Board logo

標題: [操作疑難] Ipad set wallpepr 問題 [打印本頁]

作者: veryverydown    時間: 2014-10-27 00:24     標題: Ipad set wallpepr 問題

明明張圖可以岩岩好成個screen fit size既
set做wallpaper就張圖放到超級大好似玩緊估物件咁款=.=''
有冇得較返張圖吾放大到超近
作者: iamgozilla    時間: 2014-10-27 00:27

沒圖沒真相啊CHING.
作者: veryverydown    時間: 2014-10-27 00:46

沒圖沒真相啊CHING.
iamgozilla 發表於 2014-10-27 00:27



   你試下set一次就知我想問咩架啦
作者: kenkenmy    時間: 2014-10-27 01:18

可能係為左做個種會郁既效果??
P.S.我無轉過WALLPAPER





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2