作者: pdaman 時間: 2010-9-24 23:50 標題: 如果用ipad寫筆記,用一支筆係咪會準過用手指頭呢?
如果用ipad寫筆記,用一支筆係咪會準過用手指頭呢?
邊度買ipad用的筆好? 大約多少錢一支?
作者: wing1234 時間: 2010-9-25 01:11
用筆寫倒既咩?
作者: E680i 時間: 2010-9-26 11:25
http://www.youtube.com/watch?v=hb-2sK9G3wg&feature=related
作者: ziv.tong 時間: 2010-9-26 23:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 寂寞少女 時間: 2010-9-26 23:56
Good idea.....仲可以用完食左佢...
作者: wing1234 時間: 2010-9-27 15:54

支筆越用越短
未用完就無左
作者: goldeneye 時間: 2010-9-27 16:14
咁!要搵人改D腸做成好這環保鉛筆咁。
http://tech.weiphone.com/2010-09 ... encils_223827.shtml
可以接上接,永遠有得食又有得用。

