Board logo

標題: [操作疑難] samsung s6 lite (2022) p613 港行 hkd 2988. [打印本頁]

作者: blytheh    時間: 2022-5-27 02:11     標題: samsung s6 lite (2022) p613 港行 hkd 2988.

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kofz    時間: 2022-5-27 02:23

android 12, CPU updated from exynos 9611 -(P610, android 10)-> Qualcomm snapdragon 720G.
4+128.
有tf ...
blytheh 發表於 2022-5-27 02:11

3k多個選擇都係好事

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: blytheh    時間: 2022-5-27 02:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kofz    時間: 2022-5-27 05:12

blytheh 發表於 2022-5-27 02:53

消費卷咁快用晒?

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: leonleon622    時間: 2022-5-27 05:50

已經有開賣?////
作者: 暴走呆喵    時間: 2022-5-27 06:10

呢個價錢
低階u....
4+128..........
只係三星個brand值錢
就算有lte都唔值得去買
諗唔到乜嘢理由要畀到3000蚊去買這部嘢囉

畀到呢個價錢同價已經有高通s870一個天 一個垃圾分別
作者: chue    時間: 2022-5-28 01:31

冇計,樓主話唔要國貨,港行食水深佢又要 BUDGET 2500 內,其實 WIFI 版先符合佢 BUDGET,但佢要 LTE,LTE 即係 4G,如今已經 5G 時代同埋買 SIM 要實名,成本一定貴好多,係我寧願手機分 WIFI 好過
作者: seaangel    時間: 2022-5-31 09:21

港行無LTE 版
我部2020 美版當年好似千五蚊落樓,諗住有lte 就買港版算,腥講三叔marketing 宇宙第一

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: Hippo    時間: 2022-5-31 10:47

3K 有埋支 wacom 筆其實都冇咩選擇, 假如用得著的話
用緊上代美水 S6 lite, 喇叭同個mon都好OK, 睇片一流
作者: blytheh    時間: 2022-5-31 15:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chue    時間: 2022-5-31 16:58

意見呢我就比左你,其實仲可以買部 JINGPAD玩下過下手癮
作者: blytheh    時間: 2022-5-31 19:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: blytheh    時間: 2022-6-2 23:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bobopig    時間: 2022-6-3 17:56

本帖最後由 bobopig 於 2022-6-3 18:17 編輯
3k多個選擇都係好事

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
kofz 發表於 2022-5-27 02:23



    如果 3K. 不如多小小買 GALAXY S7 FE 5豬
見 價錢網, 3730. 原來係仲 12.X 寸.......唯一唔係 120芒.
因為剛係二手區見有人放. 見3800 有十二寸好似幾平, 仲5G. S8 都要五千幾.
唔要5G, WIFI 就3730
Samsung 三星 Galaxy Tab S7 FE (Wi-Fi) (6+128GB) SM-T733
有D店仲有套送 ( 唔知係咪黑店)

呢排睇 NETFLIX, 覺得大芒會好爽......我用 IPAD 睇都靚過電視同電腦.

我覺得睇劇. 60芒都OK呀. 都冇乜片源係 120. TEST片就多. 但你睇劇睇卡通就冇乜.
作者: blytheh    時間: 2022-6-3 18:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Sinair    時間: 2022-6-4 09:27

回覆 14# bobopig

仲要3K7
依部性能太低 同S7其他機比較 CUT得實在太多
除左大MON 買S7抵D 但S7又唔抵 即係依部野貴到喊
依個時間點 依部野3K先可以接受 2K5左右先可以叫抵買 3K7買同比人強女女女分別唔大

BTW 12"叫好爽...用50" 100"睇 兩秒直接高潮
作者: flashing    時間: 2022-6-4 20:37

我會買s6 lte...
s6 lite和s5e差唔多...
作者: latvia    時間: 2022-6-4 23:12

死在mon 上面
作者: blytheh    時間: 2022-6-4 23:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: raystation    時間: 2022-6-5 10:27

回復 seaangel

有wor ching

你唔好乱港得唔得?

$.cum.hk hkd3400

via HKEPC Reader for Android ...
blytheh 發表於 2022-6-4 23:41


4/6出
作者: b-29    時間: 2022-6-5 10:39

不如1706人仔 11.5吋芒既870小新pad... Netflix 有L1规格
作者: blytheh    時間: 2022-6-5 14:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chue    時間: 2022-6-5 23:08

佢又發作啦 B29大





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2