Board logo

標題: iPad Air 2 開賣了。 [打印本頁]

作者: likuen    時間: 2014-10-17 23:10     標題: iPad Air 2 開賣了。

本帖最後由 likuen 於 2014-10-17 23:11 編輯

64G wifi  金 X1, 自用。
作者: wahwah    時間: 2014-10-17 23:12

1~2 星期送貨      

炒的要小心
作者: RoyKwan    時間: 2014-10-17 23:13

128G wifi  金 X1, 自用。
作者: 甜鬆餅糕    時間: 2014-10-17 23:25

Air 2 64G 金 wifi 自用 +1,
淨用mon貼好唔好呢?
作者: kennet    時間: 2014-10-17 23:29

16GB WI-FI 金 自用,好重既IPAD3可以榮休了
作者: tak5tak    時間: 2014-10-17 23:30

Air 2 64G 金 wifi 自用 +1,
淨用mon貼好唔好呢?
甜鬆餅糕 發表於 2014-10-17 23:25


玻璃貼始終有少影響touchID 喎~
作者: kennet    時間: 2014-10-17 23:36

玻璃貼始終有少影響touchID 喎~
tak5tak 發表於 2014-10-17 23:30


乜有MON貼會貼埋個HOME BUTTON?

作者: chrislun    時間: 2014-10-17 23:40

回覆 7# kennet


   
作者: tak5tak    時間: 2014-10-17 23:42

乜有MON貼會貼埋個HOME BUTTON?
kennet 發表於 2014-10-17 23:36

唔係~~~
玻璃有少少厚度, 而TouchID又少少凹入, 咪少少影響囉~
作者: JACKLAU    時間: 2014-10-17 23:48

128G wifi 金 加 64G wifi 金 mini3
作者: dinkelton    時間: 2014-10-18 00:08

本帖最後由 dinkelton 於 2014-10-18 00:14 編輯

會唔會又好似IPHONE 6咁....有ireserve....去門市買架??我趕住要
依家訂要月尾
作者: halu    時間: 2014-10-18 00:14

10 月 17 日起可於 Apple Online Store 訂購 iPad Air 2 或 iPad mini 3。
即將在 Apple Retail Store 發售*
作者: zitax    時間: 2014-10-18 01:58

64G wifi  銀 X1, 自用
作者: toyotatps    時間: 2014-10-18 04:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: akitohk    時間: 2014-10-18 04:05

有smart cover 重要唔要加mon貼?
toyotatps 發表於 2014-10-18 04:01


我覺得唔需要
咁多代加左sc 都未試過花

air我唔用sc 剩係用pouch 袋住都一樣無花
作者: ming8k    時間: 2014-10-18 08:10

64G wifi  銀 X1, 自用
作者: rabbit82047    時間: 2014-10-18 09:21

宜家訂不如 day 1 walk in 買, 唔洗到送貨
air day 1 都買到, air2 應該都可以
作者: 4e1he991    時間: 2014-10-18 10:29

宜家訂不如 day 1 walk in 買, 唔洗到送貨
air day 1 都買到, air2 應該都可以
rabbit82047 發表於 2014-10-18 09:21



    when day 1 ?
作者: rabbit82047    時間: 2014-10-18 11:13

回覆 18# 4e1he991


好似無講 ...
發佈會只係講左句, begin to ship by the end of next week ...
下星期頭應該有消息, 預佢最遲係星期五
作者: wongja    時間: 2014-10-18 12:12

心郁郁
作者: likuen    時間: 2014-10-18 12:22

回覆 20# wongja
早買早享受,下年慳幾舊。
作者: pakchi70    時間: 2014-10-18 13:19

我用緊ipad3想換air 2
不過我聽說下年有12.9吋機同埋下年一月十日Apple 會有減價,我都係等到下年再睇睇定啲先
作者: 波子強    時間: 2014-10-18 13:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: catwoman    時間: 2014-10-18 13:48

本帖最後由 catwoman 於 2014-10-18 13:50 編輯

今次不買啦,自己在家用緊air 128 4G出街用ip6+ 128,老婆出街用mini 2 128 4G+ip6 64,等出12寸才考慮,
作者: 123BOBO    時間: 2014-10-18 13:57

都係等過年先upgrade...
作者: rex516984    時間: 2014-10-18 14:10

iPad Air 2 Wi-Fi + Cellular 16GB - 太空灰 自用
作者: trango    時間: 2014-10-18 17:32

walkin 買最快到手喎
作者: lsl86712    時間: 2014-10-18 17:37

都唔知幾時有得walkin..有得walkin拿拿聲cut單
作者: zitax    時間: 2014-10-18 18:07

都唔知幾時有得walkin..有得walkin拿拿聲cut單
lsl86712 發表於 2014-10-18 17:37



    Good idea wor!!
作者: a886    時間: 2014-10-18 18:28

回覆 22# pakchi70


    我都係一樣~
用緊2GEN想換AIR2,驚買完出PRO
作者: panitane    時間: 2014-10-18 18:36

剛cut單,試星期一walkin買
作者: chrislun    時間: 2014-10-18 19:31

渣打WORLDMILES CUT 單係全數退回的嗎? 噤的分又點計???
作者: RoyKwan    時間: 2014-10-18 19:36

回覆 32# chrislun

無買野點計分俾你呀?
作者: chrislun    時間: 2014-10-18 19:56

回覆 33# RoyKwan


    我下了單不是已經credit扣了數嗎?
作者: bobopig    時間: 2014-10-18 20:09

回覆  RoyKwan


    我下了單不是已經credit扣了數嗎?
chrislun 發表於 2014-10-18 19:56



    如果過左數. 你仲點 CUT 單呀. 你用過信用卡未架 ?
作者: RoyKwan    時間: 2014-10-18 20:31

如果過左數. 你仲點 CUT 單呀. 你用過信用卡未架 ?
bobopig 發表於 2014-10-18 20:09


係都要人講到咁白
作者: bobopig    時間: 2014-10-18 20:40

係都要人講到咁白
RoyKwan 發表於 2014-10-18 20:31



    或者溫和 D 咁講. 可能佢未試過 ONLINE 用信用卡. 平時係街碌咭消費唔同既. 唉 !

chrislun : 而家你落單, APPLE 只係 HOLD 你 LIMITED. 但佢未過你數. 所以你入去 STATUS 你仲有單可以 CUT. 但佢一出貨, 寄埋 STATEMENT 俾你. 你就唔可以 CUT.

到時要 CUT 就去 CS.

但既然你可以 CUT 單, 即係 APPLE 未過你錢. APPLE 未過你錢, 就唔會交錢去銀行中心做交易對數.
咁未對數. 你就即係未買野. 未買野仲計分俾你呀.
作者: kennet    時間: 2014-10-18 21:05

我都想WALK IN睇左實機先決定, 都係CUT左單先

作者: sweetdreamday    時間: 2014-10-18 22:00

我都想WALK IN睇左實機先決定, 都係CUT左單先
kennet 發表於 2014-10-18 21:05


+1,我都係想WALK IN睇左實機先決定
作者: sui    時間: 2014-10-18 22:24

講嚟講去咁即係幾時有得walk in?

(Sent from EPC Pocket iPhone app)
作者: chrislun    時間: 2014-10-18 22:30

回覆 37# bobopig


    明白哂  謝謝C HING
作者: 甜鬆餅糕    時間: 2014-10-19 00:51

都係cancel左,walkin應該點都快過aos。
再唔係去豐澤出機
作者: m1166    時間: 2014-10-19 09:58

walkin先買啦
作者: kinpth    時間: 2014-10-19 10:05

等一月有特價先買
作者: joe6_6    時間: 2014-10-19 11:55

等一月有特價先買
kinpth 發表於 2014-10-19 10:05



    WHY 1月特價?
作者: fox1114    時間: 2014-10-19 14:36

琴日訂左部金色128gb wifi
作者: C.K.F.    時間: 2014-10-19 17:58

請問預計walk in幾時買到?
作者: kinpth    時間: 2014-10-19 18:31

WHY 1月特價?
joe6_6 發表於 2014-10-19 11:55


上年都有 叫紅色星期五 得一日有優惠
作者: funny1    時間: 2014-10-19 19:07

iPad 4 16gb trade in有幾錢?
作者: hiphip1028    時間: 2014-10-20 03:15

而家係唔係仲未CONFIRM有冇2GB RAM?
作者: akitohk    時間: 2014-10-20 03:53

請問預計walk in幾時買到?
C.K.F. 發表於 2014-10-19 17:58



    TAOBAO search 機袋個陣見到幾間店都話港版25/10 到貨..
不過可信性成疑
作者: emirates    時間: 2014-10-20 11:09

開賣左咩???官網唔見有....比人買哂?

另外IPAD MINI2官網果個價已經減左OR未減???
作者: kesan1900    時間: 2014-10-20 11:21

本帖最後由 kesan1900 於 2014-10-20 11:22 編輯
開賣左咩???官網唔見有....比人買哂?

另外IPAD MINI2官網果個價已經減左OR未減??? ...
emirates 發表於 2014-10-20 11:09


A2可以係AOS預訂
我剛落左1部
預計出貨日期係30/10-6/11

M2果個價係新價





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2