作者: mopan 時間: 2015-2-16 12:33 標題: 而家IPAD裝WHATSAPP全屏問題
因為升左8.1, 岩試左 FullForce Tweek 試開whatsapp會彈唔支援裝置, 而RetinaPad 就直情仲未支援IOS 8.1, 大家係咪仲用緊IOS8.0以下呢. 而家變左要用低清放大版WHATSAPP.
作者: a886 時間: 2015-2-17 22:52
回覆 1# mopan
其實IOS7 APPLE 已經成個RetinaPad 加左入IOS裹面~
跟本唔需要再install
所以IOS7 後無再更新過
