Board logo

標題: 而家IPAD裝WHATSAPP全屏問題 [打印本頁]

作者: mopan    時間: 2015-2-16 12:33     標題: 而家IPAD裝WHATSAPP全屏問題

因為升左8.1, 岩試左 FullForce Tweek  試開whatsapp會彈唔支援裝置, 而RetinaPad 就直情仲未支援IOS 8.1,  大家係咪仲用緊IOS8.0以下呢.  而家變左要用低清放大版WHATSAPP.
作者: a886    時間: 2015-2-17 22:52

回覆 1# mopan


   其實IOS7 APPLE 已經成個RetinaPad 加左入IOS裹面~
跟本唔需要再install

所以IOS7 後無再更新過





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2