標題: JB 問題 [打印本頁]
作者: 6100 時間: 2015-2-1 18:52 標題: JB 問題
JB中途遇到問題, 太極話沒有萍果驅動, 要我安裝ITUNE, 但我已安裝最新版ITUNE, 到底是什麼問題, 謝謝,
作者: tszyan29 時間: 2015-2-2 03:20
ios幾
(Sent from HKEPC iPad app)
作者: a886 時間: 2015-2-2 14:06
回覆 1# 6100
你要裝番舊版,因為最新版轉左做64Bit software,jb 果啲tools 係run緊32Bit 所以會 detect 唔到itunes
作者: denc 時間: 2015-2-2 17:02
搵返itunes 12.0.1版吖,12.1.0好多舊software都唔support。
作者: 6100 時間: 2015-2-4 07:50
搞點左,唔該各位,
作者: pansley 時間: 2015-2-4 16:44
同問,我電腦行64BIT 咁點好,下返64BIT itunes 12.0.1版,之後先JB???THX
