Board logo

標題: 想買柔光屏平板 [打印本頁]

作者: peterbaby    時間: 2025-11-17 22:08     標題: 想買柔光屏平板

又冇指模又冇反光, 其實清晰度降幾多
肉眼睇唔睇得出

via HKEPC Reader for Android
作者: peterbaby    時間: 2025-11-17 23:15

有冇邊部性能高啲

via HKEPC Reader for Android
作者: mcdull    時間: 2025-11-17 23:22

有冇邊部性能高啲

via HKEPC Reader for Android
peterbaby 發表於 2025-11-17 23:15



    huawei.. 非常明顯.
作者: smoke_cheese    時間: 2025-11-18 00:06

旺角小米之家有柔光屏同非柔光屏嘅平板展示
樓主可以睇下其他附近小米之家有冇
作者: peterbaby    時間: 2025-11-18 00:44

手痕買左小新12.7 舒視版

via HKEPC Reader for Android
作者: 林洋2    時間: 2025-11-18 11:06

左邊正常MON,右邊柔光屏,有Ching話冇分別
擷取.JPG

圖片附件: 擷取.JPG (2025-11-18 11:06, 125.03 KB) / 下載次數 13
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2505298&k=1f73960147e6ce1bd1d252e4298da143&t=1782151558&sid=484MEhJRvQ


作者: ting510    時間: 2025-11-18 11:30

本帖最後由 ting510 於 2025-11-18 12:08 編輯
左邊正常MON,右邊柔光屏,有Ching話冇分別
林洋2 發表於 2025-11-18 11:06


柔光屏反射啲嘢係矇嘅 正常屏會清楚見到反射物
咁大分別都話冇?🤣
作者: elvisk    時間: 2025-11-19 08:40

買過AR mon貼 同柔光mon貼

AR貼 有弱化反光 但做唔到完全防反光 例如 燈光會照睇到 但淡左無咁清晰明顯  畫面依然做到清晰通透  但mon貼一摸易留指模 亦都無咁易抹甩

柔光貼 近乎完全睇唔到反光 但燈光或者強光照射 佢會打散左個效果  ar就睇到淡燈光 佢就一大達淡白光  畫面近看會睇到微微顆粒感 個mon無咁通透清晰  亮度有少少下降  唔易出指摸印

會經常外出 有太陽或者經常遇到反光既場景 柔光屏體驗會好好多
作者: ccken99    時間: 2025-11-19 09:53

柔光屏 同 柔光(磨砂)mon貼, 效果係有好大分別嘅。
我用緊華為柔光屏, 防反光效果剛剛好, 唔會好似柔光MON貼過份散射, 個人係極鍾意, 但唔好處係冇得再貼MON貼, 容易整花...
作者: tongziv    時間: 2025-11-19 10:46

柔光屏 同 柔光(磨砂)mon貼, 效果係有好大分別嘅。
我用緊華為柔光屏, 防反光效果剛剛好, 唔會好似柔光MON ...
ccken99 發表於 2025-11-19 09:53



事實柔屏本身好防花..我覺得除非用尖野刮佢
根本好難花
作者: zoin0000    時間: 2025-11-19 10:56

柔光版純屬智商稅
作者: 林洋2    時間: 2025-11-19 11:57

柔光版純屬智商稅
zoin0000 發表於 2025-11-19 10:56

以前既CRT大牛龜MON就係鏡面反光MON,後來出左LCD平面MON就係磨砂,目的就係防反光,
成20年前己經有,而家改個名柔光屏當新野新科技,我真係服左
作者: DMAN    時間: 2025-11-19 12:17

回覆 12# 林洋2

咁嚮玻璃上面再做anti-glare霧面處理比起膠面上係有佢既難度既,大陸叫柔光屏總好過apple叫咩納米紋理玻璃啦...仲要加千幾先有
作者: DMAN    時間: 2025-11-19 12:40

柔光版純屬智商稅
zoin0000 發表於 2025-11-19 10:56


都唔算既,光面/霧面(加錢)各有fans
大過8吋我都傾向會揀霧面
作者: rain_c    時間: 2025-11-19 12:59

左邊正常MON,右邊柔光屏,有Ching話冇分別
林洋2 發表於 2025-11-18 11:06



    左邊清好多
作者: zoin0000    時間: 2025-11-19 13:23

回覆 14# DMAN

中午時係私家車入面比個太陽射往, 我華為同lenovo都係一樣好反光睇唔到
作者: DMAN    時間: 2025-11-19 15:12

回覆 16# zoin0000

太陽直射你部機冇2000-3000 nits都唔駛諗
作者: htc991424    時間: 2025-11-19 17:00

柔光版純屬智商稅
zoin0000 發表於 2025-11-19 10:56



    唔計防花的話,柔光屏的确睇得舒服好多,缺點係唔可以貼mon貼,我就信唔過裸奔用😂
作者: Viaticink    時間: 2025-11-19 17:16

粒子MON接受唔到

via HKEPC Reader for Android





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2