作者: smallfaihk1111 時間: 2015-1-30 15:31 標題: 12寸ipad, 期待嗎?
究竟可以整到幾輕薄呢?
作者: charcsc2000 時間: 2015-1-30 16:03
麻麻地..除非好似傳聞咁, 係osx+ios合體,
不然我唸唔到點解要買12吋..
作者: cyberx131 時間: 2015-2-3 17:29
12吋既 ipad plus 有2k mon 加上 11180容量電池 你無理由吾買掛
作者: charcsc2000 時間: 2015-2-3 17:35
我情願佢搞掂ipad air 2個震機問題先啦..
12吋既 ipad plus 有2k mon 加上 11180容量電池<---如果改到咁, 但重量上返去700克..
真係搵鬼買..
但如果12吋係ios+osx, 咁就唔同..
作者: pigmich 時間: 2015-2-3 17:50
你唔係信下嘛...
作者: a886 時間: 2015-2-3 18:22
回覆 1# smallfaihk1111
1GEN 果啲都係老鼠作~
等2GEN出先諗買唔買
作者: agent_smith 時間: 2015-2-3 21:19
no la. too heavy...
作者: naxingxiao 時間: 2015-2-3 22:14
太大部喇,不如用macbook!
作者: cyberx131 時間: 2015-2-3 22:41
到時真係甘格式出左 你吾好買呀
作者: on02hk 時間: 2015-2-4 00:55
冇興趣 太大部啦
作者: P14 時間: 2015-2-4 01:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pigmich 時間: 2015-2-4 11:02
你講親D 野都冇 source,搵鬼信…
作者: naxingxiao 時間: 2015-2-4 14:12
唔好甘鬼衰喇,甘直接甘督爆人!

作者: pigmich 時間: 2015-2-4 15:14
係既係既,我錯我錯
作者: naxingxiao 時間: 2015-2-4 15:17
錯而能改,掌聲鼓勵鼓勵!
作者: 波子強 時間: 2015-2-7 16:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: iamgozilla 時間: 2015-2-7 17:01
我鐘意有鍵盤細電話+iPad mini多D
作者: wing1234 時間: 2015-2-7 21:04
放係床邊同廁所用都ok 啊
但係五千蚊內先講野
作者: yin1995 時間: 2015-2-7 22:40
16gb wifi有機會
作者: ben24682004 時間: 2015-2-13 19:37
太大部帶出街唔方便, 係屋企用不如用pc啦
via HKEPC Reader for Android
作者: CMZ 時間: 2015-2-14 17:34
唔知會唔會:
行 OSX
Lightning 岀 HDMI 或 display port 或 airplay 駁 Mon
塊板變 keyboard + touch pad
作者: pakchi70 時間: 2015-2-17 10:16
我估計價錢會參考6 &6+
Air 2 16 g wifi 3888
iPad 12" 16g wifi 4688
作者: 原明 時間: 2015-2-17 10:55
10吋ok,太重失去興趣

作者: kinppz3 時間: 2015-2-17 12:18
一定好重
作者: wing1234 時間: 2015-2-19 04:18
pc 要 boot 機,唔熄又哂食
訓係床
,拎起禁兩下,應下 facebook,跟手關返埋,除左手機之後,pad 都 ok 呢
作者: 關心研究所 時間: 2015-2-21 22:49
太貴就不如用番macbook
起碼有粒i5用
作者: bb144 時間: 2015-2-22 17:09
12 wait wait wait
作者: 軟硬大師 時間: 2015-2-22 20:47
12寸比部你手機用好唔好呀...自已需要咩都要問人 真係生存係呢個社會上多一日都嫌多
作者: kym.kym 時間: 2015-2-22 22:53
如果行到OSX有市場
作者: pakchi70 時間: 2015-2-23 00:24
其實有消息未?咁耐都係無乜spec同機殼流出,即係仲未量產啦
作者: wongkit23232223 時間: 2015-2-23 02:01
唔想為佢換個大袋
作者: kzhkbeta 時間: 2015-2-23 18:51
用緊mini已經覺得夠
作者: QoQ 時間: 2015-2-23 20:28
甘大,直接用notebook好過喇!
作者: andrew_hk 時間: 2015-2-24 10:08
12吋真係用MACBOOK好過~~
作者: dolbysnoopy 時間: 2015-2-24 12:17
用緊部10寸, 係屋企用唔會帶出街但都覺得太大部同重, 係換都換部mini啦.
作者: Im_shing 時間: 2015-2-24 20:13
出12吋的目的係咩,代替notebook?
(Sent from EPC Pocket iPhone app)
作者: pabx 時間: 2015-3-20 23:25
用new Mac book 仲好啦
作者: aiyume 時間: 2015-3-21 11:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rex516984 時間: 2015-3-22 00:31
mini已得夠
作者: iosuser 時間: 2015-3-22 21:45
用Macbook好過

