作者: u09 時間: 2025-9-27 12:01 標題: Redmi Pad 2 Pro $1699/$1999/$2199
本帖最後由 u09 於 2025-9-27 12:03 編輯
$1699 (6+128)
$1999 (8+256)
$2199 (8+256) 柔光螢幕版
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2498320&k=25fbfc0ab90bc2ed3bee1843ec228c2e&t=1782593834&sid=3Ns4pXmX5o

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2498321&k=cd3bc031e82c55b6de08ccc5f3017ba3&t=1782593834&sid=3Ns4pXmX5o

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2498322&k=a064ae1129bf06e5d240238a02391498&t=1782593834&sid=3Ns4pXmX5o

作者: rain_c 時間: 2025-9-27 12:41
Y700三代先16××人仔 12+256GB
作者: dc97_2013 時間: 2025-9-30 09:54
柔光螢幕版係靚D?
作者: 林洋2 時間: 2025-9-30 17:45
柔光個mon會蒙d
via HKEPC Reader for Android
作者: u09 時間: 2025-9-30 18:20
本帖最後由 u09 於 2025-9-30 18:21 編輯
使用心得
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2498734&k=4a867476c325903fc83c7eb3174c47d3&t=1782593834&sid=3Ns4pXmX5o

作者: 林洋2 時間: 2025-10-1 00:48
就係磨沙mon,一定蒙
via HKEPC Reader for Android
作者: kennethchong 時間: 2025-10-6 01:05
貪佢大Mon
打算買最平 $1699 版本
主要用黎睇片,應該都 ok ?
12吋以上,有 google 算係最平選擇?
via HKEPC Reader for Android
作者: tongziv 時間: 2025-10-6 10:00
磨沙mon 同蒙
不是掛鉤
不是成正比
去睇實物啦
我唔知小米點做
但小新舒視版
我就冇蒙既感覺
我估iPad Pro貴版一樣會係靚
作者: louisfly 時間: 2025-10-6 12:19
7s gen 4?.....usf2.2?...... rubbish
作者: DMAN 時間: 2025-10-6 12:41
回覆 6# 林洋2
磨沙貼就可能會,而家啲AG磨沙坡璃唔反光好清,完全唔覺得有蒙
作者: CMS 時間: 2025-10-6 14:06
用iplay 8吋 G99 ,實際好多
作者: kennethchong 時間: 2025-10-7 22:33
主要貪佢平又夠大 Mon.
最貴那部我又用唔到佢效能 (我諗9成只睇片), 又唔係中意個防反光Mon. (睇過實物覺得有好輕微蒙,怕長用接受唔到。)
但見有其他師兄推小新 pad pro / plus 12.7. 都心動,但怕
1. 非行貨會否夾唔到 Google
2. 萬一買中機王或次貨
3. 會否易壞
心大心細
via HKEPC Reader for Android
作者: ricky818 時間: 2025-10-8 16:43
睇片用, 小新pad pro抵玩好多
Mon大D, 解像度高D
Redmi Pad 2 Pro唔知改善咗未, 用緊上一代Redmi Pad Pro, Youtube app係開唔到HDR既, 預先download既youtube片就睇到HDR
而小新就冇呢個問題
作者: kit0072 時間: 2025-10-8 16:43
應該唔會,但可能有人諗住買柔光螢幕 仲幫佢貼保護貼,
但買柔光螢幕再買光亮保護貼,咪又變成普通屏。
作者: taiman708 時間: 2025-10-22 20:36
柔光螢幕.磨沙mon,除左蒙,仲好容易刮花
作者: DMAN 時間: 2025-10-28 02:19
咁大隻mon用光面我怕你仲難接受,你睇吓notebook/lcd用果啲mon好多都係AG柔光啦,你會唔會覺得蒙?
作者: 鴨蛋妹 時間: 2025-11-15 16:08
貪佢大Mon
打算買最平 $1699 版本
主要用黎睇片,應該都 ok ?
12吋以上,有 google 算係最平選擇?
via ...
kennethchong 發表於 2025-10-6 01:05
$1999 多 2G RAM, 會唔會升埋 ? 多 128G 都好. 雖然可以插卡附助.
作者: goalsp 時間: 2025-11-27 20:43
咁加發不如直上 pad7
作者: tongziv 時間: 2025-11-28 10:18
同意!舒視版 =/= 磨沙mon
係有種似COLOR E-INK既感覺
作者: tongziv 時間: 2025-11-28 10:20
柔光螢幕 =/= 磨沙mon
超耐刮, 唔易花
我用左一年小新. 冇花
作者: 鴨蛋妹 時間: 2025-11-28 11:38
咁又唔駛, 因為佢要做既野, 呢粒 CPU 都夠
反而, 可能買一代都得, 仲平幾百, 見二手, 有 D 仲包埋筆或者 KB
樓主唔打機, 唔駛越買越樓, 夠用就得
作者: goalsp 時間: 2025-11-28 18:25
我通常買最平果款
加ram rom 後 同 7差3舊, 會升級
作者: peterbaby 時間: 2025-11-29 01:07
用緊小新12.7舒視版好正,無晒天花燈,太陽反光,有gps做車導航,但吾知點set支架
via HKEPC Reader for Android
作者: 完蛋鳥 時間: 2025-11-30 00:48
今日去睇Pad 2 Pro個螢幕好似麻麻地,但賣兩千幾算對得住個價錢
via HKEPC Reader for Android
作者: goalsp 時間: 2025-11-30 12:38
2千幾大把選擇
作者: jojopooh 時間: 2025-11-30 18:46
Ching, 我都想買部主力youtube同簡單文書,有冇平平地推介(2000樓下),港貨國貨都冇所謂,感謝。
via HKEPC Reader for Android
作者: 鴨蛋妹 時間: 2025-11-30 20:10
係, 2千幾我會揀 IPAD A11, 勁一倍
作者: 鴨蛋妹 時間: 2025-11-30 20:12
咁呢款, 6G RAM, 1699
簡單文書 OK
一係上一代二手, 有人會連 KB 一齊放
再唔係 TAB S10 FE, 有 AI 加持, 文書可以執靚佢
作者: goalsp 時間: 2025-11-30 20:45
我用 小米pad 7
作者: goalsp 時間: 2025-11-30 20:46
Ipad 11 確實非常流暢
作者: jojopooh 時間: 2025-11-30 21:10
唔該哂ching
via HKEPC Reader for Android
作者: jojopooh 時間: 2025-11-30 21:11
唔該哂ching
via HKEPC Reader for Android
作者: kengaroo 時間: 2025-12-1 10:23
我由一代轉呢部的二代柔光版, 冇後悔, 冇反光, 對眼舒服好多, 同埋柔光唔同磨沙, 兩樣野黎架, 華為隻MON仲靚
作者: 鴨蛋妹 時間: 2025-12-3 18:02
你買左機未 ?
作者: 鴨蛋妹 時間: 2025-12-3 18:03
本帖最後由 鴨蛋妹 於 2025-12-3 18:06 編輯
而家睇 PAD 7 都幾吸引, 有優惠.
你有冇買支筆 ?
你係 8 定 12G 版 ?
你係邊度買 ? 或抵 D ?
原來剛剛出左 PAD 8, 但未有行貨, 價錢好似差不多.
但用 8S GEN 4, 好似係 火龍 CPU, 似伏機.
作者: goalsp 時間: 2025-12-3 20:31
8G, 冇買筆, 小米網買
2千多DD
作者: jojopooh 時間: 2025-12-4 13:16
未呀,我見淘寶pad 7平幾百,好似好吸引
via HKEPC Reader for Android
作者: 鴨蛋妹 時間: 2025-12-4 22:43
平七百幾? 人仔 ?
我見 8+128, 小米賣 2499. 但呢排有野送, 個 鉛淨 KB, 個野賣 799. 而家免費.
好似幾抵.
2499 - 799 = 1700.
不過唔鐘意用呢 D, 半價賣出去唔知有冇人要, 有人要就當補償部機......
見二手都要千六七..
減埋信用卡回贈, 都應該可以平100.
CHECK PM..
當然你唔需要呢個野,
作者: 044003 時間: 2025-12-4 23:04
Keyboard好用?
作者: 鴨蛋妹 時間: 2025-12-5 01:05
好唔好用, 睇你 FOCOS 係邊個位.
我當佢係一個 浪起部機 既座, 至緊要有個 MOUSE PAD, 不過個 PAD 細個, 唔係咁好用, 係好過冇...
冇 APPLE 個咁好用, 當然人地貴好多.
小米呢個都有三指操控, 唔駛成日拎起隻手..
又可以當埋保護套用.
不過佢唔輕, 重過部機. 見佢而家免費送.
就算去淘寶買個冇功能支架, 都要幾十或一百掛 ?
我中意個支架零空, 條頸冇咁辛苦要向下屈.
而且佢仲可以打字, 個芒十一寸, 佢都屈係咁細位, 可能要熟習一排打得慣. 佢有樣唔好, 冇 FN KY, 冇 F1 F2 F3 個 D..........冇咁方便, 較大細聲要 兩個鍵混合, 但個音量制又鬼細咁細位之餘, 個位放得唔好. 要時間習慣.
不過冇筆送. 我想要筆多 D. 支架可以搵 D CHEAP 套, 但支筆唔得.
你附近有冇 小米之家 或者 瘋澤 去試下.
你可以睇下呢條片, 去參考下.
[youtube]/LwbJK0rvzR4?si=16MuNvOPXpuGScUF[/youtube]
作者: goalsp 時間: 2025-12-6 08:21
小米keyboard 質素唔錯
作者: 鴨蛋妹 時間: 2025-12-6 16:42
我可能用慣全 SIZE KB, 大細打唔慣. 又冇晒 D FN KEY..
作者: goalsp 時間: 2025-12-7 21:23
全size kb 會重D
作者: 鴨蛋妹 時間: 2025-12-9 10:41
但好打好多
作者: 鴨蛋妹 時間: 2025-12-9 10:42
你地熟唔熟小米平板, 國內版出左後, 幾耐先出國際版或港版 ?
小米平板 8 係 9月出左, 如果三個月, 今個月會出的話.
而家買港版 7, 係咪唔抵呢 ?
雖然小米平板 8 係小火龍 U
作者: 044003 時間: 2025-12-9 10:52
試左柔光版,觀感好得…已經想入手…可惜太大部
如果10/11寸就fit
作者: 鴨蛋妹 時間: 2025-12-9 12:08
咁你就要買小米平板7, 佢都有油光版, 但要最勁個款, 3999.
反而見過油光, 粒粒感幾重, 睇野冇咁清. 唔似手提電腦/ MON 個 D


