作者: Goosebumps 時間: 2023-7-22 13:46 標題: 小米平板6 max
估計賣幾錢?
作者: 林洋2 時間: 2023-7-22 16:51
平板咁好賣咩,係咁出
via HKEPC Reader for Android
作者: goalsp 時間: 2023-8-7 19:18
一年更新一次, 正常
作者: b-29 時間: 2023-8-8 12:12
14号7時发布会
价3000人仔有交易
作者: e2dan 時間: 2023-8-8 14:57
小米平板6 未見有 5G 版,幾時有呢
作者: fatfish 時間: 2023-8-8 15:13
唧牙膏咁續D續D 加
作者: ew3t 時間: 2023-8-8 15:27
衰過唧牙膏,啲嘢係越嚟越少。
作者: andypson 時間: 2023-8-10 18:22
等出價錢
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2384652&k=cc8db4574978310b6263cca996aff3ef&t=1782189249&sid=4sHDK4dYya

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2384653&k=21bda193475804576c4717792476f5fe&t=1782189249&sid=4sHDK4dYya

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2384654&k=37e1ccf6e53f309b5f767086cb9e200d&t=1782189249&sid=4sHDK4dYya

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2384656&k=af9542eb31b0518cca4ab8e12c77e974&t=1782189249&sid=4sHDK4dYya

作者: 暴走呆喵 時間: 2023-8-10 18:33
呢個尺寸買notebook唔係仲好咩?
一定要平板?
手指篤篤篤咁大塊野 冇病都變有病
作者: kadon 時間: 2023-8-11 19:26
大塊啲睇漫畫一流
作者: kadon 時間: 2023-8-11 19:27
香港連PRO版都無 全部要淘
作者: wertq2005 時間: 2023-8-14 21:22
有無得插Sim卡?
作者: andypson 時間: 2023-8-14 21:26
8+256首發 3599人仔
via HKEPC Reader for Android
作者: faifai2016 時間: 2023-8-14 21:32
12 + 256 首發 3799 人仔
12 + 512 首發 4199 人仔
16 + 1T 首發 4599 人仔
作者: 龍咁威^^! 時間: 2023-8-14 21:42
正想換部大d嘅平板睇野,價錢都可以
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: faifai2016 時間: 2023-8-14 21:45
我都有興趣, 如果買. 大家會買邊隻呢 ?
作者: 林洋2 時間: 2023-8-14 21:46
太貴啦,我等雙11
via HKEPC Reader for Android
作者: b-29 時間: 2023-8-14 21:48
散了吧!冇3000人仔支歌仔
作者: b-29 時間: 2023-8-14 21:49
建議買512g 版本
作者: faifai2016 時間: 2023-8-14 21:51
512g 差400 , 不如上 16g 1T ?
作者: faifai2016 時間: 2023-8-14 21:52
雙11 都唔知平得幾多.呢家d 雙11 好流下
作者: b-29 時間: 2023-8-14 21:54
又系道理
作者: faifai2016 時間: 2023-8-14 22:01
本帖最後由 faifai2016 於 2023-8-14 22:03 編輯
真係16g + 1T 最快掃晒.
其實有無用 16g ram
作者: b-29 時間: 2023-8-14 22:05
8g 有時要清下后台 你話16g 有冇用 ?平板佔用內存很多
作者: faifai2016 時間: 2023-8-14 22:07
真係唔知.我多數都每日熄下機.所以無乜遇過.
作者: b-29 時間: 2023-8-14 22:09
用緊8g+128 平板 开左6个apps.
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2385137&k=c6c325a5bbeda6885c4f67d47ed451b0&t=1782189249&sid=4sHDK4dYya

作者: faifai2016 時間: 2023-8-14 22:12
本帖最後由 faifai2016 於 2023-8-14 22:15 編輯
回覆 26# b-29
會唔會屏越大,用的ram 都會用多好多d ? 如果係14吋就16g 先夠用了
同埋想問下小米平板係咪都可安到google play 的 ?
作者: b-29 時間: 2023-8-14 22:24
本帖最後由 b-29 於 2023-8-14 22:25 編輯
內存 系軟件关系 例如 手机 普遍16g ram..
小米有內置谷哥框架 直接可以安裝谷哥商店
作者: faifai2016 時間: 2023-8-14 22:28
16G 1T 應該可以當埋電腦用.
作者: Stevenchun 時間: 2023-8-14 22:45
請問 冇google認證,冇乜乜 L2 ? L1 ? 證書(唔記得叫咩),是否睇唔到netflix高清?
好吸引好想買,大家覺唔覺得會有國際版?
作者: faifai2016 時間: 2023-8-14 22:53
小米 pad 6 都有L1, 同系列無理由14 吋無L1 掛
作者: b-29 時間: 2023-8-14 22:54
本帖最後由 b-29 於 2023-8-14 22:59 編輯
小米平板有香港版 香港行貨 但通常硬件有改变 同時不一定有港版
Netflix L1 認証 又系錢问題 廠家 平版合規格 向谷哥申請付費 平板有拉臣 就可以用L1 看Netflix, no money no talk....
平板本身widevine 認証有L1 不等如可以 有Netflix L1....

作者: sammyp 時間: 2023-8-14 23:01
只係有wifi 版可能有D劣勢
via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: faifai2016 時間: 2023-8-14 23:01
回覆 33# sammyp
其實都唔係 , 咁大部應該唔多人帶出街掛
作者: fundive 時間: 2023-8-15 09:58
唔算特別平, y900 有external touch mon 功能同OLED 都係差千幾啫
作者: faifai2016 時間: 2023-8-15 10:08
本帖最後由 faifai2016 於 2023-8-15 10:15 編輯
y900 幾錢 ?
不過千幾夠買隻ext mon 有多了
作者: fundive 時間: 2023-8-15 10:16
正價49xx 人仔,如果有貨
作者: faifai2016 時間: 2023-8-15 10:19
幾大容量的.
作者: b-29 時間: 2023-8-15 10:20
本帖最後由 b-29 於 2023-8-15 10:22 編輯
Y900 首发价4999人仔 正常价5999人仔
货少 官网已經下架
京東有時減价5499人仔出售
如果有4999人仔 尚可以
此平板14寸 oled...有視頻輸入裝置 可以當外接芒用 有gps compass
作者: faifai2016 時間: 2023-8-15 10:21
呢個價係12+256 ?
作者: fundive 時間: 2023-8-15 10:28
如果認為帶2件野出街方便的話就真係冇所謂, 又可以買部有display port out 的電話加external mon, 平板都慳番
作者: b-29 時間: 2023-8-15 10:31
Only one modle 12+256
作者: faifai2016 時間: 2023-8-15 10:42
本帖最後由 faifai2016 於 2023-8-15 10:45 編輯
即係其實真係只係對會拎出街,仲要有在外面有外接mon 需求的人才有點用.
不過成14 吋.拎出街真係日日健身
我部ipad pro 12.9 吋我都覺得重.唔會出街用.都係留在家用.
作者: b-29 時間: 2023-8-15 11:02
其實加一个視頻輸入很简单 祇系看生產商策略 小米成日要跟 apple 走 卑apple 个框框罩住

作者: faifai2016 時間: 2023-8-15 11:19
其實一個adapter 就做到. 仲要支持無線. 多platform . 幾百搞掂
https://www.aurga.com/zh-hant
作者: b-29 時間: 2023-8-15 11:21
平板本身冇視頻輸入 你点加盒仔都冇用
如米6 max 不能做外接芒 y900就可以了
作者: faifai2016 時間: 2023-8-15 11:28
本帖最後由 faifai2016 於 2023-8-15 11:32 編輯
你有無看那個東西. 他利用app 來wifi 連接佢個adapter . 做到相同效果.仲可以support 無線, multi platform .
仲可以利用埋平板個touch 來做控制.唔單單可做mon .
作者: WHITERICE 時間: 2023-8-15 11:39
本帖最後由 WHITERICE 於 2023-8-15 14:36 編輯
見Y900 係JD 放成個月都賣唔到幾十部, 永遠買到都係佢第一批貨,
今次睇小米點突破. 12吋又係10000mah 電, 14吋又係10000mah 電. 仲要個mon 食電多左. android 連鍵盤用最簡單所有app 橫向都未做得好. 哩個價錢買到部AMD 7840的筆電
作者: b-29 時間: 2023-8-15 11:40
你有無看那個東西. 他利用app 來wifi 連接佢個adapter . 做到相同效果.仲可以support 無線, multi platf ...
faifai2016 發表於 2023-8-15 11:28
我祇系相信本身有視頻輸入 port 重要用線輸入 其他莫談
作者: normalyan 時間: 2023-8-15 12:05
你部機幾抵

作者: kinkinkid 時間: 2023-8-15 13:31
冇PC mode,冇HDMI in,APP又唔適配,有咩吸引?? 得個MON大?😅
via HKEPC Reader for Android
作者: b-29 時間: 2023-8-15 13:33
本帖最後由 b-29 於 2023-8-15 13:35 編輯
呢部有amoled 芒? 有5G电話? 有gps?
有香港行货保用?得个lcd 芒
作者: WHITERICE 時間: 2023-8-15 14:37
冇PC mode,冇HDMI in,APP又唔適配,有咩吸引?? 得個MON大?😅
via HKEPC Reader for Android ...
kinkinkid 發表於 2023-8-15 13:31
可以練手臂力.
作者: faifai2016 時間: 2023-8-15 14:59
本帖最後由 faifai2016 於 2023-8-15 15:06 編輯
12 吋以上拎出街,都有內配健身功能

全部都可當隨身啞鈴用
講真 12 吋以上拎出街,不如拎本輕薄notebook 算了. 反正都應該坐低先會用.唔會真係有人
拎住部十幾吋一路行一路用掛.我見到應該忍唔住笑
作者: sammyp 時間: 2023-8-15 16:38
你可以笑我了, 我確帶出街, 坐車時拿出來看streaming
作者: faifai2016 時間: 2023-8-15 16:51
作者: fundive 時間: 2023-8-15 18:52
我13寸落site 當mon 用, 座車用來上網
作者: 林洋2 時間: 2023-8-15 19:43
阿叔以前3kg幾既notebook都係咁拎出街,而家d後生真係
via HKEPC Reader for Android
作者: faifai2016 時間: 2023-8-15 20:22
本帖最後由 faifai2016 於 2023-8-15 20:24 編輯
我以前都係咁.但呢家輕便慣左.
同埋拎部3kg notebook 你估好過引咩.無乜必要都唔會拎出去.
作者: Goosebumps 時間: 2023-8-15 21:54
PK京東又唔直送香港
唔通真係要集運?
作者: b-29 時間: 2023-8-16 11:10
本帖最後由 b-29 於 2023-8-16 11:11 編輯
拼多多可以直送香港
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2385316&k=7f89bae124c5c5a2a9bbc3c903a94e32&t=1782189249&sid=4sHDK4dYya

作者: Stevenchun 時間: 2023-8-16 11:20
請問其實直送除了慳咗運費外,對比自己集運落黎有咩分別?有退貨/完好收貨保障?
作者: b-29 時間: 2023-8-16 11:25
退貨? 保障? 人地对象系大陸地区 大陸人 你系香港又想享受国內保障!
香港買港行貨 有你既要求
货品有问题 上深圳寄回
作者: faifai2016 時間: 2023-8-16 11:29
京東如果直寄香港,試過退貨係可以退返佢地俾的香港地扯.
作者: AhRay 時間: 2023-8-16 18:01
如無記錯,pdd 直送,當轉倉時好似都要加17 蚊,不過小數目,收左當睇唔到。
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: b-29 時間: 2023-8-16 20:23
大陸免郵 轉運倉到香港要收費 極兔 同神州約10元起1kg...選順风貴些
作者: b-29 時間: 2023-8-16 20:24
京東除左你有乜卷又物卷 普遍比拼多多貴
作者: 龍咁威^^! 時間: 2023-8-16 21:52
唔知點解我張銀聯卡比唔到錢..話綁定唔到
星期6反深圳買,唔知會唔會有現貨...
作者: Goosebumps 時間: 2023-8-16 22:15
拼多多可唔可靠?
作者: b-29 時間: 2023-8-16 22:18
買嘢系要運氣 拼多多 貨系末开封新品
作者: WHITERICE 時間: 2023-8-16 22:22
本帖最後由 WHITERICE 於 2023-8-16 22:25 編輯
見jd 小米平板max 評論區已經有40個留言. 明明15號都未賣, 點解咁快有好評?
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2385369&k=f1708c12afa94344b47249c601179183&t=1782189249&sid=4sHDK4dYya

作者: faifai2016 時間: 2023-8-16 22:42
14 發佈那晚就賣了,最快15 號上午就有人收貨了.
作者: WHITERICE 時間: 2023-8-16 23:26
回覆 72# faifai2016
見jd又寫住16號先賣. 咁可能佢吔一早預約左.
作者: Louis_gre2 時間: 2023-8-17 08:17
落場買,聽聞深圳小米店好好招呼的。同香港生果店有得 fight。
買完搵間咖啡店,買杯野坐357 粒鐘試真無事先返香港。
作者: faifai2016 時間: 2023-8-17 09:16
本帖最後由 faifai2016 於 2023-8-17 09:18 編輯
回覆 74# Louis_gre2
我今晚應有機玩

作者: b-29 時間: 2023-8-17 10:14
咪又系平板一部 一d新鮮野都冇 又大又重姐
裝完軟件 都觉不外如是

作者: faifai2016 時間: 2023-8-17 10:26
本帖最後由 faifai2016 於 2023-8-17 10:27 編輯
咁你買咁多部.部部都係平板啫.
我目的好清晰,我只係需要大mon , 靚聲就夠了.
其它什麼, sd card (仲插卡, 部機都1T 了)
gps (我有電話gps 夠用了)
hdmi in (一個adapter 就搞掂,仲方便好多)
你話多左呢d 野同價就話O者.差咁多,千幾人仔喎. 夠我買多部cheap cheap 玩了
anyway 都係玩具啫.唔啱咪換囉.
作者: b-29 時間: 2023-8-17 10:30
我系一个平板中毒者 系又買 唔系又買
你不能用常理推測我 新机返來 裝完apps 可以辟理一边
又諗去買边部
所以你話有新机玩 好开心 我心中又会笑出來

作者: b-29 時間: 2023-8-17 10:31
我又諗緊買米6max

作者: faifai2016 時間: 2023-8-17 10:32
我話有機玩啫.無話開心喎,可能我都最終係放埋一邊.箱都懶得開

我成日都係咁.買時就多多原因買,買左就放埋一邊.
作者: faifai2016 時間: 2023-8-17 10:34
本帖最後由 faifai2016 於 2023-8-17 10:36 編輯
買啦.有乜所謂.玩左先.唔啱咪放左去又換機.
呢家有心有力唔玩等幾時.
作者: b-29 時間: 2023-8-17 10:35
咁咪好攞 多買多玩 啱聽
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: b-29 時間: 2023-8-17 10:37
我唔会賣架 祇買不賣
嗱 佢又催我卑钱 我又考慮中
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2385408&k=122d3ac576a0ef5f61ba8a4539e5ad97&t=1782189249&sid=4sHDK4dYya

作者: b-29 時間: 2023-8-17 10:39
本帖最後由 b-29 於 2023-8-17 10:41 編輯
我諗緊買y900 定米6max....
Y900用oled. 有sd卡slot 有gps 有視頻輸入座
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: faifai2016 時間: 2023-8-17 10:41
買完 6 max 等Y900 價正常小小再買Y900 .
作者: b-29 時間: 2023-8-17 10:42
調番轉 先入y900 最后才買米6max
作者: faifai2016 時間: 2023-8-17 10:43
也可以.不過個價炒緊喎.
作者: b-29 時間: 2023-8-17 10:43
本帖最後由 b-29 於 2023-8-17 10:45 編輯
三星部galaxy tabs9ultra 都几好 又想買
酷比部iplay40 5g 850人仔 又想買多一部做紀念
作者: faifai2016 時間: 2023-8-17 10:45
一部14夠玩兩部14 了. 所以用玩的覺度來看, 應該係玩兩部玩得開心d .

作者: b-29 時間: 2023-8-17 10:46
个价佢話係正常价 不過贵1千 所以當炒价
系觉唔低 4999人仔 立即下單
作者: faifai2016 時間: 2023-8-17 10:48
係唔抵. 5999 真心貴 12 + 256 咋喎.
4999 合理d .
作者: b-29 時間: 2023-8-17 10:49
三星有自己粉絲 你叫佢哋唔用amoled 系冇可能嘅事 一出新机 个个扑倒去下单

作者: b-29 時間: 2023-8-17 10:51
其實佢用天玑9000已經爭d 又冇5G添 4999价已經系高少少
作者: 龍咁威^^! 時間: 2023-8-17 14:37
S9 ultra實在太貴,真係買唔落手
我自己有部S7 plus,但對比S9系列,我自己能力分辨唔到兩部機有咩分別
但自己都驚,如果換6 max LCD,就知道分別在那
作者: faifai2016 時間: 2023-8-17 14:52
回覆 94# 龍咁威^^!
分別大部d 同細部d .
我諗最直觀係個mon , s9 ultra 會靚d .
作者: 林洋2 時間: 2023-8-17 14:53
mirror代言收得好貴,唔賣貴D回唔到本
作者: hopkins 時間: 2023-8-17 15:13
當玩具買嘅版友,都係中毒,只係輕重程度啫。
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: hopkins 時間: 2023-8-17 15:20
唔知幾時會有android平板用mini led, 或者samsung 旗艦手機mon同級嘅oled。
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: faifai2016 時間: 2023-8-17 19:45
玩具到左,收埋一邊先, 星期六先拆來玩下.
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2385476&k=fd098590b3b77ffe2c6db58c59fee5b2&t=1782189249&sid=4sHDK4dYya

作者: smithpoon 時間: 2023-8-17 19:54
我都訂了一台16+1tb版, 可能聽日有得玩


