Board logo

標題: 費托外借去米蘭2年 [打印本頁]

作者: XABI    時間: 2014-8-30 02:57     標題: 費托外借去米蘭2年

米蘭連巴神份糧都出唔起
費托應該係減人工去
有無機會打返舊時既7成
作者: cy689    時間: 2014-8-30 17:19

佢跟本都唔適合踢英超, 意甲可能更好!
作者: lays    時間: 2014-8-30 20:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hiufei    時間: 2014-8-30 20:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 子樂    時間: 2014-8-31 09:53

佢跟本都唔適合踢英超, 意甲可能更好!
cy689 發表於 2014-8-30 17:19



    利物浦打西甲?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2