Board logo

標題: 小米平板6 max [打印本頁]

作者: Goosebumps    時間: 2023-7-22 13:46     標題: 小米平板6 max

估計賣幾錢?
作者: 林洋2    時間: 2023-7-22 16:51

平板咁好賣咩,係咁出

via HKEPC Reader for Android
作者: goalsp    時間: 2023-8-7 19:18

一年更新一次, 正常
作者: b-29    時間: 2023-8-8 12:12

14号7時发布会

价3000人仔有交易
作者: e2dan    時間: 2023-8-8 14:57

小米平板6 未見有 5G 版,幾時有呢?
作者: fatfish    時間: 2023-8-8 15:13

唧牙膏咁續D續D 加
作者: ew3t    時間: 2023-8-8 15:27

衰過唧牙膏,啲嘢係越嚟越少。
作者: andypson    時間: 2023-8-10 18:22

等出價錢
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(be41e).jpg
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(19886).jpg
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(d1bbb).jpg
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(5b77c).jpg


via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(be41e).jpg (2023-8-10 18:21, 78.97 KB) / 下載次數 158
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2384652&k=cc8db4574978310b6263cca996aff3ef&t=1782189249&sid=4sHDK4dYya



圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(19886).jpg (2023-8-10 18:21, 81.34 KB) / 下載次數 145
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2384653&k=21bda193475804576c4717792476f5fe&t=1782189249&sid=4sHDK4dYya



圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(d1bbb).jpg (2023-8-10 18:22, 146.5 KB) / 下載次數 145
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2384654&k=37e1ccf6e53f309b5f767086cb9e200d&t=1782189249&sid=4sHDK4dYya



圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(5b77c).jpg (2023-8-10 18:22, 105.12 KB) / 下載次數 160
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2384656&k=af9542eb31b0518cca4ab8e12c77e974&t=1782189249&sid=4sHDK4dYya


作者: 暴走呆喵    時間: 2023-8-10 18:33

呢個尺寸買notebook唔係仲好咩?
一定要平板?

手指篤篤篤咁大塊野 冇病都變有病
作者: kadon    時間: 2023-8-11 19:26

呢個尺寸買notebook唔係仲好咩?
一定要平板?

手指篤篤篤咁大塊野 冇病都變有病 ...
暴走呆喵 發表於 2023-8-10 18:33



    大塊啲睇漫畫一流
作者: kadon    時間: 2023-8-11 19:27

香港連PRO版都無 全部要淘
作者: wertq2005    時間: 2023-8-14 21:22

有無得插Sim卡?
作者: andypson    時間: 2023-8-14 21:26

8+256首發 3599人仔

via HKEPC Reader for Android
作者: faifai2016    時間: 2023-8-14 21:32

12 + 256 首發 3799 人仔
12 + 512 首發 4199 人仔
16 + 1T 首發 4599 人仔
作者: 龍咁威^^!    時間: 2023-8-14 21:42

正想換部大d嘅平板睇野,價錢都可以

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: faifai2016    時間: 2023-8-14 21:45

我都有興趣, 如果買. 大家會買邊隻呢 ?
作者: 林洋2    時間: 2023-8-14 21:46

12 + 256 首發 3799 人仔
12 + 512 首發 4199 人仔
16 + 1T 首發 4599 人仔
faifai2016 發表於 2023-8-14 21:32

太貴啦,我等雙11

via HKEPC Reader for Android
作者: b-29    時間: 2023-8-14 21:48

散了吧!冇3000人仔支歌仔
作者: b-29    時間: 2023-8-14 21:49

我都有興趣, 如果買. 大家會買邊隻呢 ?
faifai2016 發表於 2023-8-14 21:45



    建議買512g 版本
作者: faifai2016    時間: 2023-8-14 21:51

建議買512g 版本
b-29 發表於 2023-8-14 21:49


512g 差400 , 不如上 16g 1T ?
作者: faifai2016    時間: 2023-8-14 21:52

太貴啦,我等雙11

via HKEPC Reader for Android
林洋2 發表於 2023-8-14 21:46


雙11 都唔知平得幾多.呢家d 雙11 好流下
作者: b-29    時間: 2023-8-14 21:54

512g 差400 , 不如上 16g 1T ?
faifai2016 發表於 2023-8-14 21:51



    又系道理
作者: faifai2016    時間: 2023-8-14 22:01

本帖最後由 faifai2016 於 2023-8-14 22:03 編輯
又系道理
b-29 發表於 2023-8-14 21:54

真係16g + 1T 最快掃晒.
其實有無用 16g ram
作者: b-29    時間: 2023-8-14 22:05

真係16g + 1T 最快掃晒.  
其實有無用 16g ram
faifai2016 發表於 2023-8-14 22:01



    8g 有時要清下后台  你話16g 有冇用 ?平板佔用內存很多
作者: faifai2016    時間: 2023-8-14 22:07

8g 有時要清下后台  你話16g 有冇用 ?平板佔用內存很多
b-29 發表於 2023-8-14 22:05


真係唔知.我多數都每日熄下機.所以無乜遇過.
作者: b-29    時間: 2023-8-14 22:09

真係唔知.我多數都每日熄下機.所以無乜遇過.
faifai2016 發表於 2023-8-14 22:07

用緊8g+128 平板  开左6个apps.  

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(cad04).jpg






via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(cad04).jpg (2023-8-14 22:09, 121.88 KB) / 下載次數 115
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2385137&k=c6c325a5bbeda6885c4f67d47ed451b0&t=1782189249&sid=4sHDK4dYya


作者: faifai2016    時間: 2023-8-14 22:12

本帖最後由 faifai2016 於 2023-8-14 22:15 編輯

回覆 26# b-29

會唔會屏越大,用的ram 都會用多好多d ? 如果係14吋就16g 先夠用了
同埋想問下小米平板係咪都可安到google play 的 ?
作者: b-29    時間: 2023-8-14 22:24

本帖最後由 b-29 於 2023-8-14 22:25 編輯
回覆  b-29

會唔會屏越大,用的ram 都會用多好多d ? 如果係14吋就16g 先夠用了
同埋想問下小米平板係 ...
faifai2016 發表於 2023-8-14 22:12



   內存 系軟件关系   例如 手机 普遍16g ram..

小米有內置谷哥框架 直接可以安裝谷哥商店
作者: faifai2016    時間: 2023-8-14 22:28

內存 系軟件关系   例如 手机 普遍16g ram..

小米有內置谷哥框架 直接可以安裝谷哥商店 ...
b-29 發表於 2023-8-14 22:24


16G 1T 應該可以當埋電腦用.
作者: Stevenchun    時間: 2023-8-14 22:45

內存 系軟件关系   例如 手机 普遍16g ram..

小米有內置谷哥框架 直接可以安裝谷哥商店 ...
b-29 發表於 14/8/2023 22:24


請問 冇google認證,冇乜乜 L2 ? L1 ? 證書(唔記得叫咩),是否睇唔到netflix高清?
好吸引好想買,大家覺唔覺得會有國際版?
作者: faifai2016    時間: 2023-8-14 22:53

請問 冇google認證,冇乜乜 L2 ? L1 ? 證書(唔記得叫咩),是否睇唔到netflix高清?
好吸引好想買,大家 ...
Stevenchun 發表於 2023-8-14 22:45


小米 pad 6 都有L1, 同系列無理由14 吋無L1 掛
作者: b-29    時間: 2023-8-14 22:54

本帖最後由 b-29 於 2023-8-14 22:59 編輯
請問 冇google認證,冇乜乜 L2 ? L1 ? 證書(唔記得叫咩),是否睇唔到netflix高清?
好吸引好想買,大家 ...
Stevenchun 發表於 2023-8-14 22:45



    小米平板有香港版  香港行貨  但通常硬件有改变  同時不一定有港版

Netflix L1 認証 又系錢问題  廠家 平版合規格 向谷哥申請付費  平板有拉臣 就可以用L1 看Netflix, no money no talk....

平板本身widevine 認証有L1 不等如可以 有Netflix L1....
作者: sammyp    時間: 2023-8-14 23:01

只係有wifi 版可能有D劣勢

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: faifai2016    時間: 2023-8-14 23:01

回覆 33# sammyp

其實都唔係 , 咁大部應該唔多人帶出街掛
作者: fundive    時間: 2023-8-15 09:58

唔算特別平, y900 有external touch mon 功能同OLED 都係差千幾啫
作者: faifai2016    時間: 2023-8-15 10:08

本帖最後由 faifai2016 於 2023-8-15 10:15 編輯
唔算特別平, y900 有external touch mon 功能同OLED 都係差千幾啫
fundive 發表於 2023-8-15 09:58


y900 幾錢 ?
不過千幾夠買隻ext mon 有多了
作者: fundive    時間: 2023-8-15 10:16

y900 幾錢 ?
faifai2016 發表於 2023-8-15 10:08


正價49xx 人仔,如果有貨
作者: faifai2016    時間: 2023-8-15 10:19

正價49xx 人仔,如果有貨
fundive 發表於 2023-8-15 10:16


幾大容量的.
作者: b-29    時間: 2023-8-15 10:20

本帖最後由 b-29 於 2023-8-15 10:22 編輯

Y900 首发价4999人仔  正常价5999人仔

货少  官网已經下架  

京東有時減价5499人仔出售

如果有4999人仔  尚可以
此平板14寸 oled...有視頻輸入裝置 可以當外接芒用  有gps compass
作者: faifai2016    時間: 2023-8-15 10:21

Y900 首发价4999人仔  正常价5999人仔

货少  官网已經下架  

京東有時減价5499人仔出售 ...
b-29 發表於 2023-8-15 10:20


呢個價係12+256 ?
作者: fundive    時間: 2023-8-15 10:28

y900 幾錢 ?
不過千幾夠買隻ext mon 有多了
faifai2016 發表於 2023-8-15 10:08

如果認為帶2件野出街方便的話就真係冇所謂, 又可以買部有display port out 的電話加external mon, 平板都慳番
作者: b-29    時間: 2023-8-15 10:31

呢個價係12+256 ?
faifai2016 發表於 2023-8-15 10:21



    Only one modle 12+256
作者: faifai2016    時間: 2023-8-15 10:42

本帖最後由 faifai2016 於 2023-8-15 10:45 編輯
如果認為帶2件野出街方便的話就真係冇所謂, 又可以買部有display port out 的電話加external mon, 平板都 ...
fundive 發表於 2023-8-15 10:28

即係其實真係只係對會拎出街,仲要有在外面有外接mon 需求的人才有點用.
不過成14 吋.拎出街真係日日健身
我部ipad pro 12.9 吋我都覺得重.唔會出街用.都係留在家用.
作者: b-29    時間: 2023-8-15 11:02

其實加一个視頻輸入很简单  祇系看生產商策略  小米成日要跟 apple 走  卑apple 个框框罩住  
作者: faifai2016    時間: 2023-8-15 11:19

其實加一个視頻輸入很简单  祇系看生產商策略  小米成日要跟 apple 走  卑apple 个框框罩住   ...
b-29 發表於 2023-8-15 11:02

其實一個adapter 就做到. 仲要支持無線. 多platform .  幾百搞掂
https://www.aurga.com/zh-hant
作者: b-29    時間: 2023-8-15 11:21

其實一個adapter 就做到. 仲要支持無線. 多platform .  幾百搞掂
faifai2016 發表於 2023-8-15 11:19



    平板本身冇視頻輸入  你点加盒仔都冇用

如米6 max 不能做外接芒  y900就可以了
作者: faifai2016    時間: 2023-8-15 11:28

本帖最後由 faifai2016 於 2023-8-15 11:32 編輯
平板本身冇視頻輸入  你点加盒仔都冇用

如米6 max 不能做外接芒  y900就可以了 ...
b-29 發表於 2023-8-15 11:21


你有無看那個東西. 他利用app 來wifi  連接佢個adapter . 做到相同效果.仲可以support 無線, multi platform .
仲可以利用埋平板個touch 來做控制.唔單單可做mon .
作者: WHITERICE    時間: 2023-8-15 11:39

本帖最後由 WHITERICE 於 2023-8-15 14:36 編輯

見Y900 係JD 放成個月都賣唔到幾十部, 永遠買到都係佢第一批貨,
今次睇小米點突破. 12吋又係10000mah 電, 14吋又係10000mah 電. 仲要個mon 食電多左.  android 連鍵盤用最簡單所有app 橫向都未做得好. 哩個價錢買到部AMD 7840的筆電
作者: b-29    時間: 2023-8-15 11:40

你有無看那個東西. 他利用app 來wifi  連接佢個adapter . 做到相同效果.仲可以support 無線, multi platf ...
faifai2016 發表於 2023-8-15 11:28



    我祇系相信本身有視頻輸入 port  重要用線輸入  其他莫談
作者: normalyan    時間: 2023-8-15 12:05

你部機幾抵   三叔S9 ultra三分一嘅價錢
作者: kinkinkid    時間: 2023-8-15 13:31

見Y900 係JD 放成個月都賣唔到幾十部, 永遠買到都係佢第一批貨,
今次睇小米點突破. 12吋又係10000mah 電,  ...
WHITERICE 發表於 2023-8-15 11:39

冇PC mode,冇HDMI in,APP又唔適配,有咩吸引?? 得個MON大?😅

via HKEPC Reader for Android
作者: b-29    時間: 2023-8-15 13:33

本帖最後由 b-29 於 2023-8-15 13:35 編輯
你部機幾抵   三叔S9 ultra三分一嘅價錢
normalyan 發表於 2023-8-15 12:05



    呢部有amoled 芒? 有5G电話? 有gps?   有香港行货保用?

得个lcd 芒
作者: WHITERICE    時間: 2023-8-15 14:37

冇PC mode,冇HDMI in,APP又唔適配,有咩吸引?? 得個MON大?😅

via HKEPC Reader for Android ...
kinkinkid 發表於 2023-8-15 13:31


可以練手臂力.
作者: faifai2016    時間: 2023-8-15 14:59

本帖最後由 faifai2016 於 2023-8-15 15:06 編輯
可以練手臂力.
WHITERICE 發表於 2023-8-15 14:37

12 吋以上拎出街,都有內配健身功能
全部都可當隨身啞鈴用
講真 12 吋以上拎出街,不如拎本輕薄notebook 算了. 反正都應該坐低先會用.唔會真係有人
拎住部十幾吋一路行一路用掛.我見到應該忍唔住笑
作者: sammyp    時間: 2023-8-15 16:38

12 吋以上拎出街,都有內配健身功能
全部都可當隨身啞鈴用
講真 12 吋以上拎出街,不如拎本輕 ...
faifai2016 發表於 2023-8-15 14:59


你可以笑我了, 我確帶出街, 坐車時拿出來看streaming
作者: faifai2016    時間: 2023-8-15 16:51

你可以笑我了, 我確帶出街, 坐車時拿出來看streaming
sammyp 發表於 2023-8-15 16:38


作者: fundive    時間: 2023-8-15 18:52

我13寸落site 當mon 用, 座車用來上網
作者: 林洋2    時間: 2023-8-15 19:43

12 吋以上拎出街,都有內配健身功能
全部都可當隨身啞鈴用
講真 12 吋以上拎出街,不如拎本輕 ...
faifai2016 發表於 2023-8-15 14:59

阿叔以前3kg幾既notebook都係咁拎出街,而家d後生真係

via HKEPC Reader for Android
作者: faifai2016    時間: 2023-8-15 20:22

本帖最後由 faifai2016 於 2023-8-15 20:24 編輯
阿叔以前3kg幾既notebook都係咁拎出街,而家d後生真係  

via HKEPC Reader for Android ...
林洋2 發表於 2023-8-15 19:43

我以前都係咁.但呢家輕便慣左.
同埋拎部3kg notebook 你估好過引咩.無乜必要都唔會拎出去.
作者: Goosebumps    時間: 2023-8-15 21:54

PK京東又唔直送香港

唔通真係要集運?
作者: b-29    時間: 2023-8-16 11:10

本帖最後由 b-29 於 2023-8-16 11:11 編輯
PK京東又唔直送香港

唔通真係要集運?
Goosebumps 發表於 2023-8-15 21:54


    拼多多可以直送香港


Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(bdd47).jpg

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(bdd47).jpg (2023-8-16 11:11, 129.43 KB) / 下載次數 65
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2385316&k=7f89bae124c5c5a2a9bbc3c903a94e32&t=1782189249&sid=4sHDK4dYya


作者: Stevenchun    時間: 2023-8-16 11:20

拼多多可以直送香港
b-29 發表於 16/8/2023 11:10


請問其實直送除了慳咗運費外,對比自己集運落黎有咩分別?有退貨/完好收貨保障?
作者: b-29    時間: 2023-8-16 11:25

請問其實直送除了慳咗運費外,對比自己集運落黎有咩分別?有退貨/完好收貨保障? ...
Stevenchun 發表於 2023-8-16 11:20



    退貨? 保障? 人地对象系大陸地区 大陸人  你系香港又想享受国內保障!

香港買港行貨  有你既要求

货品有问题  上深圳寄回
作者: faifai2016    時間: 2023-8-16 11:29

退貨? 保障? 人地对象系大陸地区 大陸人  你系香港又想享受国內保障!

香港買港行貨  有你既要求 ...
b-29 發表於 2023-8-16 11:25


京東如果直寄香港,試過退貨係可以退返佢地俾的香港地扯.
作者: AhRay    時間: 2023-8-16 18:01

如無記錯,pdd 直送,當轉倉時好似都要加17 蚊,不過小數目,收左當睇唔到。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: b-29    時間: 2023-8-16 20:23

如無記錯,pdd 直送,當轉倉時好似都要加17 蚊,不過小數目,收左當睇唔到。

via HKEPC IR 5.1.14 - Andro ...
AhRay 發表於 2023-8-16 18:01



    大陸免郵  轉運倉到香港要收費  極兔  同神州約10元起1kg...選順风貴些
作者: b-29    時間: 2023-8-16 20:24

京東除左你有乜卷又物卷  普遍比拼多多貴
作者: 龍咁威^^!    時間: 2023-8-16 21:52

唔知點解我張銀聯卡比唔到錢..話綁定唔到
星期6反深圳買,唔知會唔會有現貨...
作者: Goosebumps    時間: 2023-8-16 22:15

拼多多可以直送香港
b-29 發表於 2023-8-16 11:10



    拼多多可唔可靠?
作者: b-29    時間: 2023-8-16 22:18

拼多多可唔可靠?
Goosebumps 發表於 2023-8-16 22:15



    買嘢系要運氣  拼多多 貨系末开封新品
作者: WHITERICE    時間: 2023-8-16 22:22

本帖最後由 WHITERICE 於 2023-8-16 22:25 編輯

見jd 小米平板max 評論區已經有40個留言. 明明15號都未賣, 點解咁快有好評?

222023.jpg

圖片附件: 222023.jpg (2023-8-16 22:25, 71.83 KB) / 下載次數 127
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2385369&k=f1708c12afa94344b47249c601179183&t=1782189249&sid=4sHDK4dYya


作者: faifai2016    時間: 2023-8-16 22:42

見jd 小米平板max 評論區已經有40個留言. 明明15號都未賣, 點解咁快有好評?

...
WHITERICE 發表於 2023-8-16 22:22


14 發佈那晚就賣了,最快15 號上午就有人收貨了.
作者: WHITERICE    時間: 2023-8-16 23:26

回覆 72# faifai2016

見jd又寫住16號先賣. 咁可能佢吔一早預約左.
作者: Louis_gre2    時間: 2023-8-17 08:17

唔知點解我張銀聯卡比唔到錢..話綁定唔到
星期6反深圳買,唔知會唔會有現貨... ...
龍咁威^^! 發表於 16/8/2023 21:52



落場買,聽聞深圳小米店好好招呼的。同香港生果店有得 fight。

買完搵間咖啡店,買杯野坐357 粒鐘試真無事先返香港。
作者: faifai2016    時間: 2023-8-17 09:16

本帖最後由 faifai2016 於 2023-8-17 09:18 編輯

回覆 74# Louis_gre2
我今晚應有機玩
作者: b-29    時間: 2023-8-17 10:14

回覆  Louis_gre2
我今晚應有機玩
faifai2016 發表於 2023-8-17 09:16



    咪又系平板一部  一d新鮮野都冇  又大又重姐  

裝完軟件  都觉不外如是  
作者: faifai2016    時間: 2023-8-17 10:26

本帖最後由 faifai2016 於 2023-8-17 10:27 編輯
咪又系平板一部  一d新鮮野都冇  又大又重姐  

裝完軟件  都觉不外如是   ...
b-29 發表於 2023-8-17 10:14

咁你買咁多部.部部都係平板啫.
我目的好清晰,我只係需要大mon , 靚聲就夠了.
其它什麼, sd card (仲插卡, 部機都1T 了)
gps (我有電話gps 夠用了)
hdmi in (一個adapter 就搞掂,仲方便好多)
你話多左呢d 野同價就話O者.差咁多,千幾人仔喎. 夠我買多部cheap cheap 玩了
anyway 都係玩具啫.唔啱咪換囉.
作者: b-29    時間: 2023-8-17 10:30

咁你買咁多部.部部都係平板啫.
我目的好清晰,我只係需要大mon , 靚聲就夠了.
其它什麼, sd card (仲插卡,  ...
faifai2016 發表於 2023-8-17 10:26



    我系一个平板中毒者  系又買  唔系又買  

你不能用常理推測我  新机返來  裝完apps 可以辟理一边  

又諗去買边部


所以你話有新机玩 好开心  我心中又会笑出來
作者: b-29    時間: 2023-8-17 10:31

我又諗緊買米6max
作者: faifai2016    時間: 2023-8-17 10:32

我系一个平板中毒者  系又買  唔系又買  

你不能用常理推測我  新机返來  裝完apps 可以辟理一边   ...
b-29 發表於 2023-8-17 10:30

我話有機玩啫.無話開心喎,可能我都最終係放埋一邊.箱都懶得開
我成日都係咁.買時就多多原因買,買左就放埋一邊.
作者: faifai2016    時間: 2023-8-17 10:34

本帖最後由 faifai2016 於 2023-8-17 10:36 編輯
我又諗緊買米6max
b-29 發表於 2023-8-17 10:31

買啦.有乜所謂.玩左先.唔啱咪放左去又換機.
呢家有心有力唔玩等幾時.
作者: b-29    時間: 2023-8-17 10:35

我話有機玩啫.無話開心喎,可能我都最終係放埋一邊.箱都懶得開
我成日都係咁.買時就多多原因買,買 ...
faifai2016 發表於 2023-8-17 10:32

咁咪好攞  多買多玩  啱聽   

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: b-29    時間: 2023-8-17 10:37

買啦.有乜所謂.玩左先.唔啱咪放左去又換機.
呢家有心有力唔玩等幾時.  ...
faifai2016 發表於 2023-8-17 10:34

我唔会賣架  祇買不賣  

嗱  佢又催我卑钱  我又考慮中


Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(f15ca).jpg


via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(f15ca).jpg (2023-8-17 10:37, 127.93 KB) / 下載次數 105
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2385408&k=122d3ac576a0ef5f61ba8a4539e5ad97&t=1782189249&sid=4sHDK4dYya


作者: b-29    時間: 2023-8-17 10:39

本帖最後由 b-29 於 2023-8-17 10:41 編輯

我諗緊買y900 定米6max....

Y900用oled. 有sd卡slot 有gps 有視頻輸入座

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: faifai2016    時間: 2023-8-17 10:41

我諗緊買y900 定米6max....

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
b-29 發表於 2023-8-17 10:39

買完 6 max 等Y900 價正常小小再買Y900 .
作者: b-29    時間: 2023-8-17 10:42

買完 6 max 再買Y900 .
faifai2016 發表於 2023-8-17 10:41



    調番轉 先入y900 最后才買米6max
作者: faifai2016    時間: 2023-8-17 10:43

調番轉 先入y900 最后才買米6max
b-29 發表於 2023-8-17 10:42

也可以.不過個價炒緊喎.
作者: b-29    時間: 2023-8-17 10:43

本帖最後由 b-29 於 2023-8-17 10:45 編輯

三星部galaxy tabs9ultra 都几好  又想買


酷比部iplay40 5g 850人仔  又想買多一部做紀念
作者: faifai2016    時間: 2023-8-17 10:45

三星部galaxy tabs9ultra 都几好  又想買
b-29 發表於 2023-8-17 10:43

一部14夠玩兩部14 了. 所以用玩的覺度來看, 應該係玩兩部玩得開心d .
作者: b-29    時間: 2023-8-17 10:46

也可以.不過個價炒緊喎.
faifai2016 發表於 2023-8-17 10:43



    个价佢話係正常价  不過贵1千 所以當炒价

系觉唔低  4999人仔 立即下單  
作者: faifai2016    時間: 2023-8-17 10:48

个价佢話係正常价  不過贵1千 所以當炒价

系觉唔低  4999人仔 立即下單   ...
b-29 發表於 2023-8-17 10:46

係唔抵. 5999 真心貴 12 + 256 咋喎.
4999 合理d .
作者: b-29    時間: 2023-8-17 10:49

一部14夠玩兩部14 了. 所以用玩的覺度來看, 應該係玩兩部玩得開心d .  ...
faifai2016 發表於 2023-8-17 10:45



    三星有自己粉絲  你叫佢哋唔用amoled 系冇可能嘅事  一出新机  个个扑倒去下单  
作者: b-29    時間: 2023-8-17 10:51

係唔抵. 5999 真心貴 12 + 256 咋喎.
4999 合理d .
faifai2016 發表於 2023-8-17 10:48



    其實佢用天玑9000已經爭d  又冇5G添  4999价已經系高少少
作者: 龍咁威^^!    時間: 2023-8-17 14:37

S9 ultra實在太貴,真係買唔落手
我自己有部S7 plus,但對比S9系列,我自己能力分辨唔到兩部機有咩分別
但自己都驚,如果換6 max LCD,就知道分別在那
作者: faifai2016    時間: 2023-8-17 14:52

回覆 94# 龍咁威^^!

分別大部d 同細部d .
我諗最直觀係個mon , s9 ultra 會靚d .
作者: 林洋2    時間: 2023-8-17 14:53

S9 ultra實在太貴,真係買唔落手
我自己有部S7 plus,但對比S9系列,我自己能力分辨唔到兩部機有咩分別
但 ...
龍咁威^^! 發表於 2023-8-17 14:37

mirror代言收得好貴,唔賣貴D回唔到本
作者: hopkins    時間: 2023-8-17 15:13

我系一个平板中毒者  系又買  唔系又買  

你不能用常理推測我  新机返來  裝完apps 可以辟理一边   ...
b-29 發表於 17-8-2023 10:30

當玩具買嘅版友,都係中毒,只係輕重程度啫。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: hopkins    時間: 2023-8-17 15:20

唔知幾時會有android平板用mini led, 或者samsung 旗艦手機mon同級嘅oled。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: faifai2016    時間: 2023-8-17 19:45

玩具到左,收埋一邊先, 星期六先拆來玩下.
6max.jpg

圖片附件: 6max.jpg (2023-8-17 19:44, 119.5 KB) / 下載次數 80
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2385476&k=fd098590b3b77ffe2c6db58c59fee5b2&t=1782189249&sid=4sHDK4dYya


作者: smithpoon    時間: 2023-8-17 19:54

玩具到左,收埋一邊先, 星期六先拆來玩下.
faifai2016 發表於 2023-8-17 19:45


我都訂了一台16+1tb版, 可能聽日有得玩





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2