作者: 鴨蛋妹 時間: 2025-1-21 13:18 標題: A9+ 4G Ram 真係好勁好好用?
點解仲可以咁貴
出左咁耐都要過千。。。
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2461605&k=75c54c1db3e9d1dff639e96bd09f5bf6&t=1782496160&sid=qq3vBPqs9q

作者: kamiry 時間: 2025-1-21 17:03
之前買3星電視送平板,
所以有好多人放出嚟。
唯一好處係平價機有Dex mode。
不過4G Ram唔多夠,
唔好multi tasking都應該夠。
作者: 鴨蛋妹 時間: 2025-1-21 17:07
就係咁多人有贈品丟出黎
都仲係咁貴先奇
Dex mode 應該唔夠 ram
奇奇奇
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: kofz 時間: 2025-1-21 17:59
應該好多都係送出去既贈品。。。
via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: kamiry 時間: 2025-1-21 20:09
見有人set高價,其他人照set高價。
4G ram 可以開 Dex,只是唔好開太多app。
作者: 鴨蛋妹 時間: 2025-1-22 01:05
本帖最後由 鴨蛋妹 於 2025-1-22 01:06 編輯
台灣就話 6定8G版.
呢個 4G. 之前睇人話用4G版, 開野都會慢小小先開到.
仲要行埋 DEX 喎......
如果佢係 TAB S9 FE, 佢開到 DEX 我就覺得合理.
不過 4G 版. 貪佢可以放係車到做導航 ?同埋好似可以打電話 ?
有日見到人用塊平板貼住塊面講電話. 我好驚奇.....
作者: 鴨蛋妹 時間: 2025-1-22 01:06
但呢塊野都出左半年以上. 個時出, 呢度都話佢 OVERPRICE.
而家贈品都可以仲係 OVERPRICE......
可能加小小買部二手 S9 FE 都得. 多支筆又多 2G RAM
作者: WHITERICE 時間: 2025-1-22 02:46
哩部機真係好受hkepc 啲師兄歡迎.

samsung 名牌, 幾百蚊就買到, 真係有啲想買.
作者: kamiry 時間: 2025-1-22 10:40
DEX我試過係開到,A9+係最平價既DEX平板。
香港版太衰格,A9+其它地方都有多過4G ram版,只係香港無。
作者: 林洋2 時間: 2025-1-22 10:40
二手係貴D架,由其女仔機
作者: samsamhk 時間: 2025-1-22 14:58
之前買S24U送咗部,比咗阿妹用,粗試下都幾順,一般睇下片上下網應該都唔錯
作者: goalsp 時間: 2025-1-28 00:16
A9+ 一般用夠用
作者: goalsp 時間: 2025-1-28 00:17
全新 900-1000 合理啦


