Board logo

標題: 係咪我老了, 十寸2 in 1 + 200ml水已经好重 [打印本頁]

作者: knelson    時間: 2025-12-1 16:57     標題: 係咪我老了, 十寸2 in 1 + 200ml水已经好重

法国三摺机真係有市场

老黄有眼光

via HKEPC Reader for Android
作者: goalsp    時間: 2025-12-3 15:16

重唔重同老冇關係架
作者: df7    時間: 2025-12-3 20:39

SJ整IPAD出黎, 比外國人單手用, 大過10吋亞洲人, 如果無操開野, 覺得重係正常
11吋坐MTR都無位比你企係度用, 返工有大MON, 放心家有大電視
其實大過10吋真係好用同拎得耐咩, 如果係座台用, 用MINI PC+MON, 成套都平過IPAD PRO/***, 仲要快過囉
係公司D老細開會多, NB又重, 大PAD就合佢地心意
一般人都係輕巧型好過啦
作者: iPAQ    時間: 2025-12-4 05:47

法国三摺机真係有市场

老黄有眼光

via HKEPC Reader for Android
knelson 發表於 2025-12-1 16:57


可能係肌肉流失,多做負重訓練。
作者: knelson    時間: 2025-12-4 15:01

回復 3 #df7
我咪係用 10inch 2 in 1 啰

都好重

1kg 左右 tab + magnetic KB + others


via HKEPC Reader for Android
作者: df7    時間: 2025-12-4 15:05

回覆 5# knelson


    KB+COVER 其實好重.....我多數新機一個月已退殼
作者: goalsp    時間: 2025-12-6 08:18

係, 差唔多500g
作者: hohohea    時間: 2026-1-5 10:31

年紀大要孭背囊,斜孭袋頂唔順.
作者: tlshum    時間: 2026-1-5 20:55

應該是戀愛中,快出手吧!我指是買两摺機!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2