Board logo

標題: 今晚鬥牛國家打吡 [打印本頁]

作者: find72    時間: 2017-4-23 17:14     標題: 今晚鬥牛國家打吡

大家支持邊隊

我當然支持近況麻麻的巴塞

估中邊隊勝出可能有獎
作者: liok    時間: 2017-4-23 19:01

巴冇左x泥馬前面可能會啞火,加上佢地個後防…牌面睇比較睇好皇馬…
作者: tony_lam    時間: 2017-4-23 20:22

睇好皇馬…
作者: find72    時間: 2017-4-23 21:04

睇落無咩人有興趣
暫時
巴塞1票
皇馬兩票
作者: find72    時間: 2017-4-24 04:23

本帖最後由 find72 於 2017-4-24 04:26 編輯

沙治奧今場做唔到殺手
7X分鐘用雙龍剪水對付美斯
提早返去沖涼
作者: find72    時間: 2017-4-24 04:30

本帖最後由 find72 於 2017-4-24 04:38 編輯

無左沙治奧做救世主
變左
占士替皇馬追和
作者: find72    時間: 2017-4-24 04:37

勁呀!!!!!!!!!
美斯92分鐘絕殺皇馬
除衫食黃都值呀
神呀
作者: find72    時間: 2017-4-24 04:51

個人感想
皇馬3箭頭好似食左屎
除左C7叫有表現外
另外兩個得幾腳波
占士今場超搶鏡明日之星指日可待
至於沙治奧
如果佢唔系雙龍出海鏟美斯都未必直紅去沖涼

巴塞表現正常
就算無左尼馬影響都唔算大
美斯比人撞到血淺球場都頂硬上入兩球
咬人SO都有表現 絕對好過對面果三箭頭
小白都有幾腳絕妙傳送
拉傑迪入球果腳真系世界級
BIG基
兩球中哂龍門都唔入
作者: skw    時間: 2017-4-24 06:07

回覆 8# find72

我未見過占士踼到一pat屎咁,差極有限,只係落場少,狀態好難
好Fit.即使係咁,佢果d中長距扯入禁區裡面大多數都係靚波嚟.
c丹接手時好期望佢多d放占士落場,但最終都係失望.

想睇好波,都係要期待美斯經常有今日(或早几年)咁嘅狀態.

巴塞攞聯賽,皇馬攞歐聯.  
作者: liok    時間: 2017-4-24 08:12

今場皇馬前面3個直程唔知發生咩事,c朗獨食就出名的了,只係就算獨食都要有返d表現先好獨食,下下浪費機會又唔交波

最尾個紅牌我覺得雖然都無可口非,但都覺得有少少嚴,講真都唔係鏟得好肉酸,可以說係無咩力的雙腳落鏟,大戰場合這麼決定性的決定可以比黃吧? 就好似開波唔夠1分鐘果個12碼都冇比到吧? 當然我唔否認自己好討厭美c又真的

全場計我覺得其實巴塞打得較好,要不是拿華斯打得好,應該一早失多左幾球唔駛打的了
作者: low238    時間: 2017-4-24 08:19

今場皇馬前面3個直程唔知發生咩事,c朗獨食就出名的了,只係就算獨食都要有返d表現先好獨食,下下浪費機會 ...
liok 發表於 2017-4-24 08:12



    咁都叫鏟得唔肉酸雙腳鏟尼d叫收山腳,咁都唔紅,唔知幾時先可以紅牌。。。
作者: liok    時間: 2017-4-24 08:28

咁都叫鏟得唔肉酸雙腳鏟尼d叫收山腳,咁都唔紅,唔知幾時先可以紅牌。。。 ...
low238 發表於 2017-4-24 08:19


    可能睇得英超多,這個衝力的雙腳鏟真係唔係次次會比紅

而且點睇中曬都唔會夠力收到山,不過因為睇過以往巴塞以美c為首的插水演出,就算收左佢山我都唔會覺得有d咩就真係真的
作者: low238    時間: 2017-4-24 09:05

可能睇得英超多,這個衝力的雙腳鏟真係唔係次次會比紅

而且點睇中曬都唔會夠力收到山,不過 ...
liok 發表於 2017-4-24 08:28


駛唔駛真係收山先俾得紅?皇馬咪插水一樣多作為球迷如果見某球員收山而覺得開心,真係好可悲
作者: liok    時間: 2017-4-24 09:22

駛唔駛真係收山先俾得紅?皇馬咪插水一樣多作為球迷如果見某球員收山而覺得開心,真係好可悲 ...
low238 發表於 2017-4-24 09:05


    我又冇話覺得開心,只係巴塞的球員的話會冇咩特別的感覺吧。而且我又唔係話要收山先紅得,我都話這個紅牌真係無可口非,不過有時d球証會睇埋個勢來判吧。可能英超真係比較鬆,就算球例講明雙腳就比紅都唔係下下紅

但皇馬係唔係好似較少對英超球隊? 我自己真係最深刻的都係巴塞的插水,而且下下都大半隊人去圍球証又真係得巴塞比我印象最深
作者: skw    時間: 2017-4-24 12:10

本帖最後由 skw 於 2017-4-24 12:16 編輯

回覆 10# liok
"....... c朗獨食就出名的了......  "

同意. 佢唔交俾人就得,人地唔交俾佢就怨人.
另外,如果佢唔係成日閙鬼同怨隊友,喜歡佢嘅人會多好多.

.
作者: find72    時間: 2017-4-24 12:21

回覆  liok
"....... c朗獨食就出名的了......  "

同意. 佢唔交俾人就得,人地唔交俾佢就怨人.
另外,如果 ...
skw 發表於 2017-4-24 12:10


所以佢仲未做到隊長

作者: find72    時間: 2017-4-24 12:29

我又冇話覺得開心,只係巴塞的球員的話會冇咩特別的感覺吧。而且我又唔係話要收山先紅得,我都話這 ...
liok 發表於 2017-4-24 09:22



    鬼叫呢場系國家打比
球證呢球唔比直紅
我怕成班球員打起上來都似
作者: skw    時間: 2017-4-25 01:54

回覆 16# find72

任何一個出類拔箤嘅球員(包括各個行業)一定係非常聰明嘅人,
頭腦轉數高,咁簡單的問題佢自然明白個中道理,但敵唔過EQ .
作者: skw    時間: 2017-4-25 02:15

近排唔記得係邊個貼度睇到類似"......如果全隊(10個)都係c朗,一定輸到xx "
咁話,當然呢d係講笑,亦都唔現實. 當時我諗如果對拉莫斯咪輸99條街.
作者: fredau    時間: 2017-4-25 07:02

只要冠軍不是皇馬就OK
作者: find72    時間: 2017-4-25 12:41

不過我都好唔明
我估佢都知道自己EQ超有問題
如果醫得好 肯定連美斯都要甘拜下風
或許可以同細哨看齊(我心目中的足球之神中神)
但佢始終唔肯改





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2