作者: suna 時間: 2014-10-28 10:20 標題: 中銀買iPad真系有5%回贈(資料再更新)
本帖最後由 suna 於 2014-10-29 16:34 編輯
今日打過上中銀已經確認蘋果產品都可以得到回贈優惠,不過暫時未知可否做分期(分期都可享有優惠),如果甘樣計,仲好過教育價,又有積分,唔知有無師兄有進一步優惠信息分享呢
今晚冧住去出機,點知原來有上限,都系得150,即刻沉底(不適用)
原來比百記個Sales坤咗,擺明距無了解條款(因為我自己睇過都無依樣嘢),打翻上卡中心話,系以單一筆簽賬去計算5%,而百記職員系湯開咗黎計,所以上限系150.大家可以放心去用中銀賺到盡!
作者: nelson 時間: 2014-10-28 10:21
正wor !
任何一張中銀卡都okay?
作者: suna 時間: 2014-10-28 10:24
回覆 2# nelson
中銀信用卡咯,無指定,系就快,最後幾日咋
作者: lamsingpak 時間: 2014-10-28 11:10
渣打卡在凶宅有5% /15% 回贈,仲可以 入P佳易賞錢,再可以分期
作者: tom0391 時間: 2014-10-28 12:20
Any details of this rebate program ? Thanks.
作者: a886 時間: 2014-10-28 13:02
回覆 3# suna
用中銀無指定卡?咁咩鋪頭?~
我係IFC 用中銀白金Master wor
作者: warockson 時間: 2014-10-28 13:12
網上買有折嗎?
作者: ballman 時間: 2014-10-28 14:12
Apple 專門店買?
作者: lschun 時間: 2014-10-28 14:28
教育價再中銀
作者: suna 時間: 2014-10-28 14:52
回覆 8# ballman
百記!
作者: suna 時間: 2014-10-28 14:53
回覆 9# lschun
系中銀於百記推廣優惠
作者: suna 時間: 2014-10-28 14:53
回覆 4# lamsingpak
已經打過比百記,可以做到六個月分期!同時可享5%回贈優惠
作者: tamp 時間: 2014-10-28 17:23
風險係有壞無得換/退?
作者: suna 時間: 2014-10-28 17:41
回覆 13# tamp
乜唔系14天有任何問題都可以挪翻去噶咩?apple產品除外?
作者: suna 時間: 2014-10-28 23:06
資料更新了
作者: a886 時間: 2014-10-28 23:08
回覆 8# ballman
Yes
作者: alcc172517 時間: 2014-10-28 23:27
如果我買64 WIFI 的, 扣完會係4538 咁意思?
作者: suna 時間: 2014-10-29 00:10
回覆 17# alcc172517
啱,所以教育價仲平多10
作者: happyt610 時間: 2014-10-29 14:54
請問邊度睇到上限定$150?
我睇條款好似上限$300
http://www.boci.com.hk/chi/spec/ ... ay_TnC_0829_chi.pdf
作者: suna 時間: 2014-10-29 15:37
回覆 19# happyt610
因為我果晚去百記問過,距話確實系無上限,但系你要簽夠數先可以挪埋剩低既餘額!(但我未打上卡公司證實)
作者: happyt610 時間: 2014-10-29 15:52
回覆 20# suna
所以我睇買AIR2 WIFI 64, 百老匯用中銀卡簽係抵過教育價, 但無14DAYS 可退換條款
作者: suna 時間: 2014-10-29 16:26
回覆 21# happyt610
距話有咩問題直接搵apple
作者: ntony 時間: 2014-10-29 18:04
買MacBook都係全條數回賺5%?
作者: ntony 時間: 2014-10-29 18:05
全部渣打咭都有呢個回賺優惠?係唔係全條數計,保證回5%/15%?
作者: eec 時間: 2014-10-29 22:00
未試過抽到5%以上
作者: 癲羊 時間: 2014-10-29 22:17
小弟渣打連Manhattan 超過5張, 無一張抽到15%

作者: al1 時間: 2014-10-29 22:49
回覆 24# ntony
同一張單$5000以上, max. 回$250
https://www.sc.com/hk/zh/promotion/credit-cards/fortress/
作者: wwwvv0701 時間: 2014-10-29 23:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ericim 時間: 2014-11-1 13:13
剛剛用ipad air 1 trade左ipad air2,凶宅回收價差胃信成千蚊,少少花又話扣三佰,去胃信反而冇扣,建議trade in ching 問多一兩間才決定
作者: kiu12345 時間: 2014-11-1 22:10
ipad air 1 32g 4G 唔知trade 到幾多? 想轉 ipad air 2
作者: thk17 時間: 2014-11-2 18:32
有冇人知用電話TRADE IPAD得唔得GA?
作者: ntony 時間: 2014-11-6 16:54
睇到
個價惠無乜用。
Thank you!
作者: darkgrail 時間: 2014-11-6 20:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

