紹)
作者: YIP2003A 時間: 2015-3-10 08:35
回覆 15# thor330
89蚊果條先講有認証
作者: KinChungE 時間: 2015-3-11 09:28
彈Warning叉唔到
作者: tklai 時間: 2015-3-11 14:11
請問有無d有2m長,又可已差倒ipad air,請介紹下,苦惱中
via HKEPC Reader for Android
作者: CMZ 時間: 2015-3-11 20:43
部 Air2 叉到喎, 淨係頭一次彈 warning, 之後都冇彈喇
唔知係咪講緊唔同 warning? 我嗰個係話條線唔係堅嘢, 有機會用唔到有問題之類...
作者: KinChungE 時間: 2015-3-11 20:51
應該係你果次插得唔好所以先彈一次warning
如果D線真係俾佢check到翻版果D係會次次都一定彈warning, 次次都唔work
作者: CMZ 時間: 2015-3-11 20:57
回覆 26# KinChungE
唔 work係指過唔到 data定係叉都叉唔到?
唔知 update OS 會唔會由 check 唔到變 check到?
作者: KinChungE 時間: 2015-3-11 21:05
1. 又過唔到data又唔俾叉電
2. 會
作者: CMZ 時間: 2015-3-11 21:13
回覆 28# KinChungE
咁買條又貴又冇認證嘅咪好易 total lost?
有啲尿袋仲內置埋條線添...
作者: KinChungE 時間: 2015-3-11 21:13
買MFi Certified既就唔會有呢個問題
作者: WAI2 時間: 2015-3-12 01:34
本帖最後由 WAI2 於 2015-3-12 01:38 編輯
原裝lightning都係$148一條,又唔係貴,如果早前買落iphone、ipad又送埋,使乜咁煩要搵代用lightning線?!
作者: CMZ 時間: 2015-3-12 20:37
回覆 31# WAI2
反而對佢個 micro USB 轉 Lightning 轉插有興趣啲,唔知好唔好用?
作者: 肥寶 時間: 2015-3-12 21:03
Ok好用,30蚊人仔
作者: haha_22 時間: 2015-3-14 23:19
回覆 31# WAI2
認同,原裝好用d
作者: rickdom 時間: 2015-3-16 14:57
之前用左條老番, 用用下用唔到, 又無warning, 又差唔到, 激死, 要買條正版至得
作者: no_on888 時間: 2015-3-16 17:45
師兄可否post 圖上嚟睇睇?
作者: lam5799 時間: 2015-3-19 13:32
本帖最後由 lam5799 於 2015-3-19 13:39 編輯
師兄係原裝?
因為我係福仁買過
試過去旅行
先話差唔到
同埋淘寶鋪名係邊間
我怕買左
作者: CMZ 時間: 2015-3-19 20:42
回覆 37# lam5799
係原裝百幾蚊嗰粒呀
都唔明線就週街都係,轉插真係唔多覺
即使係 Lightning 轉 micro USB都冇
作者: lam5799 時間: 2015-3-19 22:38
師兄請問 淘寶鋪名係咩
作者: curapicaxsing 時間: 2015-3-20 01:26
micro USB 轉 Lightning, 9蚊粒, 快樂使用中, 冇彈Warning
作者: agent_smith 時間: 2015-3-20 09:06
回覆 40# curapicaxsing
where i can buy? any link?
作者: mikecheung 時間: 2015-3-20 16:59
淘寶有真線68人仔(劏機出來)我買左2條無伏,估計真野最少我用左一個月分唔出真假
作者: lam5799 時間: 2015-3-20 21:19
福仁???
我開頭用都無問題
用左幾次之後
時得時唔得
仲要有次去旅行期間先差唔到
好彩同行朋友都係用IPHONE 5
有條線差電咋
唔係就實要當地買喇
作者: curapicaxsing 時間: 2015-3-20 23:20
我果粒用左個幾兩個月,冇事哦,晚晚差
作者: lam5799 時間: 2015-3-21 01:56
哭出來

作者: 蘇達陳 時間: 2015-3-21 09:24
用緊呢粒,幾好,8.1.2冇問題。
查看宝贝:青森转接头三星转iphone4 转苹果5 转Apple/苹果接头苹果4转5转换
http://tb.cn/Ei8NEFy

