Board logo

標題: APM-百老X 仲有IPAD現貨~~~~~ [打印本頁]

作者: kanchi112    時間: 2010-9-7 22:40     標題: APM-百老X 仲有IPAD現貨~~~~~

今日係七點幾接左老婆收工一齊行APM, 見到有幾個人係百老X出緊IPAD咁, 就行埋去多口問下係咪有現貨, SALE話其實冇, 有貨個D都係留俾釘左個D客, 但可以俾左我先, 唯一就係要硬食個XXX膠套加保護貼, 多謝HKD350, 即係加上16G WIFI HKD3888, 個SALES應該都係新做, 窒窒地咁, 算啦, 老婆又話個女未識玩住, 最後都係同佢講左句, "唔駛住啦, 唔該晒" 走人, 如果CHING想出的話可以試下去個度睇睇
作者: setohoho    時間: 2010-9-8 09:07

今日係七點幾接左老婆收工一齊行APM, 見到有幾個人係百老X出緊IPAD咁, 就行埋去多口問下係咪有現貨, SALE話 ...
kanchi112 發表於 2010-9-7 22:40


MK 百老匯戲院對面間百xx()都有.  Capdase磨砂貼$150 + ifrogz$200
中銀可以6個月分期, 最後都係上會了.....買左32G/3G
作者: kanchi112    時間: 2010-9-8 12:55

但佢地d套同貼真係唔靚, 問佢話唔要加錢買其他apple野, 原廠套得唔得, 又話唔得.......
作者: elements_only    時間: 2010-9-8 22:48

有冇唔洗要豬頭骨GA~ >.<
作者: miches    時間: 2010-9-9 01:12

去apm nxx visxxx 2 買.. 我今日去,, 有貨





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2