Board logo

標題: 你們多數在那裏用iPad的呢? [打印本頁]

作者: singsing11    時間: 2010-12-1 04:11     標題: 你們多數在那裏用iPad的呢?

常常在Forum, 看到有些人說因為iPad重, 9.7吋Mon又大,在街上用太誇張,所以不能在街上用, 但我自己就剛好常常在街上用, 當然不是行緊街時用啦!我通常是在等車,等人時用的, 看書, 看雜誌報紙等, 上網就比較少了,其實部iPad的size是細本過雜誌的, 如果在街上看雜誌都覺得誇張,我都無話可說了!

通常在有得坐的地方,我才會上網,例如吃飯, 坐車等,很多時都會用來玩game , 看news, 上網,看Live Movie, MyTV等.

在家中的話,有時坐會在梳化上邊看電邊上網, 也會在上廁所時看看書減減壓都幾好傢!  臨睡前,如睡不著,有很多時都會用iPad看一會漫畫才睡!基本上,iPad在我的生活上是很有用的!
作者: 8964    時間: 2010-12-1 09:50

About the same here, especially bedside
作者: jabawack    時間: 2010-12-1 10:01

常常在Forum, 看到有些人說因為iPad重, 9.7吋Mon又大,在街上用太誇張,所以不能在街上用, 但我自己就剛好常 ...
singsing11 發表於 2010-12-1 04:11

same here
作者: joehkg    時間: 2010-12-1 15:36

SAME WITH YOU
"在家中的話,有時坐會在梳化上邊看電邊上網, 也會在上廁所時看看書減減壓都幾好傢!  臨睡前,如睡不著,有很多時都會用iPad看一會漫畫才睡!基本上,iPad在我的生活上是很有用的!"

都唔明..買個時都知重架啦...為何用左買左先投訴~
作者: 米路    時間: 2010-12-1 16:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jeffreycheng    時間: 2010-12-1 17:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ococ    時間: 2010-12-1 19:48

屎坑可以冇廁紙...但唔可以冇IPAD!
作者: qaz11    時間: 2010-12-1 20:45

而家多咗開會Presentation 用. 唔洗拎住部LAPTOP鬼咁重又唔洗驚冇電要帶定火牛同mouse.
作者: ~>風<~    時間: 2010-12-1 22:24

好少拎出街,
想拎番大陸玩下又唔帶得
作者: Oops    時間: 2010-12-1 23:42

九成用ipad既時間都係床上
米路 發表於 2010-12-1 16:12


me2
作者: wilsonho1211    時間: 2010-12-1 23:57

Same here ^^
經常搭車用, 所以買左3G版,不過用人仔台
臨訓前都會用一用先訓...
作者: 8964    時間: 2010-12-1 23:59

屎坑可以冇廁紙...但唔可以冇IPAD!
ococ 發表於 2010-12-1 19:48



    IPAD can send S.O.S. message for papers too.......very important
作者: singsing11    時間: 2010-12-2 01:51

Mytv 是用數碼通個xpower上的(我的plan包的!),遲些也可以用surfire apps睇Flash,不過要比錢的!
作者: wing1234    時間: 2010-12-3 00:49

屋企張床最多.....其次係.....廁所

唔好買二手ipad 啊
作者: joehkg    時間: 2010-12-3 11:05

因為~~~~好Dirty~~

屋企張床最多.....其次係.....廁所

唔好買二手ipad 啊
wing1234 發表於 2010-12-3 00:49

作者: ykwky    時間: 2010-12-4 00:01

屋企張床最多.....其次係.....廁所

唔好買二手ipad 啊
wing1234 發表於 2010-12-3 00:49


買翻新就唔怕啦,應該有消過毒嘅...
http://store.apple.com/us/browse ... ipad?mco=OTY2ODY4NQ
作者: evo88    時間: 2010-12-4 00:04

回復 14# wing1234


因為有左ipad 所以平均全球人類去廁所 耐左10秒
作者: hkzohkzo    時間: 2010-12-4 18:37

起床上用起上黎,比 ipt 更好用,比 netbook 更就手
作者: abszero    時間: 2010-12-4 22:22

屋企張床最多.....其次係.....廁所

唔好買二手ipad 啊
wing1234 發表於 2010-12-3 00:49



    用1比99消毒就ok
作者: wing1234    時間: 2010-12-5 09:44

回復  wing1234


因為有左ipad 所以平均全球人類去廁所 耐左10秒
evo88 發表於 2010-12-4 00:04



    唔止十秒啊一路 all fee 一路上網
作者: ycaaron    時間: 2010-12-5 10:06

搭車睇電影
作者: evo88    時間: 2010-12-5 14:39

回復 20# wing1234


    吃完去WC 等ALL





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2