Board logo

標題: limera1n 正式版出左 [打印本頁]

作者: joemok    時間: 2010-10-12 07:23     標題: limera1n 正式版出左

終於成功:
windows 7 64 bit
Itune 10.0.1
作者: hangyeeh    時間: 2010-10-12 17:40

我都係, 終於 JB!!
作者: tonyfok    時間: 2010-10-12 19:21

4.2 beta can jb ???
作者: wing1234    時間: 2010-10-12 19:45

如果裝左 beta 無問題
係咪唔使理佢?
作者: HoZ    時間: 2010-10-12 20:07

BETA3已經成功左=] (不過係3gs )
JB左就得=]
如果有問題先還原用新版JB
作者: s    時間: 2010-10-12 20:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: BillyKo    時間: 2010-10-12 21:27

THX~!! 試試先~!!
作者: joemok    時間: 2010-10-12 22:20

佢寫住RC1b 喎, 正式版?
s 發表於 2010-10-12 20:49



無留意到呢樣野
見佢無寫beta, 都差唔多正式版
作者: hangyeeh    時間: 2010-10-13 18:42

請問如何 UNINSTALL limera1n
作者: joemok    時間: 2010-10-13 23:04

no uninstall as claimed by limera1n
作者: ilwingkaka    時間: 2010-10-14 13:05

beta版都可以JB到就應該冇問題
我諗正式版係解決JB唔到既問題





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2