Board logo

標題: 【警世】千祈咪買$urface產品,壞左唔認數 [打印本頁]

作者: Matt_Leung    時間: 2022-10-9 17:17     標題: 【警世】千祈咪買$urface產品,壞左唔認數

本帖最後由 Matt_Leung 於 2022-10-9 21:38 編輯

小弟的$urface Pro 7用了約一年半,香港行貨但不是M$ $tore買,所以無加M$ Complete。
我一向習慣是自動更新,一直相安無事,直至兩星期前一次更新後,Touch Screen就無反應,
在「裝置管理員」中看到Intel Precise Touch Device出了感嘆號及錯誤碼Code 10,
重裝Driver後情況未能解決,以$urface diagnostic toolkit測試後確認Touch screen無反應,
嘗試過M$ $upport上任何方法都不能解決問題,打上Hotline 2388 9600問,
確定如在UEFI內都用唔到Touch就係死硬件,M$電話人員叫我嘗試reset Windows,
點知Reset完後HID周遭環境光感應器都出問題Code 10,Wifi只能連2.4GHz不能連5GHz,
我再問Hotline,對方教我不要用Windows 11,叫我reset返落去用10,因為10出得耐比較穩定,
結果我降回用Windows 10後,環境光感應器及Wifi問題解決到,但Touch screen依舊無反應,
M$人員在電話中提供俾我既選擇係:
1. 俾$3500幾換過部同款同型號;
2. 當普通Notebook咁用,唔用個Touch screen;
3. 自己Trade in左佢
如果俾3500蚊可以解決到問題我俾,但我搵到係好多用戶用$P7都係更新完就死Touch screen,
唔想換同一個有缺憾既型號,再等個問題再出現多次,再煩多次,
不過M$人員話無收到咁既情況,咁我就話我俾證據佢睇,我Email左好多條Link反映同樣問題,
包括有M$ Answer,Reddit,HKEPC都有,至今日我見M$未覆我,我再打上去問問跟進,
M$人員再重覆以上選項,再重覆話會反映俾工程師聽,
至於我提出證據話$urface尤其係$P7有通病,佢就話只係概率問題,任何電子產品都會壞,
我話更新完會壞係咪即係我錯,佢就話M$都係鼓勵人更新到最新版本,話用壞係我使用習慣問題。
講講下佢仲爆響口話其實$P4,5,6,7咁多代都有人反映過同樣問題,但個概率唔高,
佢地工程師亦都解決唔到,我再問,係咪即係就算我寄部機俾佢地工程師試,都唔會試到點解會壞,佢答「係!」

人地Samsung Apple更新衰左會認,M$更新完會死硬件就點都唔認,總之警告大家以後唔好買M$產品,用緊都唔好再更新,壞係概率問題,佢地唔會認自己硬件同設計有通病
作者: 暴走呆喵    時間: 2022-10-9 17:41

試下重裝windows拉

可能driver問題....

學習自己維護系統
麻煩事即刻少好多

我自己就停用win update 包括所有更新!

Surface laptop go2用家

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: Matt_Leung    時間: 2022-10-9 17:53

試下重裝windows拉

可能driver問題....

學習自己維護系統
麻煩事即刻少好多

我自己就停用win update 包 ...
暴走呆喵 發表於 2022-10-9 17:41

重裝過Windows 11,又重裝過Windows 10,重裝過Driver Pack,
結果Touch screen都係死左喺度冇改變,
如果入UEFI都用唔到就唔會係OS問題,
但M$電話嗰位姐姐叫我試下重裝多幾次個Windows重裝到得為止,
我問佢,入UEFI係唔需要經Windows,重裝個OS有咩用,佢答我唔到,
成件事最錯係我,一錯在幫襯M$,二錯在俾部機更新
作者: 暴走呆喵    時間: 2022-10-9 17:55

Wifi 有事 install返最新版

Touch driver用返ms driver hid basic...

Vga 有時唔駛 update到最新(有時最新仲衰)
我試過update vga driver後sound driver要無神神要另外裝driver....
仲要找唔到....
Uninstall到比較舊先沒問題!

降返舊版 driver 或者 ms跟既 有驚喜

最重要 沒事唔好亂update 唔好依賴autoupdate
保證你什麼事也沒有

如果唔想 update
用 stopwinupdate 10 potable block左佢
一勞永逸....

我最多教你甘多

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: 暴走呆喵    時間: 2022-10-9 17:56

重裝過Windows 11,又重裝過Windows 10,重裝過Driver Pack,
結果Touch screen都係死左喺度冇改變,
如果 ...
Matt_Leung 發表於 2022-10-9 17:53

沒辨法

不過surface沒 拔電池 尼招...
只有比錢...
或者找人維修

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: Matt_Leung    時間: 2022-10-9 17:58

Wifi 有事 install返最新版

Touch driver用返ms driver hid basic...

Vga 有時唔駛 update到最新(有時最 ...
暴走呆喵 發表於 2022-10-9 17:55


壞左先講都冇用,而家我就係警世叫人唔好買,買左用緊都唔好更新,更新壞左都係自己錯,M$唔會理
作者: 暴走呆喵    時間: 2022-10-9 18:12

本帖最後由 暴走呆喵 於 2022-10-9 18:44 編輯
壞左先講都冇用,而家我就係警世叫人唔好買,買左用緊都唔好更新,更新壞左都係自己錯,M$唔會理 ...
Matt_Leung 發表於 2022-10-9 17:58

沒辨法 surface衰唔係第一日


唯有用mouse當laptop 用
所以我只買 surface laptop go
絕對唔買surface 維修太難 沒touch =廢機

Laptop 我係disable touch screen 有同冇我沒所謂
最重要有keyboard 同touch pad....


我自己唔係有特殊要求都唔想買呢部 surface laptop go2...


via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: nivlacckw    時間: 2022-10-9 19:44

沒辨法 surface衰唔係第一日


唯有用mouse當laptop 用
所以我只買 surface laptop go
絕對唔買surface  ...
暴走呆喵 發表於 2022-10-9 18:12

Surface laptop Go 同 surface go反而比較小問題,好彩

via HKEPC Reader for Android
作者: Matt_Leung    時間: 2022-10-9 19:53

沒辨法 surface衰唔係第一日


唯有用mouse當laptop 用
所以我只買 surface laptop go
絕對唔買surface  ...
暴走呆喵 發表於 2022-10-9 18:12

好奇有咩特殊要求係非$urface不可?
作者: 暴走呆喵    時間: 2022-10-9 19:58

本帖最後由 暴走呆喵 於 2022-10-9 20:01 編輯
好奇有咩特殊要求係非$urface不可?
Matt_Leung 發表於 2022-10-9 19:53

新工作個地點細到pk
能放一部12吋

新出嘅機12吋少之又少
加上又想用返三比二既機
同埋 laptop go底部係冇吸風嘅
食塵都會少咗
個吸風位喺個mon隔離
常常清潔就得
仲有一樣嘢可能大家唔留意 surface 限制功率好誇張
基本上部機係好涼爽嘅 所以呢 呢部機用得呢我都唔使理溫度
就算打ps2 都係50-60之間 合曬格有餘
同埋呢部機插電同唔插電個效能係一樣嘅
唔會話插電會快啲 係啲工作環境差嘅地方呢部機就好好用
所以我買機會計好多野囉
我唔係為咗型而買 係佢個特殊design

仲有叉電有兩種方法
Typec同surface connect
我會用後者居多 因為唔會佔用其他io
而且佢個 go 2 個mon 解像度唔高 100%之下
我隻老花眼都勉強用到
所以呢啲叫做特殊用途囉

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: 暴走呆喵    時間: 2022-10-9 20:07

回覆 6# Matt_Leung

Laptop系列好值得買
Surface就算

Pro8出嗰陣時我都爭少少衝動想買
諗下諗下維修問題冇鍵盤問題最後都放棄

最後都等到laptop go2出來 我係買商務版 尼個系列 topspec 多ram 256g ssd
ssd要慳住用

Cpu i5 11代已經夠曬用

i5 i7分辨甚少

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: joelai0405    時間: 2022-10-11 05:53

要加錢換機,噤就即係過咗保養期?
那有一個牌子過咗保重有免費維修呢……..
先比幾百去check機,之後再報價維修就試得多……….
作者: ckyuen2    時間: 2022-10-11 07:42

M$表面出名無得整,加保是最基本
唔去原廠加咪去大舖,無得貪平
作者: boldhk    時間: 2022-10-11 12:53

確實4/5/6/7代個touching screen都有類似問題,QC係好差。
我部pro 5都係中間部分touching冇咗,唯有當普通laptop用。
作者: plutoweb    時間: 2022-10-11 15:05

本帖最後由 plutoweb 於 2022-10-11 15:08 編輯

本來我都想買surface 細機,
但見網上說兩年內都會壞機,
Microsoft 冇預自行修理。
望過 galaxy tab s8 ultra , 但键盤背光系好暗。

最後改為 iPAD Air 5 + Logitech Combo Touch .
如果要行windows 軟件唯有 remote desktop 去 PC上。
( iPAD上 實體鍵盤 語言 要由 自動 改為 英文 。)

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: TEKKHG    時間: 2022-10-11 15:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jonahl    時間: 2022-10-11 16:41

同感。
終於有人再提

我部SURFACE PRO 4 有齊電池發漲同埋個花MON問題
https://www.youtube.com/watch?v=loYD4ANL-yA

另外,SURFACE PRO 的可維修性是眾多電子產品中最差的.....
iFixIt 都不再為他做TEAR DOWN
作者: drbear    時間: 2022-10-11 17:16

我公司入過60部sp4,兩年後死亡率係100%
作者: WHITERICE    時間: 2022-10-11 19:49

成個設定都唔知點清塵. 個散熱渣到. window成日高負戴, 啲零件焗住係裡面. 唔快壞就奇. 維修哩行多謝哩部機唔少. 養左唔少人.
作者: 小呆喵    時間: 2022-10-11 20:01

成個設定都唔知點清塵. 個散熱渣到. window成日高負戴, 啲零件焗住係裡面. 唔快壞就奇. 維修哩行多謝哩部機 ...
WHITERICE 發表於 2022-10-11 19:49

laptopgo2嘅感覺就比較好啲
佢本身壓低咗個功耗
但係長用 我指一年之後我就唔知道如何...
反正佢個風扇好少轉

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: Matt_Leung    時間: 2022-10-11 23:57

要加錢換機,噤就即係過咗保養期?
那有一個牌子過咗保重有免費維修呢……..
先比幾百去check機,之後再報 ...
joelai0405 發表於 2022-10-11 05:53

唔係要求免費維修,係M$明知有先天缺憾,而咁多代都冇改過,
起初唔認有哩個問題,不斷話無收過用戶回報,反而話係我使用習慣問題,
係講講下佢爆響口話其實4/5/6/7代都有咁既問題,工程師都知但解決唔到,
我問M$個Hotline位客服,我俾錢換同一型號,佢會唔會幫我Windows Update到最新版本測試好先俾我,佢又話做唔到,本身個型號係有根本問題,我換完又壞係咪又俾錢再換同一型號無限輪迴?
點解唔可以加錢換另一型號? 佢淨係答公司一向無咁既做法
作者: Matt_Leung    時間: 2022-10-12 00:05

M$表面出名無得整,加保是最基本
唔去原廠加咪去大舖,無得貪平
ckyuen2 發表於 2022-10-11 07:42

唔好意思,我本身就唔知有得加保,我都係大舖買既,
但我最近落過各大舖睇過,都唔見有得加,淨係M$ Store搵到連機買先有,係見到大陸M$ Store就有得獨立買
作者: Matt_Leung    時間: 2022-10-12 00:24

成個設定都唔知點清塵. 個散熱渣到. window成日高負戴, 啲零件焗住係裡面. 唔快壞就奇. 維修哩行多謝哩部機 ...
WHITERICE 發表於 2022-10-11 19:49

我長期都係冷氣房環境,仲有風扇長吹住部機,
如果單單係散熱問題,為何會Windows Update時先觸發到佢壞?
而且我係揾到好多人係Update出事,佢反而一口咬定係我使用習慣問題,
我一問佢係咪唔應該Update,佢就即刻啞左
作者: Matt_Leung    時間: 2022-10-12 00:37

本來我都想買surface 細機,
但見網上說兩年內都會壞機,
Microsoft 冇預自行修理。
望過 galaxy tab s8 ultr ...
plutoweb 發表於 2022-10-11 15:05


工作需要用Windows,以前無乜同類產品,下部可以考慮ROG Flow Z13
作者: WHITERICE    時間: 2022-10-12 02:13

我長期都係冷氣房環境,仲有風扇長吹住部機,
如果單單係散熱問題,為何會Windows Update時先觸發到佢壞?
...
Matt_Leung 發表於 2022-10-12 00:24





好多電腦一reboot 就會死機, 咁唔係因為reboot 問題, 只係因為電腦本身已經有問題, 走去reboot 觸發到個問題.

同我只係講佢個機身設計比我既感覺. 再望吓裡面啲設計, 散熱片對住個mon, 無氣孔入, 咁應該無塵, 但啲熱力唔係話散就散到.  想換散熱膏都難換. 咁大把人無用風扇吹都未壞. 係咪關事點知.
作者: mcdull    時間: 2022-10-12 02:23

小弟的$urface Pro 7用了約一年半,香港行貨但不是M$ $tore買,所以無加M$ Complete。
我一向習慣是自動更 ...
Matt_Leung 發表於 2022-10-9 17:17



   各大廠都係咁...
你報既 bug 唔係佢 knowledge base, 就係冇人報過...  冇人報過, 即係single case, 唔會放入 knowledge base.  無限loop...
就同, 冇雪地渣車經驗就唔好係雪地渣車, 或者唔好空肚食早餐既迷思一樣, 你係冇辦法破解.
作者: boysbehei    時間: 2022-10-12 02:42

回覆 21# Matt_Leung

唔好玩la, 任何一間廠都唔會1獨立為你一個客,幫你update去最新版,做詳細測試好,再俾返你。

而且MS香港根本冇維修,佢哋只會叫你俾錢換機,由最初到現在都係一樣
作者: ckyuen2    時間: 2022-10-12 07:16

唔好意思,我本身就唔知有得加保,我都係大舖買既,
但我最近落過各大舖睇過,都唔見有得加,淨係M$ Store ...
Matt_Leung 發表於 2022-10-12 00:05



豐x安心保之類,第間就第個名
舖同你對賭,期內整完claim返舖
作者: Matt_Leung    時間: 2022-10-12 08:38

回覆  Matt_Leung

唔好玩la, 任何一間廠都唔會1獨立為你一個客,幫你update去最新版,做詳細測試好,再俾 ...
boysbehei 發表於 2022-10-12 02:42


即係代表M$自己都唔能夠肯定一部喺佢地手上既新機更新完之後係正常,
咁已經唔係使用習慣問題,係產品出廠時已經冇QC保證
作者: Matt_Leung    時間: 2022-10-12 08:41

本帖最後由 Matt_Leung 於 2022-10-12 08:46 編輯
各大廠都係咁...
你報既 bug 唔係佢 knowledge base, 就係冇人報過...  冇人報過, 即係single case, ...
mcdull 發表於 2022-10-12 02:23


如果真係冇,就唔會同我講其實咁多代都係咁,就唔會同我講工程師都知有哩個問題,
一開始同我講冇只係想耍我,我深入咁問落去,提供埋證據佢先承認
作者: boysbehei    時間: 2022-10-12 10:15

回覆 [url=https://www.hkepc.com/forum/redirect.php?goto=findpost&pid=41361281&ptid=2677229#[/url] Matt_Leung

其實其他廠幫你換零件|都係回覆最初,都唔會幫測試。
這個做法,都不是MS會這樣做
作者: Matt_Leung    時間: 2022-10-12 10:29

回覆  Matt_Leung

其實其他廠幫你換零件|都係回覆最初,都唔會幫測試。
這個做法,都不是MS會這樣做 ...
boysbehei 發表於 2022-10-12 10:15


重點係更新無保證,我就係問佢換完新機更新完又出現同樣問題咁點算?
佢答我唔到,淨係話概率問題,如果唔係我都唔會提出要測試
作者: boysbehei    時間: 2022-10-12 10:31

回覆 32# Matt_Leung

任何一間廠都冇保證,就算APPLE都冇,
全世界都係等更新

一係你開一間出來, 全包測試
作者: Matt_Leung    時間: 2022-10-12 10:47

回覆  Matt_Leung

任何一間廠都冇保證,就算APPLE都冇,
全世界都係等更新

一係你開一間出來, 全包測試 ...
boysbehei 發表於 2022-10-12 10:31

更新完會壞係已知問題,唔係新出現,俾錢開一部新機要求冇壞係好正常,一係你直接同我講唔好更新
作者: b-29    時間: 2022-10-12 11:06

本帖最後由 b-29 於 2022-10-12 11:09 編輯

屏面触控嘛! 我最近部安卓 iplay40 5g 咪系一樣壞

初時病徵㩒呢處  別處响應  跟住咪冇左触控喇!
.
呢d系硬件触控ic电路出问题  有可能要返廠維修  或更換整塊底板   windows 安卓 平板同一原理  

电子野  故障現象  層出不窮  岩岩更新完  系统各部分完件亦会reset 組合  系会容易引出各元件內伤出故障  
作者: b-29    時間: 2022-10-12 11:12

華強北  樓主的平板  修复价肯定不高昂  
作者: b-29    時間: 2022-10-12 11:21

以我个人经驗  本身平板  更新windows 系对平板触控冇影響既!个驱动唔會同你更換

除非你玩野  自己安裝別外第三方版本windows...

如果 重裝返原廠驱动  触控仍不回复  硬件損壞佔上大多數吧!
作者: Matt_Leung    時間: 2022-10-12 11:45

屏面触控嘛! 我最近部安卓 iplay40 5g 咪系一樣壞

初時病徵㩒呢處  別處响應  跟住咪冇左触控喇!
.
呢d ...
b-29 發表於 2022-10-12 11:06

以我个人经驗  本身平板  更新windows 系对平板触控冇影響既!个驱动唔會同你更換

除非你玩野  自己安裝別 ...
b-29 發表於 2022-10-12 11:21

我部機個Touch係突然死亡,事前無任何徵兆
Windows update有時會更新FW,但今次唔係,所以我都好不解。
第三方Windows更加係無稽之談
作者: b-29    時間: 2022-10-12 11:51

本帖最後由 b-29 於 2022-10-12 11:53 編輯
我部機個Touch係突然死亡,事前無任何徵兆
Windows update有時會更新FW,但今次唔係,所以我都好不解。
...
Matt_Leung 發表於 2022-10-12 11:45


我系講下壞机情況姐  唔係話你部机

人造的東西  壞机系正常  君不見iPhone 日日有長龍等維修

平板不是貴价好用  我部馳為hi13 wintab 用左几年仍生生猛猛
作者: ja6901    時間: 2022-10-12 11:59

我都試過iplay40壞touch mon仲要新買1個月。整完之後用左到依家差唔多2年都無壞

回覆番樓主
樓主有冇試過用番touch mon既舊driver,因為重裝windows都未必會裝番舊driver

屏面触控嘛! 我最近部安卓 iplay40 5g 咪系一樣壞

初時病徵㩒呢處  別處响應  跟住咪冇左触控喇!
.
呢d ...
b-29 發表於 2022-10-12 11:06

作者: b-29    時間: 2022-10-12 12:00

本帖最後由 b-29 於 2022-10-12 12:06 編輯
我都試過iplay40壞touch mon仲要新買1個月。整完之後用左到依家差唔多2年都無壞

回覆番樓主
樓主有 ...
ja6901 發表於 2022-10-12 11:59


疫情下  冇得番深圳维修  iplay40 5g 要硬食  
到現在 就算通关 都冇用  過左1年免修  新机都系1099...

呢个疫情  損失平板有  iplay40 新机发覺sim 卡slot 不良

iplay40 5g 死触控   紅米note7pro 壞机  
作者: b-29    時間: 2022-10-12 12:10

本帖最後由 b-29 於 2022-10-12 12:13 編輯

不過  疫情買左平板如下

iplay 20, iplay 20.pro, iplay40, iplay40 5g, 酷比.X, 酷比 Nero,

小新plus, 小新870 x2, 洋版 750 5g....

手機祇有 note11tpro
作者: Matt_Leung    時間: 2022-10-12 12:21

我都試過iplay40壞touch mon仲要新買1個月。整完之後用左到依家差唔多2年都無壞

回覆番樓主
樓主有 ...
ja6901 發表於 2022-10-12 11:59


我係用USB由M$官網下載Windows 10個Image去重裝,我亦都試過手動裝舊FW,都係唔得。
M$電話人員曾經同我講過,佢地工程師曾經試過UEFI都用唔到Touch既機,
重裝好多次Windows後突然用得返,我反問佢入UEFI應該唔關OS事,點解重裝OS會修復到,
佢話都唔知點解,基本上所有野都係用「概率問題」四個字去答我。
我所有通話都有錄音,佢真係咁同我講
作者: Matt_Leung    時間: 2022-10-12 12:23

不過  疫情買左平板如下

iplay 20, iplay 20.pro, iplay40, iplay40 5g, 酷比.X, 酷比 Nero,

小新plus,  ...
b-29 發表於 2022-10-12 12:10



    An平板真係冇乜作用,只係放大左既電話,Arm版Windows更加係雞肋,好多野行唔到,
我而家考慮都係Asus Zenbook Flip系列好過$urface
作者: b-29    時間: 2022-10-12 12:30

An平板真係冇乜作用,只係放大左既電話,Arm版Windows更加係雞肋,好多野行唔到,
我而家考慮都係As ...
Matt_Leung 發表於 2022-10-12 12:23


系手機功能太好而已  平板好處系画面大  看字清楚

睇电影大家心里有數  手機画面细小  仍有不足地方

小新870 pad 有11.5寸屏  价1700人仔  非常好用 低買
作者: jonahl    時間: 2022-10-12 14:21

回覆 27# boysbehei


講真,M$無可能沒有責任。
如果佢UPDATE 前有知會人UPDATE 所有的風險,同埋讓人選是否更新。你所講的是成立。

問題係M$的更新是強制的。用家無得選, 只能硬食。
作者: boysbehei    時間: 2022-10-12 15:35

回覆 46# jonahl

windows update, 你可以選擇唔UPDATE, 唔升上WIN11.
又點會冇得俾你選擇?????

你唔UPDATE WIN, 程式唔會用唔到

當然DRIVER問題, 當然係MS問題,
但SURFACE的TOUCH MON, 好多時是TOUCH MON本身問題.
我部SP3都係個TOUCH壞壞,
作者: boysbehei    時間: 2022-10-12 15:37

回覆 43# Matt_Leung

只可以和你講, 香港MS的SUPPORT只係跟字讀, 唔會有技術人員幫到你.
香港只會叫你重裝或加錢換機

你想有人真正維修MS機, 最近的, 去大灣區住, 買內地版, 上面有維修中心
作者: ja6901    時間: 2022-10-12 18:17

我係用USB由M$官網下載Windows 10個Image去重裝,我亦都試過手動裝舊FW,都係唔得。
M$電話人員曾經同我 ...
Matt_Leung 發表於 2022-10-12 12:21



    用得番就好

依排windows唔知搞乜鬼
有時notebook都會更新完用唔到某d野
我試過用唔到藍芽
又試過用唔到3.5mm頭
作者: 風十三    時間: 2022-10-12 18:27

咁我真係好彩,唔記得邊代,電池發脹又過保約年半,send email 比客服,有個講英文打比我,我話唔識英文,佢再搵個懂廣東話搵我。
叫我拍片同影相比佢,大約3日後佢話1換1,會寄淨機比我,舊機叫我自行處理。

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: Matt_Leung    時間: 2022-10-12 22:55

用得番就好

依排windows唔知搞乜鬼
有時notebook都會更新完用唔到某d野
我試過用唔到藍芽
又試過用 ...
ja6901 發表於 2022-10-12 18:17

佢係同我講,佢地工程師話有見過D咁既情況,我就遇唔到咁好彩既事,已經裝左3次,再搞都冇意思
作者: Matt_Leung    時間: 2022-10-12 22:59

咁我真係好彩,唔記得邊代,電池發脹又過保約年半,send email 比客服,有個講英文打比我,我話唔識英文, ...
風十三 發表於 2022-10-12 18:27


今日M$再打過俾我,話我個Case幫我唔到,客服都係建議我由得個Touch Screen當一般普通Notebook用,他朝有日有其他野都壞,壞到用唔到先考慮會唔會俾3500蚊換過,如果匯價冇大上落既話價錢唔會轉。
你講既應該係SP4,客服有同我講過去只有SP4係因為官方承認有問題而自動由1年加到3年保,
暫時SP7佢就話資料庫唔夠多數據證明部機有問題
作者: billy12342001    時間: 2022-10-13 12:03

回覆 43# Matt_Leung


    係唔係用Surface專用個Recovery ?
https://support.microsoft.com/en-us/surface-recovery-image
作者: Matt_Leung    時間: 2022-10-13 12:41

回覆  Matt_Leung


    係唔係用Surface專用個Recovery ?
billy12342001 發表於 2022-10-13 12:03

跟足佢咁做,試完Win 11唔得仲出現兩個新問題Wifi同環境光感應器,
再試再裝Win 10就冇左兩個新問題,還原基本步
擷取.JPG

圖片附件: 擷取.JPG (2022-10-13 12:39, 135 KB) / 下載次數 79
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2342747&k=453a047680b831e91383a69b5c673cb9&t=1782132889&sid=1mYk8LPzrOC


作者: 普羅    時間: 2022-10-13 19:54

Surface 壞hW 機本上無得整,永不考慮
作者: louislam    時間: 2022-10-28 02:12

我睇法係, 好似當年啲LG電話咁,
當年唔少人係因為更新系統,之後就壞咗
實情係因為更新過程CPU/Disk使用率都好高, 大量放熱, 搞到粒cpu 脫焊
當年我有部 LG Nexus 5X 搵人用熱風槍吹下粒CPU就著得返機

我估呢部surface個touchscreen 可能唔受得熱, 一更新就燒咗/脫焊
作者: 孤兒仔    時間: 2022-10-28 12:23

俾我即刻報警,你撐差佬唔通佢地由你俾大財團欺負咩
作者: vip4123    時間: 2022-10-29 10:45

件野得12個月保養,
用到第18個月壞,
整要俾錢...  (只看這些,其實都算正常!)

如俾$3500,
整完是否有12個月保養?
及保正可  用最新os/driver 先?(交機果刻的最新)
作者: apopguy    時間: 2022-10-29 17:41

回覆 58# vip4123


    如果每次整完都重新計過保養,咁係人都趁最後幾個月擰去整
作者: vip4123    時間: 2022-10-29 23:30

回覆 59# apopguy


過保後,  俾錢整果D....
有無保?(保幾耐)
作者: chue    時間: 2022-10-31 13:05

唔好買 WINDOWS 平板,買完都要砍掉重練但個 LICENSE 唔會扣減
作者: nganshiu    時間: 2022-12-2 19:17

回覆  jonahl

windows update, 你可以選擇唔UPDATE, 唔升上WIN11.
又點會冇得俾你選擇?????

你唔UPDATE  ...
boysbehei 發表於 2022-10-12 15:35



    M$都係鼓勵人更新到最新版本,話用壞係我使用習慣問題

真係X人才信
作者: Matt_Leung    時間: 2022-12-5 12:37

M$都係鼓勵人更新到最新版本,話用壞係我使用習慣問題

真係X人才信 ...
nganshiu 發表於 2022-12-2 19:17


全程我都有電話錄音,不過你要唔信的話,就算放上黎你都會話係我偽造
作者: hisashix    時間: 2022-12-5 15:20

回覆 1# Matt_Leung

有冇試過去MS web site Create latest windows 10 pro ISO and clean reinstall, 再download latest driver pack 試下work唔work先再windows update. So far 公司十幾部pro 7冇類似問題除左好熱
作者: nganshiu    時間: 2022-12-6 12:17

全程我都有電話錄音,不過你要唔信的話,就算放上黎你都會話係我偽造
Matt_Leung 發表於 2022-12-5 12:37



    我信CS會咁講, 但唔會更新到最新版本係最好
作者: 永恆的回憶    時間: 2022-12-6 12:42

用 Lenovo Yoga 系列好過用咩鬼 Surface,我呢家都主要靠 Yoga 做嘢。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2