作者: peterbaby 時間: 2025-11-17 22:08 標題: 想買柔光屏平板
又冇指模又冇反光, 其實清晰度降幾多
肉眼睇唔睇得出
via HKEPC Reader for Android
作者: peterbaby 時間: 2025-11-17 23:15
有冇邊部性能高啲
via HKEPC Reader for Android
作者: mcdull 時間: 2025-11-17 23:22
huawei.. 非常明顯.
作者: smoke_cheese 時間: 2025-11-18 00:06
旺角小米之家有柔光屏同非柔光屏嘅平板展示
樓主可以睇下其他附近小米之家有冇
作者: peterbaby 時間: 2025-11-18 00:44
手痕買左小新12.7 舒視版
via HKEPC Reader for Android
作者: 林洋2 時間: 2025-11-18 11:06
左邊正常MON,右邊柔光屏,有Ching話冇分別
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2505298&k=1f73960147e6ce1bd1d252e4298da143&t=1782151558&sid=484MEhJRvQ

作者: ting510 時間: 2025-11-18 11:30
本帖最後由 ting510 於 2025-11-18 12:08 編輯
柔光屏反射啲嘢係矇嘅 正常屏會清楚見到反射物
咁大分別都話冇?🤣
作者: elvisk 時間: 2025-11-19 08:40
買過AR mon貼 同柔光mon貼
AR貼 有弱化反光 但做唔到完全防反光 例如 燈光會照睇到 但淡左無咁清晰明顯 畫面依然做到清晰通透 但mon貼一摸易留指模 亦都無咁易抹甩
柔光貼 近乎完全睇唔到反光 但燈光或者強光照射 佢會打散左個效果 ar就睇到淡燈光 佢就一大達淡白光 畫面近看會睇到微微顆粒感 個mon無咁通透清晰 亮度有少少下降 唔易出指摸印
會經常外出 有太陽或者經常遇到反光既場景 柔光屏體驗會好好多
作者: ccken99 時間: 2025-11-19 09:53
柔光屏 同 柔光(磨砂)mon貼, 效果係有好大分別嘅。
我用緊華為柔光屏, 防反光效果剛剛好, 唔會好似柔光MON貼過份散射, 個人係極鍾意, 但唔好處係冇得再貼MON貼, 容易整花...
作者: tongziv 時間: 2025-11-19 10:46
事實柔屏本身好防花..我覺得除非用尖野刮佢
根本好難花
作者: zoin0000 時間: 2025-11-19 10:56
柔光版純屬智商稅
作者: 林洋2 時間: 2025-11-19 11:57
以前既CRT大牛龜MON就係鏡面反光MON,後來出左LCD平面MON就係磨砂,目的就係防反光,
成20年前己經有,而家改個名柔光屏當新野新科技,我真係服左
作者: DMAN 時間: 2025-11-19 12:17
回覆 12# 林洋2
咁嚮玻璃上面再做anti-glare霧面處理比起膠面上係有佢既難度既,大陸叫柔光屏總好過apple叫咩納米紋理玻璃啦...仲要加千幾先有
作者: DMAN 時間: 2025-11-19 12:40
都唔算既,光面/霧面(加錢)各有fans
大過8吋我都傾向會揀霧面
作者: rain_c 時間: 2025-11-19 12:59
左邊清好多
作者: zoin0000 時間: 2025-11-19 13:23
回覆 14# DMAN
中午時係私家車入面比個太陽射往, 我華為同lenovo都係一樣好反光睇唔到

作者: DMAN 時間: 2025-11-19 15:12
回覆 16# zoin0000
太陽直射你部機冇2000-3000 nits都唔駛諗
作者: htc991424 時間: 2025-11-19 17:00
唔計防花的話,柔光屏的确睇得舒服好多,缺點係唔可以貼mon貼,我就信唔過裸奔用😂
作者: Viaticink 時間: 2025-11-19 17:16
粒子MON接受唔到
via HKEPC Reader for Android


