Board logo

標題: 8吋平板電腦推介 [打印本頁]

作者: so9happy    時間: 2022-3-11 17:15     標題: 8吋平板電腦推介

請問各位
有好用嘅8吋平板電腦推介嗎?
謝謝

via HKEPC Reader for Android
作者: 131213    時間: 2022-3-11 18:03

联想拯救者y700
作者: blkbd5    時間: 2022-3-11 20:11

師兄,都系果句,乜野先叫好用,你好用唔會同我好用架?
咁空泛,買最貴就得,就好似問買手機,買貧果一樣
作者: card_captor    時間: 2022-3-12 14:00

我覺得 iPad mini 6 好用,但唔知其他人點睇。
作者: so9happy    時間: 2022-3-12 15:47

回復 2 #131213


聯想Y700
上網睇左佢嘅規格真係幾好
希望佢喺香港會有行貨
同定價唔好太貴就好喇


via HKEPC Reader for Android
作者: arrychiu    時間: 2022-3-12 19:34

本帖最後由 arrychiu 於 2022-3-12 19:36 編輯
回復 131213


聯想Y700
上網睇左佢嘅規格真係幾好
希望佢喺香港會有行貨
同定價唔好太貴就好喇


via HKE ...
so9happy 發表於 2022-3-12 15:47


我估都幾難有港行
大部分有質素嘅手機、平板同手提電腦都係得國行。
作者: blkbd5    時間: 2022-3-12 20:48

我估都幾難有港行
大部分有質素嘅手機、平板同手提電腦都係得國行。
arrychiu 發表於 2022-3-12 19:34

大六公司不嬲都唔重視香港市場,香港市場對佢哋嚟講冇乜價值,要額外調整符合香港要求,利益同付出唔符合比例嘛!
Y700 就算有港行都會收天價啦!
作者: AhRay    時間: 2022-3-13 09:11

我發覺一有新野出,就會有好多相關既問答post,引渡你去買呢個新產品。
作者: b-29    時間: 2022-3-13 10:50

我發覺一有新野出,就會有好多相關既問答post,引渡你去買呢個新產品。
AhRay 發表於 2022-3-13 09:11



    系有架  亦有做生意的  不過  守版规便可以吧!
作者: chue    時間: 2022-3-13 12:54

推3叔 IPAD 算唔算?
作者: arrychiu    時間: 2022-3-13 17:25

大六公司不嬲都唔重視香港市場,香港市場對佢哋嚟講冇乜價值,要額外調整符合香港要求,利益同付出唔符合 ...
blkbd5 發表於 2022-3-12 20:48


唔止大陸,而家全世界都唔重視香港市場,
香港市場細,銷量有限,成本又高,
以前外國牌子想用香港做跳板入大陸,
而家全部直入大陸,所以香港已經無咩利用價值。
作者: so9happy    時間: 2022-3-13 19:32

回復 7 #arrychiu

想請教香港行貨/國行嘅分別
係唔係Google Play Store咁架咋
當然保養係一個問題啦
除左呢兩樣之外,買嗰時有咩需要知道架,謝謝


via HKEPC Reader for Android
作者: chue    時間: 2022-3-13 19:51

本帖最後由 chue 於 2022-3-13 19:53 編輯
唔止大陸,而家全世界都唔重視香港市場,
香港市場細,銷量有限,成本又高,
以前外國牌子想用香港做跳板 ...
arrychiu 發表於 2022-3-13 17:25



    呢個係呀,不過而家D人都網購,話知你重唔重視香港巿場想唔想食深D

最佳代表首推呢度既掛名版主,只要請教佢連對講機都淘到就知啦,D對講機呢,你去邊間舖都好難搵得到
作者: blkbd5    時間: 2022-3-14 05:16

呢個係呀,不過而家D人都網購,話知你重唔重視香港巿場想唔想食深D
最佳代表首推呢度既掛名版主,只要 ...
chue 發表於 2022-3-13 19:51

但總有人一定堅持要港行,特別系所謂既保養!百貨應百客!
作者: arrychiu    時間: 2022-3-14 10:02

但總有人一定堅持要港行,特別系所謂既保養!百貨應百客!
blkbd5 發表於 2022-3-14 05:16


重有好多人話唔用國產,唔面對現實,
以為國產平板同手機重好似十幾年前咁。
作者: b-29    時間: 2022-3-14 10:24

本帖最後由 b-29 於 2022-3-14 10:26 編輯
重有好多人話唔用國產,唔面對現實,
以為國產平板同手機重好似十幾年前咁。 ...
arrychiu 發表於 2022-3-14 10:02



    国產同港行货系兩回事  好似小米平板 手机 港行货有 谷歌系統 比較完美.如可行谷歌地图時間軸  国版不可以

国產大陸系統  硬件可以  但有谷歌问题  除非香港改行一国一制
作者: arrychiu    時間: 2022-3-14 12:50

国產同港行货系兩回事  好似小米平板 手机 港行货有 谷歌系統 比較完美.如可行谷歌地图時間軸  国版 ...
b-29 發表於 2022-3-14 10:24

呢個我明白,我由3G時代已經有用國產電話同平板。
作者: blkbd5    時間: 2022-3-14 13:29

国產同港行货系兩回事  好似小米平板 手机 港行货有 谷歌系統 比較完美.如可行谷歌地图時間軸  国版 ...
b-29 發表於 2022-3-14 10:24

手機,我用港行小米,因為國行試過點整都有問題,未升級系完全無事,升完就PK,投晒降,
平板就真系無乜所謂,因為唔會用whatsapp之類,有谷哥框架就得,谷哥昇到就ok,
至於地圖時間軸,毒男執著,完全唔明,師兄先會拎部平板周街走!
作者: 符碌    時間: 2022-3-18 16:55

国產同港行货系兩回事  好似小米平板 手机 港行货有 谷歌系統 比較完美.如可行谷歌地图時間軸  国版 ...
b-29 發表於 2022-3-14 10:24


其實大陸唔再閉關鎖國就可以解決一切問題
作者: kenken33    時間: 2022-3-19 01:05

本帖最後由 kenken33 於 2022-3-19 01:06 編輯
重有好多人話唔用國產,唔面對現實,
以為國產平板同手機重好似十幾年前咁。 ...
arrychiu 發表於 14-3-2022 10:02


行同水同係咪國產機無關,而且靚老母自己都唔當自己係國產公司,人地高管大部分用外國人,大陸網民都叫佢做美帝良心想聯想水貨有google我就冇乜所謂行水,但其他牌子例如咩米我唔會買國行,一冇google要搵rom刷又多問題,二來硬件方面都流流地成日壞,壞機你肯比錢香港米維修部都唔肯同你維修,連同港行相同spec既國際版水機都唔肯整。
作者: eric196511    時間: 2022-3-19 10:01

除咗小米比較好啲外其他大陸品牌平板啲廣告收咗錢評測信一半都死
啲用家被誤導後買番去原來仲伏多哭都無用
睇好多網討論聯想用家不段話好多Buy 支援無助更新修復無期問題多多
買聯想產品之前想一想佢嘅支援不足同問題多多嘅體驗
所謂貪平貼錢買難受
買之前睇多啲用家報告先三思考慮買唔買得過
如果肯比多啲錢買部一線品牌平板呢啲Buy同問題小到無咩感覺存在係體驗上用得開心又放心
作者: kenken33    時間: 2022-3-19 14:33

本帖最後由 kenken33 於 2022-3-19 14:47 編輯
除咗小米比較好啲外其他大陸品牌平板啲廣告收咗錢評測信一半都死
啲用家被誤導後買番去原來仲伏多哭都無用
...
eric196511 發表於 19-3-2022 10:01


聯想咪係平板一線品牌出貨量全球前三,小米根本就唔入流。
要體驗好就買蘋果,香港同全球大部分地方市佔過半,公司開發整平板App一定整左ipad 版先。
主力睇戲睇片就買三星有OLED又用16:10,有電腦模式。


作者: slt    時間: 2022-3-20 16:25

本帖最後由 slt 於 2022-3-20 16:26 編輯

冇港行都唔好係國行,後台殺app嘅。

有無係外國版而antutu有30萬分嘅8吋機?

香港呢個市場,大就一定夠大。但有需求冇供應嘅!完全係顛覆傳統經濟學課本嘅理論!!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2