作者: XABI 時間: 2014-11-20 17:37 標題: 史獨咁搞法,會唔會佛誕先復出
4星期>2個月>4個月
double咁上
作者: 100065 時間: 2014-11-20 18:10
利記注定冇運打
希望今年歐聯有d運
起碼有8強4強j下都好
作者: CMZ 時間: 2015-2-1 11:43
尋晚對鎚仔幫下半場復出喇~
一樣識插花
一樣識入波
一樣識跳舞
我諗全隊利記最無癮嘅係巴神, 踢咗咁多場聯賽都未開齋,
反而依條友冇踢咁耐一落翻場就入波, 唔到你唔服
作者: asimo 時間: 2015-2-1 12:06
利記近排防守好番d, 仲有十幾場波,
3或4名仍未絕望
[attach]1759562[/attach]
作者: C-Leung 時間: 2015-2-1 14:23
射手真係唔通d,你睇史達寧(當然佢都入咗一球)、古天奴、馬高域、軒臣射波唔係唔中籠就太正,史獨一出嚟得一兩個機會就把握到窄位射空位
佢復出真係利記爭分希望
利記真係估你唔到,之前打四後衛慌失失,而家三中堅搭盧卡斯反而失球少咗好多
希望佢未來幾個月繼續保持狀態啦
作者: XABI 時間: 2015-2-2 14:46
前四幾難,只係得1個位爭
就當修咸頓2-3月回落
要追過曼魚同熱刺都唔易
而且未對前列球隊
作者: CMZ 時間: 2015-2-15 13:55
對水晶宮又入波喇~
下半場接應軒達臣俾個高波,第一時間左腳窩利射穿大細
之後搵埋艾拔圖一齊跳舞慶祝
