作者: ppp2 時間: 2014-4-26 18:51 標題: 幫樓上婆婆搞/fix ipad facetime
本帖最後由 ppp2 於 2014-4-26 18:56 編輯
樓上婆婆話ipad facetime 不能
上網ok
看了setting ..沒有異常
搞了1小時..都不知道是什麼問題..
原來是apple 問題
http://support.apple.com/kb/TS5419
幫佢update ios..外國孫女已睡了..
希望 ok
作者: a886 時間: 2014-4-26 19:15
今次apple真係好絕,焗人上ios7
作者: gimmig 時間: 2014-4-27 16:32
唔怪得上個星期日外國親戚Facetime我一connect就failed。對方部iPad 3仲係iOS6。
岩岩email左個apple kb link俾個親戚,多謝樓主ching報料。
作者: lizongqian 時間: 2014-4-29 23:23
樓主好人
