作者: likuen 時間: 2014-10-17 23:10 標題: iPad Air 2 開賣了。
本帖最後由 likuen 於 2014-10-17 23:11 編輯
64G wifi 金 X1, 自用。
作者: wahwah 時間: 2014-10-17 23:12
1~2 星期送貨
炒的要小心
作者: RoyKwan 時間: 2014-10-17 23:13
128G wifi 金 X1, 自用。
作者: 甜鬆餅糕 時間: 2014-10-17 23:25
Air 2 64G 金 wifi 自用 +1,
淨用mon貼好唔好呢?
作者: kennet 時間: 2014-10-17 23:29
16GB WI-FI 金 自用,好重既IPAD3可以榮休了
作者: tak5tak 時間: 2014-10-17 23:30
玻璃貼始終有少影響touchID 喎~
作者: kennet 時間: 2014-10-17 23:36
乜有MON貼會貼埋個HOME BUTTON?
作者: chrislun 時間: 2014-10-17 23:40
回覆 7# kennet
作者: tak5tak 時間: 2014-10-17 23:42
唔係~~~
玻璃有少少厚度, 而TouchID又少少凹入, 咪少少影響囉~
作者: JACKLAU 時間: 2014-10-17 23:48
128G wifi 金 加 64G wifi 金 mini3
作者: dinkelton 時間: 2014-10-18 00:08
本帖最後由 dinkelton 於 2014-10-18 00:14 編輯
會唔會又好似IPHONE 6咁....有ireserve....去門市買架??我趕住要
依家訂要月尾
作者: halu 時間: 2014-10-18 00:14
10 月 17 日起可於 Apple Online Store 訂購 iPad Air 2 或 iPad mini 3。
即將在 Apple Retail Store 發售*
作者: zitax 時間: 2014-10-18 01:58
64G wifi 銀 X1, 自用
作者: toyotatps 時間: 2014-10-18 04:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: akitohk 時間: 2014-10-18 04:05
我覺得唔需要
咁多代加左sc 都未試過花
air我唔用sc 剩係用pouch 袋住都一樣無花
作者: ming8k 時間: 2014-10-18 08:10
64G wifi 銀 X1, 自用
作者: rabbit82047 時間: 2014-10-18 09:21
宜家訂不如 day 1 walk in 買, 唔洗到送貨
air day 1 都買到, air2 應該都可以
作者: 4e1he991 時間: 2014-10-18 10:29
when day 1 ?
作者: rabbit82047 時間: 2014-10-18 11:13
回覆 18# 4e1he991
好似無講 ...
發佈會只係講左句, begin to ship by the end of next week ...
下星期頭應該有消息, 預佢最遲係星期五
作者: wongja 時間: 2014-10-18 12:12
心郁郁
作者: likuen 時間: 2014-10-18 12:22
回覆 20# wongja
早買早享受,下年慳幾舊。
作者: pakchi70 時間: 2014-10-18 13:19
我用緊ipad3想換air 2
不過我聽說下年有12.9吋機同埋下年一月十日Apple 會有減價,我都係等到下年再睇睇定啲先
作者: 波子強 時間: 2014-10-18 13:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: catwoman 時間: 2014-10-18 13:48
本帖最後由 catwoman 於 2014-10-18 13:50 編輯
今次不買啦,自己在家用緊air 128 4G出街用ip6+ 128,老婆出街用mini 2 128 4G+ip6 64,等出12寸才考慮,
作者: 123BOBO 時間: 2014-10-18 13:57
都係等過年先upgrade...
作者: rex516984 時間: 2014-10-18 14:10
iPad Air 2 Wi-Fi + Cellular 16GB - 太空灰 自用
作者: trango 時間: 2014-10-18 17:32
walkin 買最快到手喎
作者: lsl86712 時間: 2014-10-18 17:37
都唔知幾時有得walkin..有得walkin拿拿聲cut單
作者: zitax 時間: 2014-10-18 18:07
Good idea wor!!
作者: a886 時間: 2014-10-18 18:28
回覆 22# pakchi70
我都係一樣~
用緊2GEN想換AIR2,驚買完出PRO
作者: panitane 時間: 2014-10-18 18:36
剛cut單,試星期一walkin買
作者: chrislun 時間: 2014-10-18 19:31
渣打WORLDMILES CUT 單係全數退回的嗎? 噤的分又點計???
作者: RoyKwan 時間: 2014-10-18 19:36
回覆 32# chrislun
無買野點計分俾你呀?
作者: chrislun 時間: 2014-10-18 19:56
回覆 33# RoyKwan
我下了單不是已經credit扣了數嗎?
作者: bobopig 時間: 2014-10-18 20:09
如果過左數. 你仲點 CUT 單呀. 你用過信用卡未架 ?
作者: RoyKwan 時間: 2014-10-18 20:31
係都要人講到咁白
作者: bobopig 時間: 2014-10-18 20:40
或者溫和 D 咁講. 可能佢未試過 ONLINE 用信用卡. 平時係街碌咭消費唔同既. 唉 !
chrislun : 而家你落單, APPLE 只係 HOLD 你 LIMITED. 但佢未過你數. 所以你入去 STATUS 你仲有單可以 CUT. 但佢一出貨, 寄埋 STATEMENT 俾你. 你就唔可以 CUT.
到時要 CUT 就去 CS.
但既然你可以 CUT 單, 即係 APPLE 未過你錢. APPLE 未過你錢, 就唔會交錢去銀行中心做交易對數.
咁未對數. 你就即係未買野. 未買野仲計分俾你呀.
作者: kennet 時間: 2014-10-18 21:05
我都想WALK IN睇左實機先決定, 都係CUT左單先
作者: sweetdreamday 時間: 2014-10-18 22:00
+1,我都係想WALK IN睇左實機先決定
作者: sui 時間: 2014-10-18 22:24
講嚟講去咁即係幾時有得walk in?
(Sent from EPC Pocket iPhone app)
作者: chrislun 時間: 2014-10-18 22:30
回覆 37# bobopig
明白哂
謝謝C HING作者: 甜鬆餅糕 時間: 2014-10-19 00:51
都係cancel左,walkin應該點都快過aos。
再唔係去豐澤出機
作者: m1166 時間: 2014-10-19 09:58
walkin先買啦
作者: kinpth 時間: 2014-10-19 10:05
等一月有特價先買
作者: joe6_6 時間: 2014-10-19 11:55
WHY 1月特價?
作者: fox1114 時間: 2014-10-19 14:36
琴日訂左部金色128gb wifi
作者: C.K.F. 時間: 2014-10-19 17:58
請問預計walk in幾時買到?
作者: kinpth 時間: 2014-10-19 18:31
上年都有 叫紅色星期五 得一日有優惠
作者: funny1 時間: 2014-10-19 19:07
iPad 4 16gb trade in有幾錢?
作者: hiphip1028 時間: 2014-10-20 03:15
而家係唔係仲未CONFIRM有冇2GB RAM?
作者: akitohk 時間: 2014-10-20 03:53
TAOBAO search 機袋個陣見到幾間店都話港版25/10 到貨..
不過可信性成疑
作者: emirates 時間: 2014-10-20 11:09
開賣左咩???官網唔見有....比人買哂?
另外IPAD MINI2官網果個價已經減左OR未減???
作者: kesan1900 時間: 2014-10-20 11:21
本帖最後由 kesan1900 於 2014-10-20 11:22 編輯
A2可以係AOS預訂
我剛落左1部
預計出貨日期係30/10-6/11
M2果個價係新價

