Board logo

標題: [測試] 用冇人仲用緊 ipad 1 ??? [打印本頁]

作者: aida32    時間: 2012-11-12 09:24     標題: 用冇人仲用緊 ipad 1 ???

11年6月份我先買二手 ipad1 16gb+3g
今年9月開學轉左用二手galaxy tab 8.9 因為  大 ram,有Qvod同輕好多
但galaxy tab 8.9 mon 唔夠ipad大
ipad1 専用左黎放PDF  for 某D堂上用(一星期有兩堂用到)
夜晚床上會用黎睇下片
唔捨得賣係因為可以打電話
唔知ipad2以上破解到打電話未.....
作者: andy12001    時間: 2012-11-12 09:58

Ipad 都有qvod
作者: Rene_Lui    時間: 2012-11-12 12:21

無耐前先入左部16gb 3g+wifi
本身唔係點打機,所以其實無想像中咁經常用部機
不過部機真係幾慢,一開多幾個app就會慢
諗緊唔唔加幾舊水加ram
BTW c hing知唔知4.3係咪順過5.1好多?
係我就down返落去

雖然打到電話,但其實都唔係咁常用
始終太大部&要用handfree

同埋另一個問題係太重
帶唔街唔係好方便,如果而家再揀可能會揀ipad mini
(不過差唔多貴成2k(cellular版))

而家部ipad都係用黎上網/睇片/睇波/睇pdf多
(睇廣體易load過用電腦,裝有線都慳返)
作者: kellykk    時間: 2012-11-12 12:47

我第一部係ipad 3G 32G , 之後就ipad2 16G WIFI,
再買ipad3 32G WIFI ,
現在只keep ipad , ipad3 , ipad mini wifi , 等緊ipad mini 4G,
用batteryinfo 睇過部 ipad battery cycle 用左231次
ipad3 就10次=.=
作者: wilander    時間: 2012-11-12 12:57

比我阿媽睇youku, pps
作者: kellykk    時間: 2012-11-12 12:59

部ipad 俾亞女睇youtube
作者: initial23    時間: 2012-11-12 13:39

請問hk 邊到可加ram, how much?
作者: kidney    時間: 2012-11-12 19:15

我重有部IPAD 1 3G 16G放係屋企廁所
作者: NoCarrier    時間: 2012-11-13 06:09

回復 8# kidney

廁所呢度咁重既地方應該放ipad4
作者: snoopyhsy    時間: 2012-11-13 10:11

覺得自己好 O U T, 從未擁有過 iPad
作者: WildChild    時間: 2012-11-13 14:33

iPad D RAM 真係少得濟,岩岩出已經覺得唔夠,因為上網LOAD圖D圖LOAD唔哂,不過冇計,當時完全冇對手....
作者: iphone1616    時間: 2012-11-13 14:41

iPad D RAM 真係少得濟,岩岩出已經覺得唔夠,因為上網LOAD圖D圖LOAD唔哂,不過冇計,當時完全冇對手.... ...
WildChild 發表於 2012-11-13 14:33


IPAD 2 仲可以玩到而家
作者: sui    時間: 2012-11-13 15:29

我第一部係ipad 3G 32G , 之後就ipad2 16G WIFI,
再買ipad3 32G WIFI ,
現在只keep ipad , ipad3 , ipad m ...
kellykk 發表於 2012-11-12 12:47

Ching請問用咩App可以睇到battery cycle用左幾多次
作者: kellykk    時間: 2012-11-13 15:31

Ching請問用咩App可以睇到battery cycle用左幾多次
sui 發表於 2012-11-13 15:29



    batteryinfo lite
作者: sui    時間: 2012-11-13 15:36

batteryinfo lite
kellykk 發表於 2012-11-13 15:31

搵唔到喎Ching


作者: kellykk    時間: 2012-11-13 15:38

搵唔到喎Ching
sui 發表於 2012-11-13 15:36

CYDIA APP ,要睇到CYCLE ,apple 唔會俾佢上架
作者: qaz11    時間: 2012-11-13 18:24

阿媽用緊第一代, 只睇股票同相, 夠晒
作者: stevekwan    時間: 2012-11-13 18:30

回復 1# aida32 一直有,出外遊放在車上GPS導航超好用。
作者: ricej    時間: 2012-11-13 18:34

ipad1成日跳app好無引
雖然ip4s都一樣
作者: sitkc    時間: 2012-11-13 19:54

我舊年年中見買左部iPad1 64G wifi (in USA, less than USD400),RAM唔夠有D apps行唔倒係事實,但上PPS睇戲,airplay去電視,響屋企簡單上網,甚至打機都仲得,我依然日日攞出街,話重我又接受倒。最重要係我個music library得 3xG,過曬去iPad就幾時check/聽歌都得,最後因為有pocket wifi,所以無3G唔係問題!近日響iTune買左本小說依家仲追緊!
作者: mahjong169    時間: 2012-11-14 00:29

有部ipad 1 3G.......仲用黎睇報紙
作者: 丫傑    時間: 2012-11-14 00:34

本帖最後由 丫傑 於 2012-11-14 00:36 編輯

好多朋友IPAD 1仍然用緊的..
佢地公司對左一日電腦回家都唔想開&對住電腦

但間中開IPAD來CHECK下MAIL/FB等 係方便過去開部電腦...也可以邊睇劇集邊睇(電腦就要入房)
也因為不打機的緣故也沒有動力及需要換IPAD 2/3/4.....

我老婆用緊IPHONE 4 JB 都成日笑我 IPHONE 5 無SBSETTING好唔方便
作者: leslie386    時間: 2012-11-14 00:36

我都係用 ipad 1 3g 16gb
作者: cleverever    時間: 2012-11-14 01:19

仲用緊 ipad 一代 64GB 3G,間中仍有閃退,但情況已有改善,有些app更新後已沒有閃退。

以重量計,除了ipad mini是明顯較輕外,其他ipad拿上手的重量其實相差無幾,暫時仍未有upgrade的衝動。
作者: roger167    時間: 2012-11-15 13:47

仲用緊 ipad 一代 16GB,上網,用下iMoney app仲幾OK喎。
作者: free6836    時間: 2012-11-15 17:06

IPAD 1 仲用緊黎睇 PPS , PPTV , 漫畫....

但用黎做其他野已經唔掂當
作者: knife007    時間: 2012-11-15 18:36

32g iPad 1 wifi
只係用黎
1. 用 Comic Shelf 睇漫畫 (賣飛佛)
2. 玩 Puzzle & Dragons
3. 睇 PPTV
作者: enn    時間: 2012-11-15 18:41

回復 25# roger167


    要試下AASTOCKS, 個介面幾華麗.(我用IPAD3)
作者: besamsam    時間: 2012-11-16 00:40

我都係用 ipad 1 3g 64gb
作者: meteorwish    時間: 2012-11-16 13:37

我想問下ipad 1睇mytv掂唔掂
會唔會睇睇下彈出去
因為想買部比阿媽睇mytv/youtube/打下麻雀咁
thx
作者: Rene_Lui    時間: 2012-11-18 14:11

大家用緊ios幾?
4.3係咪順過5.1好多?
作者: shwl    時間: 2012-11-18 16:47

大家用緊ios幾?
4.3係咪順過5.1好多?
Rene_Lui 發表於 2012-11-18 14:11


絕對係
其實ios3仲順
不過我試過down落去3.2.1後好多app已經唔支援
而家用返4.3.3 so far so good
作者: Rene_Lui    時間: 2012-11-18 17:14

絕對係
其實ios3仲順
不過我試過down落去3.2.1後好多app已經唔支援
而家用返4.3.3 so f ...
shwl 發表於 2012-11-18 16:47

thx c hing
如果我有backup 4.3.3 shsh
係就咁降就得
還是都要搵個 4.3.3的factory image穩陣d?

同埋4.3.3用唔用到開心版打電話?
作者: shwl    時間: 2012-11-18 17:34

thx c hing
如果我有backup 4.3.3 shsh
係就咁降就得
還是都要搵個 4.3.3的factory image穩陣d?

同埋4.3 ...
Rene_Lui 發表於 2012-11-18 17:14


應該係兩樣都要有(shsh + ipsw firmware)
我都係跟住呢個網做
http://www.ipadforums.net/jailbr ... 2-4-x-firmware.html
電話功能我無研究
作者: Rene_Lui    時間: 2012-11-19 21:10

應該係兩樣都要有(shsh + ipsw firmware)
我都係跟住呢個網做

電話功能我無研究 ...
shwl 發表於 2012-11-18 17:34



成功down返落去
但搞唔掂個PhoneItIpad
所以最後都係用返5.1.1

話時話大家部ipad1的battery cycle係幾多?
作者: kellykk    時間: 2012-11-19 22:30

成功down返落去
但搞唔掂個PhoneItIpad
所以最後都係用返5.1.1

話時話大家部ipad1的battery cycle係幾 ...
Rene_Lui 發表於 2012-11-19 21:10


岩岩check 235次
作者: Rene_Lui    時間: 2012-11-20 09:13

岩岩check 235次
kellykk 發表於 2012-11-19 22:30



想問下Max 電仲有幾多%
同埋用落有無覺電量少左?
作者: aida32    時間: 2014-7-20 03:32

一年半後推post
現在改用山寨an tab  + ipad mini 一代
但我部ipad 1 仲係度擺
邊個仲keep住??
作者: kam_ccc    時間: 2014-7-20 04:16

我唔只KEEP住, 直情KEEP住用添.
功能上依然夠用, 唯一係只去到 IOS 5, 新APPS裝唔到....
作者: Rene_Lui    時間: 2014-7-21 15:05

我唔只KEEP住, 直情KEEP住用添.
功能上依然夠用, 唯一係只去到 IOS 5, 新APPS裝唔到.... ...
kam_ccc 發表於 2014-7-20 04:16


同意
上網/睇片/睇漫畫其實夠用有餘
不過好多app都開始唔支援
最後都係換左機
作者: flywolf    時間: 2014-8-6 13:35

我一出iPad 就買咗部16Gb,keep 住用到而家...
作者: kknghk    時間: 2014-8-6 14:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: p535software    時間: 2014-8-9 14:59

I sold it
kknghk 發表於 2014-8-6 14:23

我仲用緊 而家賣到幾錢?

via HKEPC Reader for Android
作者: naxingxiao    時間: 2014-8-9 16:47

同求X2。。。。。
作者: we5fe    時間: 2014-8-9 19:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: forbetter    時間: 2014-8-9 20:49

我都仲有一部,未壞。不過冇用佢了。用iPad 3。i-machines真係超襟用。
作者: ming8k    時間: 2014-8-9 21:58

我就貪新忘舊,由ipad2換左Air
作者: p535software    時間: 2014-8-9 22:27

我都仲有一部,未壞。不過冇用佢了。用iPad 3。i-machines真係超襟用。
forbetter 發表於 2014-8-9 20:49

認同 我部ipad 1 仲好好 只係啲apps唔support  

via HKEPC Reader for Android
作者: WAI2    時間: 2014-8-9 23:44

我都仲有一部,未壞。不過冇用佢了。用iPad 3。i-machines真係超襟用。
forbetter 發表於 2014-8-9 20:49



認同。
如果And菜機已經fade out左9世
作者: Cartesius    時間: 2014-8-11 12:47

原來仲有咁多人用緊
作者: ninekit    時間: 2014-8-14 13:33

I also still using it. mainly use it to read online comic, JB and installed XBMC to watch 720p MKV videos. Webbrowsing using Mercury browser (fullscreen mode available).
Mine is 32GB version, XBMC can even read media files from SD or USB stick connected via camera kit. (I haven't try however).
作者: ps999    時間: 2014-8-15 14:04

一出就ipad2 XD ... 因為遲出pad
作者: arigato    時間: 2014-8-15 19:33

三部一代還使用中,一部長期比電用3m貼在房間櫃側,放音樂用.一部只看pdf,最後一部放廁所辦公用.無壞吾浪費了
作者: fkm5213131    時間: 2014-8-15 21:02

4.3.3 64GB仲用緊
whatsapp,睇漫畫,睇podcast,聽歌,擺相

p.s.用緊3G 64GB
作者: Zrkus    時間: 2014-8-15 21:47

我見我個FD部IPAD ONE LAG到傻

成日都要KILL APPS先叫做順番
作者: sammie    時間: 2014-8-17 16:21

仲用緊 ipad 一代 32GB 3G,watch newspaper at toilet。
作者: sammie    時間: 2014-8-17 16:22

大家用緊ios幾?
4.3係咪順過5.1好多?
Rene_Lui 發表於 2012-11-18 14:11


用 5.1
作者: sammie    時間: 2014-8-17 16:27

我想問下ipad 1睇mytv掂唔掂
會唔會睇睇下彈出去
因為想買部比阿媽睇mytv/youtube/打下麻雀咁
thx ...
meteorwish 發表於 2012-11-16 13:37


ipad 1睇mytv:   掂
作者: yeung.w.k    時間: 2014-8-17 16:54


不過壞充電/電池?
棄之可惜
修之又貴
作者: wind29    時間: 2014-8-19 20:15

我公司最舊都係ipad2咋..
作者: jasonng314    時間: 2014-8-20 00:50

其實我覺得ipad 1最靚仔,係重d咁姐
作者: divxhd    時間: 2014-8-20 01:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: py120    時間: 2014-8-24 22:11

其實舊ipad 最好既出路就係比老人家。。。。佢地不知用得幾開心。。。。
等佢地用落左覺得ok 再upgarde 都唔遲
作者: 銀龍    時間: 2014-8-24 22:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sliva    時間: 2014-8-25 01:21

係細佬到用 youtube airplay safari only 佢日日用
作者: tere    時間: 2014-8-25 07:00

我都留左部3G 64g ipad1,因佢係唯一一部iPad 可以用黎打電話

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: Steven    時間: 2014-8-25 16:06

仲用緊ipad1..但係好多apps都要最少ios6以上..
所以打算要買部新ipad
作者: Indiana    時間: 2014-8-25 17:16

點解我部 IPAD 1 彈 APP 彈到七彩嘅?
點布卡都彈喎?!
作者: divxhd    時間: 2014-8-25 21:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KinChungE    時間: 2014-8-28 16:52

點解我部 IPAD 1 彈 APP 彈到七彩嘅?
點布卡都彈喎?!
Indiana 發表於 2014-8-25 17:16


唔夠RAM





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2