作者: ginastar 時間: 2013-12-16 19:41 標題: 歐聯抽籤
曼城vs巴塞
阿記vs拜仁
車仔, 曼聯算好籤
http://espnfc.com/news/story/_/i ... und-16-draw?cc=4716
作者: XABI 時間: 2013-12-16 21:36
上上籤

作者: Hidekii 時間: 2013-12-17 09:07
車仔, 曼聯直頭係上上籤
作者: d7llmh 時間: 2013-12-17 13:38
不騮好波不如好運
作者: happy_gemini 時間: 2013-12-17 14:04
分組次名出線有什麼辦法!
抽籤不對同組又不對同國, 基本上曼城和阿仙奴無多少機會抽到好籤吧?
作者: sai_cc 時間: 2013-12-18 17:56
奧林比亞高斯﹕yeah 抽到上上籤!
首名球隊﹕多蒙特、皇馬、馬會、巴塞、車仔、拜仁、巴黎, 點睇都係曼最弱
