Board logo

標題: 12寸ipad, 期待嗎? [打印本頁]

作者: smallfaihk1111    時間: 2015-1-30 15:31     標題: 12寸ipad, 期待嗎?

究竟可以整到幾輕薄呢?
作者: charcsc2000    時間: 2015-1-30 16:03

麻麻地..除非好似傳聞咁, 係osx+ios合體,
不然我唸唔到點解要買12吋..
作者: cyberx131    時間: 2015-2-3 17:29

麻麻地..除非好似傳聞咁, 係osx+ios合體,
不然我唸唔到點解要買12吋..
charcsc2000 發表於 2015-1-30 16:03



    12吋既 ipad plus 有2k mon   加上 11180容量電池  你無理由吾買掛
作者: charcsc2000    時間: 2015-2-3 17:35

12吋既 ipad plus 有2k mon   加上 11180容量電池  你無理由吾買掛
cyberx131 發表於 2015-2-3 17:29


我情願佢搞掂ipad air 2個震機問題先啦..
12吋既 ipad plus 有2k mon   加上 11180容量電池<---如果改到咁, 但重量上返去700克..
真係搵鬼買..

但如果12吋係ios+osx, 咁就唔同..
作者: pigmich    時間: 2015-2-3 17:50

12吋既 ipad plus 有2k mon   加上 11180容量電池  你無理由吾買掛
cyberx131 發表於 2015-2-3 17:29

你唔係信下嘛...
作者: a886    時間: 2015-2-3 18:22

回覆 1# smallfaihk1111


    1GEN 果啲都係老鼠作~
等2GEN出先諗買唔買
作者: agent_smith    時間: 2015-2-3 21:19

no la. too heavy...
作者: naxingxiao    時間: 2015-2-3 22:14

太大部喇,不如用macbook!
作者: cyberx131    時間: 2015-2-3 22:41

你唔係信下嘛...
pigmich 發表於 2015-2-3 17:50



    到時真係甘格式出左 你吾好買呀
作者: on02hk    時間: 2015-2-4 00:55

冇興趣  太大部啦
作者: P14    時間: 2015-2-4 01:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pigmich    時間: 2015-2-4 11:02

到時真係甘格式出左 你吾好買呀
cyberx131 發表於 2015-2-3 22:41


你講親D 野都冇 source,搵鬼信…
作者: naxingxiao    時間: 2015-2-4 14:12

你講親D 野都冇 source,搵鬼信…
pigmich 發表於 2015-2-4 11:02


唔好甘鬼衰喇,甘直接甘督爆人!
作者: pigmich    時間: 2015-2-4 15:14

唔好甘鬼衰喇,甘直接甘督爆人!
naxingxiao 發表於 2015-2-4 14:12


係既係既,我錯我錯
作者: naxingxiao    時間: 2015-2-4 15:17

係既係既,我錯我錯
pigmich 發表於 2015-2-4 15:14


錯而能改,掌聲鼓勵鼓勵!
作者: 波子強    時間: 2015-2-7 16:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: iamgozilla    時間: 2015-2-7 17:01

我鐘意有鍵盤細電話+iPad mini多D
作者: wing1234    時間: 2015-2-7 21:04

放係床邊同廁所用都ok 啊

但係五千蚊內先講野
作者: yin1995    時間: 2015-2-7 22:40

放係床邊同廁所用都ok 啊

但係五千蚊內先講野
wing1234 發表於 2015-2-7 21:04

16gb wifi有機會
作者: ben24682004    時間: 2015-2-13 19:37

太大部帶出街唔方便, 係屋企用不如用pc啦

via HKEPC Reader for Android
作者: CMZ    時間: 2015-2-14 17:34

唔知會唔會:
行 OSX
Lightning 岀 HDMI 或 display port 或 airplay 駁 Mon
塊板變 keyboard + touch pad
作者: pakchi70    時間: 2015-2-17 10:16

我估計價錢會參考6 &6+
Air 2 16 g wifi 3888
iPad 12" 16g wifi 4688
作者: 原明    時間: 2015-2-17 10:55

10吋ok,太重失去興趣
作者: kinppz3    時間: 2015-2-17 12:18

一定好重
作者: wing1234    時間: 2015-2-19 04:18

太大部帶出街唔方便, 係屋企用不如用pc啦

via HKEPC Reader for Android
ben24682004 發表於 2015-2-13 19:37



    pc 要 boot 機,唔熄又哂食
訓係床
,拎起禁兩下,應下 facebook,跟手關返埋,除左手機之後,pad 都 ok 呢
作者: 關心研究所    時間: 2015-2-21 22:49

太貴就不如用番macbook
起碼有粒i5用
作者: bb144    時間: 2015-2-22 17:09

12 wait wait wait
作者: 軟硬大師    時間: 2015-2-22 20:47

12寸比部你手機用好唔好呀...自已需要咩都要問人 真係生存係呢個社會上多一日都嫌多
作者: kym.kym    時間: 2015-2-22 22:53

如果行到OSX有市場
作者: pakchi70    時間: 2015-2-23 00:24

其實有消息未?咁耐都係無乜spec同機殼流出,即係仲未量產啦
作者: wongkit23232223    時間: 2015-2-23 02:01

手頭好多袋都放唔入
唔想為佢換個大袋
作者: kzhkbeta    時間: 2015-2-23 18:51

用緊mini已經覺得夠
作者: QoQ    時間: 2015-2-23 20:28

甘大,直接用notebook好過喇!
作者: andrew_hk    時間: 2015-2-24 10:08

12吋真係用MACBOOK好過~~
作者: dolbysnoopy    時間: 2015-2-24 12:17

究竟可以整到幾輕薄呢?
smallfaihk1111 發表於 2015-1-30 15:31


用緊部10寸, 係屋企用唔會帶出街但都覺得太大部同重, 係換都換部mini啦.
作者: Im_shing    時間: 2015-2-24 20:13

出12吋的目的係咩,代替notebook?

(Sent from EPC Pocket iPhone app)
作者: pabx    時間: 2015-3-20 23:25

用new Mac book 仲好啦
作者: aiyume    時間: 2015-3-21 11:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rex516984    時間: 2015-3-22 00:31

mini已得夠
作者: iosuser    時間: 2015-3-22 21:45

用Macbook好過





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2