Board logo

標題: 有冇人上過華強北放機????~~~~~~~~~~~~~~~~~ [打印本頁]

作者: 4e1he991    時間: 2014-9-17 17:10     標題: 有冇人上過華強北放機????~~~~~~~~~~~~~~~~~

上去放係咪賺多d
過關打稅其實比幾多?
去邊度放安全d?
求老手指點
作者: EvilKo    時間: 2014-9-18 10:17

上去放係咪賺多d
過關打稅其實比幾多?
去邊度放安全d?
求老手指點
4e1he991 發表於 2014-9-17 17:10



打完稅之後個價仲衰過賣畀 ST DOG

tips: 扮上班客,唔好貪心,一日一轉
作者: waterkit    時間: 2014-9-18 14:38

華強北是常識吧
作者: seedstar    時間: 2014-9-18 15:00

我都想知點解決 ipad2   拮itune loop





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2