Board logo

標題: 香港 對 阿根廷 [打印本頁]

作者: usei    時間: 2014-10-11 23:07     標題: 香港 對 阿根廷

10月14日 香港大球場 友賽

https://www.hkfa.com/ch/load_page/302
作者: joeleozoe    時間: 2014-10-12 09:14

明珠好似有live
作者: dieago    時間: 2014-10-12 10:02

琴日睇肉世界吹到好多人泥! 但我吾信。
作者: lotus23    時間: 2014-10-12 10:43

明珠台特備體育節目 !   
作者: usei    時間: 2014-10-12 15:37

琴日睇肉世界吹到好多人泥! 但我吾信。
dieago 發表於 2014-10-12 10:02


去現場支持佔中
上次對新加坡有人支持佔中

可能因此吸引多些人去
作者: CMZ    時間: 2014-10-12 17:49

去現場支持佔中
上次對新加坡有人支持佔中

可能因此吸引多些人去 ...
usei 發表於 2014-10-12 15:37


咁支持反佔嗰啲係咪要著藍衫橕阿珍天娜?
作者: dieago    時間: 2014-10-12 21:12

回覆 5# usei

先撐佔中, 有一人一票就投民建聯, 我都算反骨仔一名。
我説真的, 可惜認真就輸了。
作者: kskc    時間: 2014-10-13 17:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tele    時間: 2014-10-14 11:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sapphire4890    時間: 2014-10-14 23:07

睇完⋯⋯只能說香港太廢
作者: tomleehk    時間: 2014-10-15 15:22

Rather boring..
作者: kantat    時間: 2014-10-15 17:18

雖然輸波
但已贏盡掌聲
作者: usei    時間: 2014-10-15 17:19

回覆 12# kantat

其實有個幾近的攻門
差少少頂到
作者: goconnect    時間: 2014-11-17 12:39

oh pearl live ....waste $ to go live...
作者: CMZ    時間: 2014-11-17 20:46

回覆 14# goconnect


    現場同睇電視絕對係兩回事
作者: waimtrp    時間: 2014-11-29 13:44

明珠台特備體育節目 !
lotus23 發表於 2014-10-12 10:43



    yeah !





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2