Board logo

標題: 拎住tablet 係街行成日 [打印本頁]

作者: underdog19    時間: 2014-8-8 11:16     標題: 拎住tablet 係街行成日

本帖最後由 underdog19 於 2014-9-1 11:03 編輯

方便係方便,係隨時上網都可以,不過 30 度天氣,部機就真係變得唔惹少
作者: 口黑    時間: 2014-8-8 12:07

同埋太陽曬到部機勁熱
作者: b-29    時間: 2014-8-8 14:23

回覆 1# underdog19

拎往, 唔係丫, 放係個咩袋咪OK囉!!!!
作者: sinister6    時間: 2014-8-8 16:02

AIR已經好好多...
作者: ming8k    時間: 2014-8-9 09:16

Air你都覺重的話,你用番電話上網算數啦
作者: bbq558    時間: 2014-8-11 11:51

其實30幾度攞咩響手都好難頂...只係行一陣個身D汗好似倒水咁, 自問已經唔係大汗人都咁, 有時真係想部 AIR/MINI 可以變部涼風扇出黎用就好喇
作者: jackwong1987    時間: 2014-8-11 11:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ts_bum    時間: 2014-8-11 12:10

CHING 係做地產?
作者: gigawatt    時間: 2014-8-11 12:58

三十幾度乜都唔拎係條街行一日都好累啦
作者: underdog19    時間: 2014-8-11 21:46

回覆  underdog19

拎往, 唔係丫, 放係個咩袋咪OK囉!!!!
b-29 發表於 2014-8-8 14:23



    有冇咩介紹呀? 我真係拎住多..放假有先出街都會拎出街...~
作者: underdog19    時間: 2014-8-11 21:47

其實30幾度攞咩響手都好難頂...只係行一陣個身D汗好似倒水咁, 自問已經唔係大汗人都咁, 有時真係想部 AIR/M ...
bbq558 發表於 2014-8-11 11:51



    有同感囉...T_T
作者: underdog19    時間: 2014-8-11 21:48

三十幾度乜都唔拎係條街行一日都好累啦
gigawatt 發表於 2014-8-11 12:58



    係呀..所以想知有咩袋唔會太CAUSAL 返工都用得....
作者: b-29    時間: 2014-8-12 08:29

回覆 10# underdog19


    咪買個斜咩袋,去淘宝看看,乜款式都有!
作者: ringo    時間: 2014-8-12 09:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Cartesius    時間: 2014-8-12 09:52

mini/air 都okay
ipad就真係頂唔住
作者: hkstanley    時間: 2014-8-13 09:19

方便係方便,係隨時上網都可以,不過 30 度天氣,部機就真係變得唔惹少 ...
underdog19 發表於 2014-8-8 11:16



    Ching, 一部iPad有幾重? 有D朋友工作需要, 拎住部Notebook週圍走tim...
作者: Ifrit    時間: 2014-8-13 09:46

討論呢個topic好似有d無謂, 其實拎住咩嘢起條街行一日係一定會攰
作者: Ericson    時間: 2014-8-13 09:56

有冇咩介紹呀? 我真係拎住多..放假有先出街都會拎出街...~
underdog19 發表於 2014-8-11 21:46



    洗咩介紹,放係背狼,斜咩袋都得~
作者: jackwong1987    時間: 2014-8-13 10:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Cartesius    時間: 2014-8-13 12:21

討論呢個topic好似有d無謂, 其實拎住咩嘢起條街行一日係一定會攰
Ifrit 發表於 2014-8-13 09:46 AM



    mini/air is much better
作者: Ericson    時間: 2014-8-13 12:42

回覆 19# jackwong1987


    係喎!
作者: iam886    時間: 2014-8-14 00:22

IPAD mini 有幾重? 帶去旅行. 行一日都無問題....
作者: underdog19    時間: 2014-8-14 23:00

買個袋都要求介紹真係毒到咁?
jackwong1987 發表於 2014-8-13 10:01


都幾毒下嫁..-____- 所以想大家幫幫我~執返正D
作者: OSAKO    時間: 2014-8-14 23:05

URBAN TOOL D 袋都幾岩仔用....
自己上去搵下LA...幫到咁算好嫁LA
http://www.starlite.hk/business.html
作者: wing1234    時間: 2014-8-14 23:06

反而我就覺得
拎住部ipad 行成日........加埋都用唔倒 30 分鐘...........

最後我買左部7"pad 既又輕又放便邊行邊禁

我係用ipad4......
作者: underdog19    時間: 2014-8-14 23:20

反而我就覺得
拎住部ipad 行成日........加埋都用唔倒 30 分鐘...........

最後我買左部7"pad 既又輕又放 ...
wing1234 發表於 2014-8-14 23:06



   哈哈~我用得好 勁...=.= 平時坐車又會打下機..上網~
你轉7"都岩既~ 你都係拎住?
作者: underdog19    時間: 2014-8-14 23:23

回覆 24# OSAKO


感謝大大....
理個幾好...希望我會咩得好睇有佢咁型就好/
作者: victorcch    時間: 2014-8-14 23:31

Mini出街,air 屋企咁就ok啦

via HKEPC Reader for Android
作者: jackwong1987    時間: 2014-8-15 09:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ps999    時間: 2014-8-15 14:03

手拎就攰...多數孭袋先帶
作者: underdog19    時間: 2014-8-15 21:03

your face your fate啦
jackwong1987 發表於 2014-8-15 09:09


得既得既..咪咁快打沉我T_T
作者: underdog19    時間: 2014-8-15 21:03

手拎就攰...多數孭袋先帶
ps999 發表於 2014-8-15 14:03



    係呀..所以家買返個袋...
作者: Zrkus    時間: 2014-8-15 21:44

出街行街果陣好少用IPAD WO, 多數都係坐係度先用
作者: tamp    時間: 2014-8-18 09:35

本帖最後由 tamp 於 2014-8-18 10:05 編輯

It is the reason I still keep using the Mini 1 only.    Mini 2 is too heavy for single hand holding.
作者: ps999    時間: 2014-8-19 12:31

夏天拎出去仲死...
作者: JackKnight    時間: 2014-8-19 13:35

槍袋


但係著出面

搵左好多個MODEL


幾型


覺得重不要緊,仲有單春型號提供


似邊個



真係正價錢都係$800up
作者: carson2    時間: 2014-8-19 17:01

好肉醱
作者: kazenorin    時間: 2014-8-19 18:17

拎住部 air 完全唔看重,
拎住包紙包飲品你會覺重嗎

(Sent from HKEPC iPad app)
作者: wind29    時間: 2014-8-19 20:15

唔覺得拎著ipad 係街玩1日好有優越感?
作者: divxhd    時間: 2014-8-20 01:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dukilupp    時間: 2014-8-20 14:49

有,但囉 NOTEBOOK 仲重,所以都 OK
作者: divxhd    時間: 2014-8-20 22:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2