Board logo

標題: Chi根,今日SO O mini2 16G wifi$3588 [打印本頁]

作者: WAI2    時間: 2013-11-19 18:02     標題: Chi根,今日SO O mini2 16G wifi$3588

本帖最後由 WAI2 於 2013-11-19 18:04 編輯

Chi根,今日SO O mini2 16GB wifi賣$3588
有冇香港人忍唔住入呢?

佢前幾日3288,今日升左。
咁,昆人之王電器店唔知賣幾多Lu.

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: wilander    時間: 2013-11-19 22:05

不如比多300買Air
作者: apricot    時間: 2013-11-20 07:38

Chi根,今日SO O mini2 16GB wifi賣$3588
有冇香港人忍唔住入呢?

佢前幾日3288,今日升左。
咁,昆人之王 ...
WAI2 發表於 2013-11-19 18:02



    上水那間Apple Reseller 都賣這價啦!
    wifi                   $2588.00
    wifi+cellular   $3588.00
作者: kingkiu    時間: 2013-11-20 08:28

上水那間Apple Reseller 都賣這價啦!
    wifi                   $2588.00
    wifi+cellular   $ ...
apricot 發表於 2013-11-20 07:38 AM


舊版未減價?
作者: fung_peace    時間: 2013-11-20 08:56

如果炒到咁高真係買AIR仲好,
如果目標係MINI2就唯有等等
作者: WAI2    時間: 2013-11-20 14:19

不如比多300買Air
wilander 發表於 2013-11-19 22:05


係woo,如果mini2 $3588,其實比多$300可以直接去apple store升級買ipad air
作者: WAI2    時間: 2013-11-20 14:21

如果炒到咁高真係買AIR仲好,
如果目標係MINI2就唯有等等
fung_peace 發表於 2013-11-20 08:56


如果目標係MINI2就IR,
AOS都可以,等5-10天
作者: wilander    時間: 2013-11-20 14:42

回復 6# WAI2


    iPad Air (16GB/32GB Cellular + Wifi or Wifi only) 豐澤大把貨
作者: MirageKnight    時間: 2013-11-20 14:44

如果炒到咁高真係買AIR仲好,
如果目標係MINI2就唯有等等
fung_peace 發表於 2013-11-20 08:56



你自用又等AOS, ARS的話. 玩下IR抽奬啦. 如果你要某D卡回贈咁就無法.
作者: WAI2    時間: 2013-11-20 15:42

回復  WAI2


    iPad Air (16GB/32GB Cellular + Wifi or Wifi only) 豐澤大把貨
wilander 發表於 2013-11-20 14:42


我前3天去旺角3間豐澤想幫人買iPad mini2 16GB wifi ,佢地冇貨.
ipad air.....apple store好似係可以walk in
作者: wilander    時間: 2013-11-20 16:03

回復 10# WAI2

上週六朝早

新城市廣場豐澤 32GB Cellular + Wifi iPad Air 有貨
作者: fung_peace    時間: 2013-11-20 16:17

如果目標係MINI2就IR,
AOS都可以,等5-10天
WAI2 發表於 2013-11-20 14:21


響上星期五已經透過IR買左啦,
果時成朝都可以IR 16GB WIFI

不過真係估唔到可以炒上去......
作者: figo100    時間: 2013-11-20 16:50

響上星期五已經透過IR買左啦,
果時成朝都可以IR 16GB WIFI

不過真係估唔到可以炒上去...... ...
fung_peace 發表於 2013-11-20 16:17


所謂炒上去,其實每部多幾十
作者: cklee19810419    時間: 2013-11-20 16:52

本帖最後由 cklee19810419 於 2013-11-20 16:53 編輯
我前3天去旺角3間豐澤想幫人買iPad mini2 16GB wifi ,佢地冇貨.
ipad air.....apple store好似係可以walk ...
WAI2 發表於 2013-11-20 15:42


佢講ipad air wor.....
btw,ipad air 的確可以去walk in
作者: fung_peace    時間: 2013-11-20 17:12

本帖最後由 fung_peace 於 2013-11-20 17:13 編輯
所謂炒上去,其實每部多幾十
figo100 發表於 2013-11-20 16:50


炒起主要係指IPAD MINI2 16GB,比原價高100多...
(如網上資料無錯的話)

不過某D連鎖店仲貴,真係幾瘋狂





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2