標題: 拯救者Y700 4代 68W充電及手寫筆一問? [打印本頁]
作者: cheese1420 時間: 2025-9-26 11:09 標題: 拯救者Y700 4代 68W充電及手寫筆一問?
本帖最後由 cheese1420 於 2025-9-26 11:10 編輯
請問如果Y700 4代 用低過68W牛差電有冇問題?
因為手頭上有1隻3星&聯想65W牛,用原裝2腳要加轉插有d唔方便!
另外如果想配原裝聯想手寫筆,應該買邊款型號最好?
THX大家 !
作者: kofz 時間: 2025-9-27 03:58
用低過68W牛差電有冇問題?
冇問題
只不過充得慢d
via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: cheese1420 時間: 2025-9-27 13:23
thx~

