Board logo

標題: 幫朋友問一個低B 問題 [打印本頁]

作者: 乜都唔識    時間: 2010-9-25 06:56     標題: 幫朋友問一個低B 問題

佢問 IPAD  想DEL   D相片  係咪一定要連住PC ?
IPAD 入面佢話搵唔到方法DEL
我冇IPAD 唔知點答佢  師兄們幫幫手
作者: 200801    時間: 2010-9-25 07:06

佢問 IPAD  想DEL   D相片  係咪一定要連住PC ?
IPAD 入面佢話搵唔到方法DEL
我冇IPAD 唔知點答佢  師兄們 ...
乜都唔識 發表於 2010-9-25 06:56

唔一定要
有垃圾桶
作者: 乜都唔識    時間: 2010-9-25 14:09

唔一定要
有垃圾桶
200801 發表於 2010-9-25 07:06



    師兄 可唔可以講下點做? 佢話搵唔到垃圾桶
作者: Konakona    時間: 2010-9-30 14:13

好似真係DEL唔到
不過你DEL咗, 下次sync時又係sync返入去, 所以都係一樣
作者: patwong1998    時間: 2010-9-30 14:18

本帖最後由 patwong1998 於 2010-9-30 14:24 編輯
師兄 可唔可以講下點做? 佢話搵唔到垃圾桶
乜都唔識 發表於 2010-9-25 14:09


睇LINK
http://tipsneeded.com/remove-delete-photos-ipad/
呢個易明O的
http://www.askdavetaylor.com/del ... _pictures_ipad.html
作者: Taylor    時間: 2010-10-5 02:00

我都試過用ipad 上網download d 圖片先可以用部ipad自己del
如果用電腦入的話只要把同步的file(e.g.我的圖片)內的圖片del,咁ipad與電腦同步時,圖片就會跟住del無左





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2