Board logo

標題: 想買部平版打機, 最高性價比現時係咩? [打印本頁]

作者: 二師兄    時間: 2022-6-21 20:10     標題: 想買部平版打機, 最高性價比現時係咩?

小米pad 5 都好似唔夠勁
作者: edward1906    時間: 2022-6-21 20:22

samsung S8囉
作者: b-29    時間: 2022-6-21 20:36

ipad 打机最啱  
作者: chue    時間: 2022-6-21 21:14

可能係中柏,買黎打 DX12 GAME
作者: chue    時間: 2022-6-21 23:04

小米 MIX FOLD 突然勁減,樓主可關注一下.隨時抵玩過小米平板5
作者: Ricko    時間: 2022-6-22 00:09

聯想Y700應該係比較好的選擇

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: blkbd5    時間: 2022-6-22 02:12

等小米板6 Pro,天雞8100,咁X大部,唔會降頻掉禎啦!
作者: b-29    時間: 2022-6-22 07:18

好似出緊天K10000 跑分预1億分  快上架
作者: blkbd5    時間: 2022-6-22 07:39

好似出緊天K10000 跑分预1億分  快上架
b-29 發表於 2022-6-22 07:18

行 1nm 嗎?  好狠,勁呀?
作者: PSP    時間: 2022-6-22 08:34

diablo imm 那部N平板開到Ultra ?

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
作者: idler    時間: 2022-6-22 10:50

回復 2 #edward1906

S8 其實句唔包spen?

via HKEPC Reader for Android
作者: iPAQ    時間: 2022-6-22 12:59

回復 11 #idler

包。





via HKEPC Reader for Android
作者: 綜合之之綜合    時間: 2022-7-6 14:36

連耐用度等等都係得IPAD
作者: blkbd5    時間: 2022-7-6 18:45

連耐用度等等都係得IPAD
綜合之之綜合 發表於 2022-7-6 14:36

耐用都無 X 用,現在遊戲更新咁快,硬件 / SoC 一兩年已經要換先追到,
系高通依兩年唔爭氣先會無乜進步,發哥就進取得多!
作者: OLD-XEON    時間: 2022-7-11 11:13

本帖最後由 OLD-XEON 於 2022-7-11 11:16 編輯

聯想Y700本來都想買,但係冇得插sim出街打街好唔方便。最後見小米fold跌到67xx港紙就入左部,打開4:3打Diablo剛好。我之前用係黑鯊兩個手制又認到,個手掣座係mate20x用既北通H2又fit晒。
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(37590).jpg


via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(37590).jpg (2022-7-11 11:13, 148.96 KB) / 下載次數 48
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2329904&k=4945dee7b14484a85838c92923553b85&t=1782132904&sid=1mYk8LPzrOC


作者: iPAQ    時間: 2022-7-11 12:43

回復 15 #OLD-XEON

Fold好用嗎?

好似好正咁。


via HKEPC Reader for Android
作者: b-29    時間: 2022-7-11 12:51

回復 OLD-XEON

Fold好用嗎?

好似好正咁。


via HKEPC Reader for Android
iPAQ 發表於 2022-7-11 12:43


机身厚  重  又要大芒个陣  要摺开  唔用又摺埋   

都系荣耀X2 个size 好正斗
作者: tomcools    時間: 2022-7-11 12:53

本帖最後由 tomcools 於 2022-7-11 13:03 編輯


作者: b-29    時間: 2022-7-11 12:55

咁中意大芒  買部10.5吋  iplay40 5g 做手机吧! 我用緊  几好架



Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(f83a6).jpg

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(f83a6).jpg (2022-7-11 12:56, 135.23 KB) / 下載次數 41
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2329929&k=9d42c8cfb8ce34aa59e5080703739e63&t=1782132904&sid=1mYk8LPzrOC


作者: tomcools    時間: 2022-7-11 12:56

本帖最後由 tomcools 於 2022-7-11 13:04 編輯


作者: b-29    時間: 2022-7-11 12:58

唔係咁平都唔會入黎玩,不過比我想像中好. 用得摺mon都預左開開合合,平時就用佢個細mon,不過我呢部唔係 ...
tomcools 發表於 2022-7-11 12:56



    你部摺机开哂都唔夠我部ip40 5g 大  
作者: b-29    時間: 2022-7-11 13:07

10吋  7吋  巨芒 手机  排排坐  ip40 5g   荣耀 X2...



Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(b7ca1).jpg

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(b7ca1).jpg (2022-7-11 13:07, 132.39 KB) / 下載次數 41
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2329930&k=5c806ab762892c6c0f0c22a1d6c343d7&t=1782132904&sid=1mYk8LPzrOC


作者: CMS    時間: 2022-7-11 13:42

酷比唔見有OLED Mon ,我要求8吋 S870 或 MTK8100 +OLED  Mon ,沒sim我都接受到, Y700 如果有OLED Mon版本就好
作者: b-29    時間: 2022-7-11 13:54

酷比唔見有OLED Mon ,我要求8吋 S870 或 MTK8100 +OLED  Mon ,沒sim我都接受到, Y700 如果有OLED Mon版本就 ...
CMS 發表於 2022-7-11 13:42



    有 xneo, X 兩部平板系用三叔 oled 芒  都系停產左  新机未有  

由於被手机廠去大部分蕊片  平板可以用既高級蕊片更少  所以形成現在崎形局面
作者: CMS    時間: 2022-7-11 14:02

有 xneo, X 兩部平板系用三叔 oled 芒  都系停產左  新机未有  

由於被手机廠去大部分蕊片  平板可 ...
b-29 發表於 2022-7-11 13:54


沒關係呀.現在手機商出貨量都少左,還有不少倉貨
今年應該唔會做咁多手機轉攻平板
作者: 200801    時間: 2022-7-11 18:51

聯想Y700本來都想買,但係冇得插sim出街打街好唔方便。最後見小米fold跌到67xx港紙就入左部,打開4:3打Diab ...
OLD-XEON 發表於 2022-7-11 11:13

電量唔會好似倒水咁?
作者: b-29    時間: 2022-7-11 21:52

電量唔會好似倒水咁?
200801 發表於 2022-7-11 18:51



    电量好嘅平板  经驗所得  最好系ipad, 華為次之   其他普普通通   

倒水用电? 未見過  
作者: kcthomlau    時間: 2022-7-11 22:16

睇左少少review
如果等得最好等S8 GEN1+
我都打算換電話
作者: OLD-XEON    時間: 2022-7-12 10:22

10吋  7吋  巨芒 手机  排排坐  ip40 5g   荣耀 X2...





via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1) ...
b-29 發表於 2022-7-11 13:07

10寸點袋入褲袋?成日攞部平板出街咩。
我又排下,Mixfold 8寸 - 黑鯊3pro 7寸 - Rog 3 6.5寸
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(7C91A).jpg


via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(7C91A).jpg (2022-7-12 10:21, 111.76 KB) / 下載次數 47
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2330033&k=dac3259b80eb2daa909e230dbb4c3fc8&t=1782132904&sid=1mYk8LPzrOC


作者: OLD-XEON    時間: 2022-7-12 10:30

電量唔會好似倒水咁?
200801 發表於 2022-7-11 18:51


正常用睇片上網whatsapps可以一日一充, 不過我主力係IPHONE, 所以AN機都係打機娛樂多,好少做其他野. 如果玩足1日有D唔夠,放工返去要差電
不過我打Diablo同崩壞3~基本上黑鯊3PRO同ROG3都係同MIXFOLD差唔多電~
作者: javacomhk    時間: 2022-7-12 10:55

打機一定係先諗 iPad M1 CPU。
作者: b-29    時間: 2022-7-12 10:56

10寸點袋入褲袋?成日攞部平板出街咩。
我又排下,Mixfold 8寸 - 黑鯊3pro 7寸 - Rog 3 6.5寸



via HKE ...
OLD-XEON 發表於 2022-7-12 10:22


行街  跑山  用背包  載藍牙  亦可以冇私忍 用speaker 講电話
作者: iPAQ    時間: 2022-7-12 11:40

10寸點袋入褲袋?成日攞部平板出街咩。
我又排下,Mixfold 8寸 - 黑鯊3pro 7寸 - Rog 3 6.5寸



via HKE ...
OLD-XEON 發表於 2022-7-12 10:22

呢張圖條摺痕好似幾明顯咁,用嘅時候覺唔覺呢?

我都係傾向等埋 Mix Fold 2 先,因為已入Y700。



via HKEPC Reader for Android
作者: OLD-XEON    時間: 2022-7-12 11:45

呢張圖條摺痕好似幾明顯咁,用嘅時候覺唔覺呢?

我都係傾向等埋 Mix Fold 2 先,因為已入Y700。



via  ...
iPAQ 發表於 2022-7-12 11:40


正面唔覺, 側面睇好明顯. 如果唔係跌到6千都唔會買~ Y700一直想買換左我部M6超能版, 但佢冇SIM真係好唔方便~
作者: 暴走呆喵    時間: 2022-7-16 01:15

回覆 34# OLD-XEON


    手機 平板各自為政拉
原本我也覺得沒 sim y700 好唔方便...
但是分開用有好處 你沒可能用平板去掃安心
很多情況手機方便過平板..
我平板打emu用..
作者: OLD-XEON    時間: 2022-7-16 20:53

回覆  OLD-XEON


    手機 平板各自為政拉
原本我也覺得沒 sim y700 好唔方便...
但是分開用有好處 你沒 ...
暴走呆喵 發表於 2022-7-16 01:15

電話方面我主力係iphone, AN我都係用黎打機睇戲,不過我都唔明點解聯想部Y700唔出sim版本,如果有出貴一千我都會入手。

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2