Board logo

標題: 有IPad又未用過電容筆,真係要買番枝試吓! [打印本頁]

作者: ococ    時間: 2010-11-29 21:54     標題: 有IPad又未用過電容筆,真係要買番枝試吓!

我係果D手指粗過腸仔...指頭又做到甩皮甩骨D人..
平時坐車番工放工..好多時會上吓網...
因為手指粗...成日都按錯野...想去第二頁...成日都會去左第三..
Bookmarks Bar...想去...hkepc..點知去左tube八:funk:

今日咁啱要路過SSP買CAT6線....
比我見到有電容筆賣...想都冇想..一百幾十..就豪比佢..
跟手番屋企時..一路坐吧士一路上網...嘩..爽到呢...巴士震足成個鐘....都冇再試過會...上錯TUBE八
要1得1...要2得2...

同我一樣手指粗..又成日要按D細微野...快D買枝爽吓
作者: cheese1420    時間: 2010-11-30 01:13

似乎幾好喎
大大,有冇相睇吓?
thx~
作者: wgpoon    時間: 2010-11-30 01:20

點解唔買條腸仔試下先呀

試玩完又可以即食頂下癮
作者: ~虎~    時間: 2010-11-30 01:54

點解唔買條腸仔試下先呀

試玩完又可以即食頂下癮
wgpoon 發表於 2010-11-30 01:20

我買過兩條魚肉腸來打太鼓
但靈敏度一般 又驚粒金屬扣整花部機
最後食左 無損失
作者: ococ    時間: 2010-11-30 01:56

似乎幾好喎
大大,有冇相睇吓?
thx~
cheese1420 發表於 2010-11-30 01:13



作者: ococ    時間: 2010-11-30 02:00

點解唔買條腸仔試下先呀

試玩完又可以即食頂下癮
wgpoon 發表於 2010-11-30 01:20


用用下。。肚餓食左點算...=_=
作者: wing1234    時間: 2010-11-30 07:40

張保護貼係咪好易花??
好似以前 d 手寫機咁??
作者: powpow14    時間: 2010-11-30 09:17

"Bookmarks Bar...想去...hkepc..點知去左tube八"
C hing, 你 bookmark 左 tube8
作者: victorspc    時間: 2010-11-30 09:29

><Tube 八就咪鬼Bookmark啦!

Ching有冇試過用黎手寫?我諗緊會唔會入番部iPad用黎上堂PDF抄Notes用...
作者: ntony    時間: 2010-11-30 10:15

幾貴下喎,真係要「豪俾」先得。小弟之前起淘寶買過一支$8,不過因為佢粒筆頭唔夠大,唔夠靈敏。
作者: ococ    時間: 2010-11-30 11:25

回復 7# wing1234

軟膠頭黎...花唔花..要用落先知
作者: Taylor    時間: 2010-12-3 08:15

我都買左~~用來畫畫一流~~!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2