作者: 二師兄 時間: 2022-6-21 20:10 標題: 想買部平版打機, 最高性價比現時係咩?
小米pad 5 都好似唔夠勁
作者: edward1906 時間: 2022-6-21 20:22
samsung S8囉
作者: b-29 時間: 2022-6-21 20:36
ipad 打机最啱
作者: chue 時間: 2022-6-21 21:14
可能係中柏,買黎打 DX12 GAME
作者: chue 時間: 2022-6-21 23:04
小米 MIX FOLD 突然勁減,樓主可關注一下.隨時抵玩過小米平板5
作者: Ricko 時間: 2022-6-22 00:09
聯想Y700應該係比較好的選擇
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: blkbd5 時間: 2022-6-22 02:12
等小米板6 Pro,天雞8100,咁X大部,唔會降頻掉禎啦!
作者: b-29 時間: 2022-6-22 07:18
好似出緊天K10000 跑分预1億分 快上架

作者: blkbd5 時間: 2022-6-22 07:39
行 1nm 嗎? 好狠,勁呀?
作者: PSP 時間: 2022-6-22 08:34
diablo imm 那部N平板開到Ultra ?
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
作者: idler 時間: 2022-6-22 10:50
回復 2 #edward1906
S8 其實句唔包spen?
via HKEPC Reader for Android
作者: iPAQ 時間: 2022-6-22 12:59
回復 11 #idler
包。
via HKEPC Reader for Android
作者: 綜合之之綜合 時間: 2022-7-6 14:36
連耐用度等等都係得IPAD
作者: blkbd5 時間: 2022-7-6 18:45
耐用都無 X 用,現在遊戲更新咁快,硬件 / SoC 一兩年已經要換先追到,
系高通依兩年唔爭氣先會無乜進步,發哥就進取得多!
作者: OLD-XEON 時間: 2022-7-11 11:13
本帖最後由 OLD-XEON 於 2022-7-11 11:16 編輯
聯想Y700本來都想買,但係冇得插sim出街打街好唔方便。最後見小米fold跌到67xx港紙就入左部,打開4:3打Diablo剛好。我之前用係黑鯊兩個手制又認到,個手掣座係mate20x用既北通H2又fit晒。
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2329904&k=4945dee7b14484a85838c92923553b85&t=1782132904&sid=1mYk8LPzrOC

作者: iPAQ 時間: 2022-7-11 12:43
回復 15 #OLD-XEON
Fold好用嗎?
好似好正咁。
via HKEPC Reader for Android
作者: b-29 時間: 2022-7-11 12:51
机身厚 重 又要大芒个陣 要摺开 唔用又摺埋
都系荣耀X2 个size 好正斗
作者: tomcools 時間: 2022-7-11 12:53
本帖最後由 tomcools 於 2022-7-11 13:03 編輯
作者: b-29 時間: 2022-7-11 12:55
咁中意大芒 買部10.5吋 iplay40 5g 做手机吧! 我用緊 几好架
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2329929&k=9d42c8cfb8ce34aa59e5080703739e63&t=1782132904&sid=1mYk8LPzrOC

作者: tomcools 時間: 2022-7-11 12:56
本帖最後由 tomcools 於 2022-7-11 13:04 編輯
作者: b-29 時間: 2022-7-11 12:58
你部摺机开哂都唔夠我部ip40 5g 大

作者: b-29 時間: 2022-7-11 13:07
10吋 7吋 巨芒 手机 排排坐 ip40 5g 荣耀 X2...
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2329930&k=5c806ab762892c6c0f0c22a1d6c343d7&t=1782132904&sid=1mYk8LPzrOC

作者: CMS 時間: 2022-7-11 13:42
酷比唔見有OLED Mon ,我要求8吋 S870 或 MTK8100 +OLED Mon ,沒sim我都接受到, Y700 如果有OLED Mon版本就好
作者: b-29 時間: 2022-7-11 13:54
酷比唔見有OLED Mon ,我要求8吋 S870 或 MTK8100 +OLED Mon ,沒sim我都接受到, Y700 如果有OLED Mon版本就 ...
CMS 發表於 2022-7-11 13:42
有 xneo, X 兩部平板系用三叔 oled 芒 都系停產左 新机未有
由於被手机廠去大部分蕊片 平板可以用既高級蕊片更少 所以形成現在崎形局面
作者: CMS 時間: 2022-7-11 14:02
沒關係呀.現在手機商出貨量都少左,還有不少倉貨
今年應該唔會做咁多手機轉攻平板
作者: 200801 時間: 2022-7-11 18:51
電量唔會好似倒水咁?
作者: b-29 時間: 2022-7-11 21:52
电量好嘅平板 经驗所得 最好系ipad, 華為次之 其他普普通通
倒水用电? 未見過
作者: kcthomlau 時間: 2022-7-11 22:16
睇左少少review
如果等得最好等S8 GEN1+
我都打算換電話
作者: OLD-XEON 時間: 2022-7-12 10:22
10吋 7吋 巨芒 手机 排排坐 ip40 5g 荣耀 X2...
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1) ...
b-29 發表於 2022-7-11 13:07
10寸點袋入褲袋?成日攞部平板出街咩。
我又排下,Mixfold 8寸 - 黑鯊3pro 7寸 - Rog 3 6.5寸
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2330033&k=dac3259b80eb2daa909e230dbb4c3fc8&t=1782132904&sid=1mYk8LPzrOC

作者: OLD-XEON 時間: 2022-7-12 10:30
正常用睇片上網whatsapps可以一日一充, 不過我主力係IPHONE, 所以AN機都係打機娛樂多,好少做其他野. 如果玩足1日有D唔夠,放工返去要差電
不過我打Diablo同崩壞3~基本上黑鯊3PRO同ROG3都係同MIXFOLD差唔多電~
作者: javacomhk 時間: 2022-7-12 10:55
打機一定係先諗 iPad M1 CPU。
作者: b-29 時間: 2022-7-12 10:56
10寸點袋入褲袋?成日攞部平板出街咩。
我又排下,Mixfold 8寸 - 黑鯊3pro 7寸 - Rog 3 6.5寸
via HKE ...
OLD-XEON 發表於 2022-7-12 10:22
行街 跑山 用背包 載藍牙 亦可以冇私忍 用speaker 講电話
作者: iPAQ 時間: 2022-7-12 11:40
10寸點袋入褲袋?成日攞部平板出街咩。
我又排下,Mixfold 8寸 - 黑鯊3pro 7寸 - Rog 3 6.5寸
via HKE ...
OLD-XEON 發表於 2022-7-12 10:22
呢張圖條摺痕好似幾明顯咁,用嘅時候覺唔覺呢?
我都係傾向等埋 Mix Fold 2 先,因為已入Y700。
via HKEPC Reader for Android
作者: OLD-XEON 時間: 2022-7-12 11:45
正面唔覺, 側面睇好明顯. 如果唔係跌到6千都唔會買~ Y700一直想買換左我部M6超能版, 但佢冇SIM真係好唔方便~
作者: 暴走呆喵 時間: 2022-7-16 01:15
回覆 34# OLD-XEON
手機 平板各自為政拉
原本我也覺得沒 sim y700 好唔方便...
但是分開用有好處 你沒可能用平板去掃安心
很多情況手機方便過平板..
我平板打emu用..
作者: OLD-XEON 時間: 2022-7-16 20:53
電話方面我主力係iphone, AN我都係用黎打機睇戲,不過我都唔明點解聯想部Y700唔出sim版本,如果有出貴一千我都會入手。
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)


