作者: usei 時間: 2014-10-11 23:07 標題: 香港 對 阿根廷
10月14日 香港大球場 友賽
https://www.hkfa.com/ch/load_page/302
作者: joeleozoe 時間: 2014-10-12 09:14
明珠好似有live
作者: dieago 時間: 2014-10-12 10:02
琴日睇肉世界吹到好多人泥! 但我吾信。
作者: lotus23 時間: 2014-10-12 10:43
明珠台特備體育節目 !
作者: usei 時間: 2014-10-12 15:37
去現場支持佔中
上次對新加坡有人支持佔中
可能因此吸引多些人去
作者: CMZ 時間: 2014-10-12 17:49
咁支持反佔嗰啲係咪要著藍衫橕阿珍天娜?
作者: dieago 時間: 2014-10-12 21:12
回覆 5# usei
先撐佔中, 有一人一票就投民建聯, 我都算反骨仔一名。
我説真的, 可惜認真就輸了。
作者: kskc 時間: 2014-10-13 17:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tele 時間: 2014-10-14 11:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sapphire4890 時間: 2014-10-14 23:07
睇完⋯⋯只能說香港太廢
作者: tomleehk 時間: 2014-10-15 15:22
Rather boring..
作者: kantat 時間: 2014-10-15 17:18
雖然輸波
但已贏盡掌聲
作者: usei 時間: 2014-10-15 17:19
回覆 12# kantat
其實有個幾近的攻門
差少少頂到
作者: goconnect 時間: 2014-11-17 12:39
oh pearl live ....waste $ to go live...
作者: CMZ 時間: 2014-11-17 20:46
回覆 14# goconnect
現場同睇電視絕對係兩回事
作者: waimtrp 時間: 2014-11-29 13:44
yeah !

