作者: joemok 時間: 2010-10-12 07:23 標題: limera1n 正式版出左
終於成功:
windows 7 64 bit
Itune 10.0.1
作者: hangyeeh 時間: 2010-10-12 17:40
我都係, 終於 JB!!
作者: tonyfok 時間: 2010-10-12 19:21
4.2 beta can jb ???
作者: wing1234 時間: 2010-10-12 19:45
如果裝左 beta 無問題
係咪唔使理佢?
作者: HoZ 時間: 2010-10-12 20:07
BETA3已經成功左=] (不過係3gs
JB左就得=]
如果有問題先還原用新版JB
作者: s 時間: 2010-10-12 20:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: BillyKo 時間: 2010-10-12 21:27
THX~!! 試試先~!!
作者: joemok 時間: 2010-10-12 22:20
無留意到呢樣野
見佢無寫beta, 都差唔多正式版

作者: hangyeeh 時間: 2010-10-13 18:42
請問如何 UNINSTALL limera1n
作者: joemok 時間: 2010-10-13 23:04
no uninstall as claimed by limera1n
作者: ilwingkaka 時間: 2010-10-14 13:05
beta版都可以JB到就應該冇問題
我諗正式版係解決JB唔到既問題

