作者: kenny19 時間: 2010-10-15 01:38 標題: iPad 付款 apps 一問
請問如果我買左個 apps,
如果我 factory default 左部 iPad,
係唔係用番同一部機, 同一個 account login 都可以免費 d/l 番呢 ?
thanks ~~~
作者: knife007 時間: 2010-10-15 08:24
回復 1# kenny19
就算唔同機, 同一 account 都可以免費 download 返架.
作者: agent_smith 時間: 2010-10-15 08:51
回復 2# knife007
好似可以clone 五次
作者: dmcc 時間: 2010-10-15 09:16
use itune backup the apps to your pc before factory reset
作者: andy12001 時間: 2010-10-15 23:21
永久下載
