Board logo

標題: 大家不如講下會買邊款IPAD? [打印本頁]

作者: wah214    時間: 2014-10-17 21:52     標題: 大家不如講下會買邊款IPAD?

自用 :IPAD MINI 2
炒 : IPAD AIR 2
作者: dee30    時間: 2014-10-17 21:53

炒air2 air1繼續自用等air3先換xd
作者: ilikewai    時間: 2014-10-17 23:29

大把貨比你炒
作者: 嘿哈兒    時間: 2014-10-17 23:36

燶硬
作者: wah214    時間: 2014-10-17 23:57

所以果斷放棄了。
作者: 甜鬆餅糕    時間: 2014-10-18 00:25

仲未吸取上次教訓?
作者: tuyylihk    時間: 2014-10-18 00:48

由iPad3開始已經知冇得炒架啦
新手何其多





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2