標題: [資源] 想搵部e-ink 平板 [打印本頁]
作者: kl122002 時間: 2023-5-1 23:49 標題: 想搵部e-ink 平板
疫情之後工作上真係多左睇pdf同email, 睇電腦mont真係睇到好眼痛.
我本身有台好舊的kindle, 但贂唔到pdf.
我想搵部平板係用e-ink的, 7.8-10.3吋就夠, 可以裝apps 同上網就最好了.
睇左網好耐, 好似只有Boox ? 大家對Boox的評價如何?
仲有無其他牌子推介?
作者: 13141314 時間: 2023-5-2 00:30
小米多看电纸书Pro Ⅱ !!!
作者: manchars 時間: 2023-5-2 08:45
我用Remarkable 2
via HKEPC Reader for Android
作者: c2music 時間: 2023-5-2 09:34
如果看pdf ,買大mon d好
7.8 看小說 漫畫唔錯
作者: kl122002 時間: 2023-5-2 12:06
回覆 3# manchars
我都有望過, 但呢部可唔可以裝andorid apps ?
作者: kl122002 時間: 2023-5-2 12:07
回覆 4# c2music
我見13.3" 的真係幾大部. 反而有D嫌有出街時唔太方便
心目中都係7.8-10.3 "
作者: kl122002 時間: 2023-5-2 12:07
回覆 2# 13141314
有望過, 唔知耐唔耐用?
作者: manchars 時間: 2023-5-2 12:57
唔可以
之前用過文石NoteX,但反應太慢
後來檢視過自己用途,最需要係PDF同寫Notes,所以揀Remarkable,靚仔好多
Apps,睇電子書睇漫畫都係交返比平板
via HKEPC Reader for Android
作者: kl122002 時間: 2023-5-2 13:21
回覆 8# manchars
我有望過Boox " Nova Air2 , Nova Air C, Note Air2 Plus. Tab Ultra就好似貴左少少.
唔知係唔係demo 機問題, 我知佢地大多數都有D慢, display上好多殘影?
要用的apps 係公司app, 唔用過app 就睇唔到D文件...但又唔想對著個pad 睇到眼痛...
作者: ew3t 時間: 2023-5-2 13:42
回覆 9# kl122002
聽講有一個快速刷新畫面模式係會有殘影,以殘影換取刷新速度,睇下關唔關事。
作者: helenchan 時間: 2023-5-2 14:35
hyread gaze (好似唔可以直接貼 link?)
應該有齊你想要既
作者: kl122002 時間: 2023-5-2 19:36
回覆 11# helenchan
多謝推介, 會去看看
作者: ronaldphl 時間: 2023-5-11 08:40
https://youtu.be/ak_S0yXiepQ
呢部彩色都應該啱師兄
睇落好似幾順咁

