作者: jackylo9319 時間: 2014-1-26 23:04 標題: Mon貼
想問下AT/MOMAX既貼, 大家覺得平得黎好唔好用 ?
另外, 去邊到貼既手勢比較好 ?
另外, 想買個背殼+smart cover用, 有冇邊隻平平地好介紹 ?
thx
作者: guppyguppgyuppy 時間: 2014-1-27 14:55
基本上你唔係用手指去MIC佢, 差不多張張都係一樣
作者: ting1999 時間: 2014-1-29 11:00
普通mini 貼$9x
powersupport $22x
我都掙扎緊~
作者: jackylo9319 時間: 2014-1-29 11:59
玻璃貼有D只係一百頭....又想貼

作者: GoldLightan 時間: 2014-1-29 22:01
用開玻璃貼,再用膠貼,覺得膠貼好啜手xd
作者: tomccwai 時間: 2014-1-29 23:53
買個機套1xx,都包mon貼
作者: jackylo9319 時間: 2014-1-30 00:07
有冇邊隻好介紹 ?
作者: tomccwai 時間: 2014-1-30 00:10
回復 7# jackylo9319
我買了thecore

