作者: XABI 時間: 2015-6-10 00:23 標題: 覺唔覺係街d細路唔係著車仔就巴塞
未見過其他囉
個個都要做摩佬契仔同美斯

作者: r-yht 時間: 2015-6-11 00:58
阿仙奴都幾多下
作者: lays 時間: 2015-6-11 02:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ginastar 時間: 2015-6-11 07:10
Glory hunter
作者: XABI 時間: 2015-6-11 13:28
阿記間唔中有,不過同車仔巴塞真係差好多
奇怪既係皇馬都少
作者: Faye 時間: 2015-6-11 16:47
因為c朗係姿整怪
作者: Hidekii 時間: 2015-6-11 17:05
細路會夜媽媽睇西甲?
打得多FIFA咋?
作者: barrysbarry 時間: 2015-6-11 20:23
整番個著港隊球員波3
作者: CMZ 時間: 2015-6-11 20:54
細路哥, 通街疴, 認真舒暢~
小朋友咪學C朗呀
作者: gmle8 時間: 2015-6-12 17:19
美斯一定係最多(巴塞/阿根廷)
其次德國巴西阿仙奴車路士
作者: CMZ 時間: 2015-6-12 21:34
炒人七蛋嗰陣都可以考慮下嘅, 到俾人數七個一皮就除都除唔切
作者: bbyubb 時間: 2015-6-13 12:36
獌依家無人著了
作者: CMZ 時間: 2015-6-13 16:56
我諗多多少少會受怪獸家長影響
西維爾波衫一定唔俾著, 話之你拎咗幾多隻歐霸盃, BAND2就係BAND2
作者: roserose 時間: 2015-10-7 03:54
大人都多着喎
作者: bcy796 時間: 2015-10-8 02:34
曼城算係多左人著
作者: 170402 時間: 2015-10-8 09:57
...
我啲FD吾係阿就猁..仲有一兩個獌..
作者: NeTZoO 時間: 2015-10-8 13:09
車仔多會唔會係因為香港有間足球學校
作者: CMZ 時間: 2015-10-9 21:00
唔知有冇人見過仔夠膽同老竇唔同波衫?
例如: 老竇係兵工廠, 仔係熱刺

