作者: fun728 時間: 2025-9-19 00:09 標題: 想買拯救者Y700 3或者4代,有1d問題想問
本帖最後由 fun728 於 2025-9-19 00:53 編輯
請問聽人講用第三代玩模擬器會好d係唔係嘅呢?
如果係第4代玩唔玩到電腦同Switch既遊戲?
如果想買去淘寶定係拼多多好d?
如果部機寄過黎,但係有問題可唔可以寄返畀佢?
但係香港好似唔可以寄啲電子產品上去?
Thanks
作者: latali 時間: 2025-9-19 05:19
其實差唔多,可能只係個別舊D既有問題,而新D既模擬器應該都無咩問題。另外gamehub呢個pc 模擬器已經跟上
作者: kofz 時間: 2025-9-19 12:59
只可以話你聽
大食既遊戲
Switch模擬得唔完善
via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: fun728 時間: 2025-9-19 17:21
Thx ching 們
作者: fun728 時間: 2025-9-19 17:22
如果部機寄過黎,但係有問題可唔可以寄返畀佢?
但係香港好似唔可以寄啲電子產品上去?或者好似要收稅?
有沒ching知?
作者: yin123886 時間: 2025-9-21 09:27
y700 3代 ,有無1,2代咁耐 虛焊死機??
作者: DMAN 時間: 2025-9-21 14:07
回覆 6# yin123886
虛焊係因為用咗低溫錫? snapdragon 8 Gen一般FULL LOAD係咩溫度?
作者: velex 時間: 2025-9-21 14:37
回覆 1# fun728
三代 8gen3 eden 有專用driver 玩switch game
四代 elite 反而未有
四代pc emulator 會勁d
作者: yin123886 時間: 2025-9-21 15:01
回覆 7# DMAN
因為之前睇過大陸嗰啲維修視頻
話一代二代用低溫錫去焊接好容易死機
仲要係過咗保養之後開唔到機
所以想知道依家第三代都出咗一段時間
有冇人試過有類似壞咗嘅情況?
作者: zoin0000 時間: 2025-9-22 09:14
回覆 5# fun728
自己過關寄
作者: DMAN 時間: 2025-9-22 10:01
回覆 9# yin123886
我見都係laptop出問題,tablet啲soc有咁熱?
作者: 摩哥拿 時間: 2025-9-22 11:58
本帖最後由 摩哥拿 於 2025-9-22 12:05 編輯
回覆 11# DMAN
睇其他測試片應該係得崩壞鐵道和鳴潮開高設定畫質,同埋開咗部機超頻模式就會過50度,所以玩手遊3D最好加風扇。
我自己部紅魔 Astra(3 pro) 用平衡模式玩鐵道大概15分鐘就開始會溫熱但未至於會辣手果種,玩絕區零成個鍾都係暖暖地。
作者: df7 時間: 2025-9-22 19:59
你G一下. Y700虛焊就見
1代2代3代都有
作者: aib 時間: 2025-10-9 17:21
問左豆包,
第四代均熱版大塊左
散熱好過上代低4度幾,
減少虚焊帶來既
風險.👍
via HKEPC
作者: tongziv 時間: 2025-10-9 17:43
Lenovo 用低温锡膏
死症....
要錫住用,唔可以打好勁既機..唔好比佢熱...
作者: aib 時間: 2025-10-9 18:29
回復 16 #tongziv
呢樣係咪佢獨家?
😅提早計劃報廢...
via HKEPC
作者: top8man 時間: 2025-10-12 21:46
Switch模擬? 連desktop w/ RTX 4090D 都唔掂. 因為N的遊戲用SHADER有佢自己一套, 不同平時PC 遊戲. Switch模擬 時, 你每做一個新動作而触發的新生成SHADER, 個畫面都會LAG一下, 到下次你再做同樣動作時就會用番呢個SHADER不會LAG.
換句講,你玩Switch模擬 遊戲時, 一定會有LAG, 除非你已經玩左好多次, 所有有可能生成的SHADER都已經生成了, 咁就不會LAG.
作者: 暴走呆喵 時間: 2025-10-12 22:02
Switch模擬? 連desktop w/ RTX 4090D 都唔掂. 因為N的遊戲用SHADER有佢自己一套, 不同平時PC 遊戲. Switch ...
top8man 發表於 2025-10-12 13:46
其實以前wii模擬器係用 直接用gpu運行
所以唔會有lag情形 因為唔使新成shader
最緊要要夠力 以前模擬器用gpu唔使咁誇張
但係越新嗰啲 就用呢一種新嘅方法
所以新嘅wii模擬器 要求又高又lag
Sw都一樣 為什麼會退化呢我唔知道
應該搵返以前嗰班人去寫返gpu driver先岩
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: RayzC 時間: 2025-10-18 16:33
四代暫時未裝到switch模擬,天馬G可以
via HKEPC Reader for Android
作者: top8man 時間: 2025-11-6 17:28
睇下 港行 Lenovo Legion Tab
Spec 似係3 4 之間
作者: kofz 時間: 2025-11-6 18:41
3代嚟
4代未有國際版
via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: 044003 時間: 2025-11-7 19:12
係唔係有得刷rom?
作者: kofz 時間: 2025-11-7 23:03
冇咗好耐
二代會刷死機
via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: kinkinkid 時間: 2025-11-10 19:10
本帖最後由 kinkinkid 於 2025-11-10 19:36 編輯
搭單問,睇BiliBili真用戶反映,4代係咪有讀TF卡慢嘅情況?有冇更新改善到?
via HKEPC Reader for Android
作者: leung008 時間: 2025-12-18 23:15
回覆 24# kinkinkid
佢唔係慢,正常Speed,但Load ROM或播片果類型既野都lag吓lag吓咁。但算PSP,PS2都會Lag。
作者: kkfon 時間: 2025-12-23 19:03
回覆 21# kofz
4代本身可以裝google play,已經ok
作者: nganshiu 時間: 2025-12-28 19:37
維修二代用低溫錫 大約幾錢?
作者: ki_cat 時間: 2026-1-1 16:07
3代行豐澤做2599,送手制.
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: kennyleunghk 時間: 2026-1-13 12:23
已轉小米K pad
Y700 4代講到硬件幾好都無用, 佢個OS 真係不敢恭維
小米個hyperOS 都已經唔係好, 但已經嬴lenovo 幾條街...
作者: kof2002 時間: 2026-1-13 13:48
已轉小米K pad
Y700 4代講到硬件幾好都無用, 佢個OS 真係不敢恭維
小米個hyperOS 都已經唔係好, 但已經嬴l ...
kennyleunghk 發表於 2026-1-13 12:23
其實係咪android 平板, samsung 個one ui 最好os ?
via HKEPC Reader for Android
作者: kennyleunghk 時間: 2026-1-13 14:31
答你唔到, 從來唔用三叔野, 佢再好都唔會用
android tab 最年用過小米平板5 pro, Y700 4代同, k pad
OS 小米真係完勝, 雖然佢係手機OS 輸比其他對手, 但都算第一梯隊
lenovo 我用落連第二梯隊都講唔上
作者: bbsunny 時間: 2026-1-14 16:53
答你唔到, 從來唔用三叔野, 佢再好都唔會用
android tab 最年用過小米平板5 pro, Y700 4代同, k pad ...
kennyleunghk 發表於 2026-1-13 14:31
Y700點差法
小米有啲想試既,但係以前用過小米手機,用耐左慢RESET個都係咁,唔知係想你換機定點
作者: 044003 時間: 2026-1-14 19:39
答你唔到, 從來唔用三叔野, 佢再好都唔會用
android tab 最年用過小米平板5 pro, Y700 4代同, k pad ...
kennyleunghk 發表於 2026-1-13 14:31
點解咁講?衰過lxxxx?
作者: df7 時間: 2026-1-14 19:58
如果ROM係考慮因素, 真係唔好入亂想, 大陸用戶鬧爆
米仔未必好, 都叫順, 亂想自求多福, 但係粒U贏哂
作者: allenvkv 時間: 2026-1-14 21:31
用緊Y700 1代同4代。其實個UI 有乜好鬧?
via HKEPC Reader for Android
作者: latali 時間: 2026-1-15 02:17
本帖最後由 latali 於 2026-1-14 18:23 編輯
唔夠USER FRIENDLY,網頁看YOUTUBE的話,上下捲軸同縮放大小有點問題,新介面因為ram多局你用多功取消退後鍵好似好方便,但有D app同遊戲係要用退後鍵來運作(退一頁咁樣)或登出,雖然可以較番出黎,但咁樣其實即係廢左新介面,較番舊介面出黎既另一不好之處係三個虛擬按鈕條邊會擋畫面。
不過基本用又唔係咩大問題,另外係想佢改下個超頻,只有三檔,省電(1ghz)同平衡(2gHZ)同開盡佢(4ghz),應該係平衡同開盡之間再加一檔(3ghz),好多遊戲唔需要開盡,但平衡又唔夠好。
作者: lightme 時間: 2026-1-15 09:20
好少會用web版嚟睇youtube,所以唔係好知係咩一回事
但你講嘅新版嘅取消退出,係指喺螢幕邊掃左/掃右?
呢個唔係所有新款android機種都係咁設計咩?應該唔係lenovo專有㗎喎
想講我都唔鍾意呢個操作,喺某啲app/game上面係會誤掃咗其他嘢,但應該唔係lenovo ui嘅錯
用緊小新pro gt,刷咗國際版,覺得個ui冇網上講得咁差,咪又係普通android系統,可能國行rom係寫得差啲都唔定
作者: yoboyoda 時間: 2026-1-15 12:05
請問Y700 4代用唔用到 Google 一圈即搜?

