作者: singsing11 時間: 2010-12-1 04:11 標題: 你們多數在那裏用iPad的呢?
常常在Forum, 看到有些人說因為iPad重, 9.7吋Mon又大,在街上用太誇張,所以不能在街上用, 但我自己就剛好常常在街上用, 當然不是行緊街時用啦!我通常是在等車,等人時用的, 看書, 看雜誌報紙等, 上網就比較少了,其實部iPad的size是細本過雜誌的, 如果在街上看雜誌都覺得誇張,我都無話可說了!
通常在有得坐的地方,我才會上網,例如吃飯, 坐車等,很多時都會用來玩game , 看news, 上網,看Live Movie, MyTV等.
在家中的話,有時坐會在梳化上邊看電邊上網, 也會在上廁所時看看書減減壓都幾好傢! 臨睡前,如睡不著,有很多時都會用iPad看一會漫畫才睡!基本上,iPad在我的生活上是很有用的!

作者: 8964 時間: 2010-12-1 09:50
About the same here, especially bedside
作者: jabawack 時間: 2010-12-1 10:01
same here
作者: joehkg 時間: 2010-12-1 15:36
SAME WITH YOU
"在家中的話,有時坐會在梳化上邊看電邊上網, 也會在上廁所時看看書減減壓都幾好傢! 臨睡前,如睡不著,有很多時都會用iPad看一會漫畫才睡!基本上,iPad在我的生活上是很有用的!"
都唔明..買個時都知重架啦...為何用左買左先投訴~
作者: 米路 時間: 2010-12-1 16:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jeffreycheng 時間: 2010-12-1 17:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ococ 時間: 2010-12-1 19:48
作者: qaz11 時間: 2010-12-1 20:45
而家多咗開會Presentation 用. 唔洗拎住部LAPTOP鬼咁重又唔洗驚冇電要帶定火牛同mouse.
作者: ~>風<~ 時間: 2010-12-1 22:24
好少拎出街,
想拎番大陸玩下又唔帶得
作者: Oops 時間: 2010-12-1 23:42
me2
作者: wilsonho1211 時間: 2010-12-1 23:57
Same here ^^
經常搭車用, 所以買左3G版,不過用人仔台
臨訓前都會用一用先訓...
作者: 8964 時間: 2010-12-1 23:59
IPAD can send S.O.S. message for papers too.......very important

作者: singsing11 時間: 2010-12-2 01:51
Mytv 是用數碼通個xpower上的(我的plan包的!),遲些也可以用surfire apps睇Flash,不過要比錢的!
作者: wing1234 時間: 2010-12-3 00:49
屋企張床最多.....其次係.....廁所

唔好買二手ipad 啊
作者: joehkg 時間: 2010-12-3 11:05
因為~~~~好Dirty~~
作者: ykwky 時間: 2010-12-4 00:01
買翻新就唔怕啦,應該有消過毒嘅...
http://store.apple.com/us/browse ... ipad?mco=OTY2ODY4NQ
作者: evo88 時間: 2010-12-4 00:04
回復 14# wing1234
因為有左ipad 所以平均全球人類去廁所 耐左10秒
作者: hkzohkzo 時間: 2010-12-4 18:37
起床上用起上黎,比 ipt 更好用,比 netbook 更就手
作者: abszero 時間: 2010-12-4 22:22
用1比99消毒就ok
作者: wing1234 時間: 2010-12-5 09:44
唔止十秒啊
一路 all fee 一路上網
作者: ycaaron 時間: 2010-12-5 10:06
搭車睇電影
作者: evo88 時間: 2010-12-5 14:39
回復 20# wing1234
吃完去WC 等ALL

