作者: ococ 時間: 2010-11-29 21:54 標題: 有IPad又未用過電容筆,真係要買番枝試吓!
我係果D手指粗過腸仔...指頭又做到甩皮甩骨D人..
平時坐車番工放工..好多時會上吓網...
因為手指粗...成日都按錯野...想去第二頁...成日都會去左第三..
Bookmarks Bar...想去...hkepc..點知去左tube八:funk:
今日咁啱要路過SSP買CAT6線....
比我見到有電容筆賣...想都冇想..一百幾十..就豪比佢..
跟手番屋企時..一路坐吧士一路上網...嘩..爽到呢...巴士震足成個鐘....都冇再試過會...上錯TUBE八
要1得1...要2得2...
同我一樣手指粗..又成日要按D細微野...快D買枝爽吓
作者: cheese1420 時間: 2010-11-30 01:13
似乎幾好喎
大大,有冇相睇吓?
thx~
作者: wgpoon 時間: 2010-11-30 01:20
點解唔買條腸仔試下先呀
試玩完又可以即食頂下癮
作者: ~虎~ 時間: 2010-11-30 01:54
我買過兩條魚肉腸來打太鼓
但靈敏度一般 又驚粒金屬扣整花部機
最後食左 無損失
作者: ococ 時間: 2010-11-30 01:56

作者: ococ 時間: 2010-11-30 02:00
用用下。。肚餓食左點算...=_=
作者: wing1234 時間: 2010-11-30 07:40
張保護貼係咪好易花??
好似以前 d 手寫機咁??
作者: powpow14 時間: 2010-11-30 09:17
"Bookmarks Bar...想去...hkepc..點知去左tube八"
C hing, 你 bookmark 左 tube8
作者: victorspc 時間: 2010-11-30 09:29
><Tube 八就咪鬼Bookmark啦!
Ching有冇試過用黎手寫?我諗緊會唔會入番部iPad用黎上堂PDF抄Notes用...
作者: ntony 時間: 2010-11-30 10:15
幾貴下喎,真係要「豪俾」先得。小弟之前起淘寶買過一支$8,不過因為佢粒筆頭唔夠大,唔夠靈敏。
作者: ococ 時間: 2010-11-30 11:25
回復 7# wing1234
軟膠頭黎...花唔花..要用落先知
作者: Taylor 時間: 2010-12-3 08:15
我都買左~~用來畫畫一流~~!

