Board logo

標題: iPad 付款 apps 一問 [打印本頁]

作者: kenny19    時間: 2010-10-15 01:38     標題: iPad 付款 apps 一問

請問如果我買左個 apps,
如果我 factory default 左部 iPad,
係唔係用番同一部機, 同一個 account login 都可以免費 d/l 番呢 ?
thanks ~~~
作者: knife007    時間: 2010-10-15 08:24

回復 1# kenny19

就算唔同機, 同一 account 都可以免費 download 返架.
作者: agent_smith    時間: 2010-10-15 08:51

回復 2# knife007


    好似可以clone 五次
作者: dmcc    時間: 2010-10-15 09:16

use itune backup the apps to your pc before factory reset
作者: andy12001    時間: 2010-10-15 23:21

永久下載





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2