Board logo

標題: [操作疑難] iPad Air 用iPhone apps 放大一問 [打印本頁]

作者: sing9255    時間: 2014-10-28 18:02     標題: iPad Air 用iPhone apps 放大一問


已經係iOS 8 但係點解用iPhone apps 放大都係咁矇?

之前ipad mini 都冇咁情況.....
作者: a886    時間: 2014-10-29 16:50

回覆 1# sing9255


    PPI 唔同
作者: bobopig    時間: 2014-10-29 18:21

已經係iOS 8 但係點解用iPhone apps 放大都係咁矇?

之前ipad mini 都冇咁情況..... ...
sing9255 發表於 2014-10-28 18:02

Ipad mini 1 解象度同 ip5 差不多,梗係唔覺啦

via HKEPC Reader for Android





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2