作者: veryverydown 時間: 2014-10-27 00:24 標題: Ipad set wallpepr 問題
明明張圖可以岩岩好成個screen fit size既
set做wallpaper就張圖放到超級大好似玩緊估物件咁款=.=''
有冇得較返張圖吾放大到超近
作者: iamgozilla 時間: 2014-10-27 00:27
沒圖沒真相啊CHING.
作者: veryverydown 時間: 2014-10-27 00:46
你試下set一次就知我想問咩架啦
作者: kenkenmy 時間: 2014-10-27 01:18
可能係為左做個種會郁既效果??
P.S.我無轉過WALLPAPER

