Board logo

標題: 網上授課的平板 [打印本頁]

作者: P.Aimar    時間: 2022-1-20 11:25     標題: 網上授課的平板

網課又開始, 仔仔剛升小一, 女女就 K2.

本身仔用 IPAD, 應該冇問題. 女女依家用緊部8寸國行小米嫌太細.... 加上佢裝唔到google meeting (要用學校 account ) , 都唔知點解...


依家兩難中, 平平地買部 14,15寸 notebook  (行 windows) , 定買部10寸 android 平板, 個人唔想買多部ipad....要買 android 行貨想買 lenovo P11 plus....

大家有咩意見 ????
作者: thenext    時間: 2022-1-20 11:41

回覆 1# P.Aimar

This is good - Lenovo 推出針對學生的 329 美元 Snapdragon Windows 11 二合一平板電腦

https://hk.news.yahoo.com/lenovo ... agon-090051565.html
作者: b-29    時間: 2022-1-20 11:58

睇下佢学校建议用边部平板  又同学们多数用边部  埋堆用边部多  咁買个部吧!

学习工具不要标奇立異为尚
作者: nnd    時間: 2022-1-20 12:12

Your Best Choice!
https://www.fortress.com.hk/zt/p ... ablet/p/BP_12471205
作者: b-29    時間: 2022-1-20 12:15

本帖最後由 b-29 於 2022-1-20 12:18 編輯
Your Best Choice!
nnd 發表於 2022-1-20 12:12


    今時今日仲建议買酷比安卓? 小新部750g  又平又快都唔介绍下  


Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(4ccbd).jpg

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(4ccbd).jpg (2022-1-20 12:18, 142.7 KB) / 下載次數 38
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2303641&k=054cc98c2676aedf45f873efdaa98fd7&t=1782371028&sid=484QHz38sn


作者: 131213    時間: 2022-1-20 12:21

Your Best Choice!
nnd 發表於 2022-1-20 12:12



    T618垃圾機,掉左佢啦...
作者: card_captor    時間: 2022-1-20 12:31

我覺得買 iPad 最少鑊氣,又用到 google

不過
1: 未必有現貨
2: 要接受iOS
作者: b-29    時間: 2022-1-20 12:34

本帖最後由 b-29 於 2022-1-20 12:36 編輯

Deleted. 擺錯
作者: 超哥    時間: 2022-1-20 16:44

利申 : 3年級小朋友家長

未講買咩之前你要考慮係邊度上堂, 因為你有個K2小朋友. 係廳上堂定入房上? 係廳上堂可以駁電視個畫面大D無咁易近視, 部機細mon都可以. 但係細個個小朋友可能會阻住上堂唔得專心. 係房上堂家長跟唔跟到上堂(小朋友心散家長要留心多D尤其係咁細個小朋友). 房將書枱放完個大mon電腦仲有無位放書同習作簿? 因為有D堂係即時叫小朋友做落本書/練習度.

第二部份係你要問學校上堂同練習野用 Window 定 IOS. 之前有小學接受訪問話為左學校易於管理, 該小學所有野都係用 ios. 咁你買電腦就無用. 我個間就用 window 野多, 例如每個學生可以 log in office 365, 上網課用 Team . 早排老師擺左D野叫學生上 team 度做有家長反映用 ipad 整唔到. 由於我從來唔用 ios 野所以唔知用 ipad 會唔會配合唔到學校.

3年前政府俾每個小學生3500, 我補番幾佰買左部15吋 dell. 用15吋係俾佢睇得無咁辛苦. 低年級無機會拎部機出街大部D都唔緊要.
作者: P.Aimar    時間: 2022-1-20 19:56

回覆 9# 超哥


    師兄, 十分多謝你意見...

K2 可能比較彈性, 我本身用14寸 note, 或者用鏡面投射到電視也可解決到, 同埋都係半個小時左右上完...

小一果個用緊ipad, 我之前都有諗過買部 15" notebook 俾佢, 始終小朋友開始用多了電子產品. (買一部平板行貨 surface, lenovo P11....都要3千幾, 同買部 cheap cheap 地 notebook真係差唔多) , 學校 android , windows 同 ipad 都 support .
師兄你點睇 ? 買部10寸平板連 keyboard , 定15" notebook ?
作者: blkbd5    時間: 2022-1-20 20:19

回覆  超哥


    師兄, 十分多謝你意見...

K2 可能比較彈性, 我本身用14寸 note, 或者用鏡面投射到電視 ...
P.Aimar 發表於 2022-1-20 19:56

如果系我,一定買部3/4k 15寸 notebook,一定夠佢幾年用,而且,
最最最重要,坐定定上堂,唔可以周圍走,又唔會拎出街用!
作者: chue    時間: 2022-1-20 21:31

點解唔問校務處走黎呢邊問?
作者: P.Aimar    時間: 2022-1-20 22:42

回復 12 #chue

校務處冇話邊款推薦

via HKEPC Reader for Android
作者: 超哥    時間: 2022-1-21 11:58

本帖最後由 超哥 於 2022-1-21 12:22 編輯

你問我就15吋 Notebook, 老師個樣大D比小朋友感覺似見到真人.
作者: latali    時間: 2022-1-21 13:41

網課又開始, 仔仔剛升小一, 女女就 K2.

本身仔用 IPAD, 應該冇問題. 女女依家用緊部8寸國行小米嫌太細... ...
P.Aimar 發表於 2022-1-20 03:25


國行(國內版)有可能無GOOGLE 框架,無左GOOGLE 服務個D就用唔到依賴GOOGLE 服務既APP。
可以自行裝GOOGLE三件套解決,不過唔方面之余(要幫APP設定權限)如果有更新,可能也會出問題,三件套可能會唔兼容個更新。買港行(國際版)通常既就唔會出現呢個問題。
作者: louisfly    時間: 2022-1-21 14:03

行貨的話又要google, 小米平板5唔使諗啦。包你冇後悔。 lenovo p11 個啲垃圾效能, 開個app 都lag.

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: javacomhk    時間: 2022-1-21 14:17

買三星平板。
作者: biohata    時間: 2022-1-21 14:24

我仔仔一年班都係要長時間用黎上網課。
我建議係是但用一部NOTEBOOK,駁番個大MON黎上課。經驗之談如下︰
1) 網課會有D野要上載,有時係相,有時係功課,IPAD 上載會有點麻煩。
同埋IPAD用到12.9, 係開zoom 時都係睇唔得好清D字。(學校器材有時拍出黎都唔清)
2) 上課時間太長,八點幾到一點,中間有休息,但係望住個mon仔,又要睇埋字,都係駁大mon好過係任何屏幕上日日睇幾個鐘。
3) 唔考慮android,除非部android好新,又無乜垃圾app,如果唔係上得幾個鐘會窒,而且你又要先off 哂android d通知,唔係上上下堂彈呢樣彈個樣。

仲有一樣,samsung tab lite系列,千祈咪買,呢排我都係試哂ipad、windows、android黎俾佢上網課用,ipad係好好但mon細左d,最後都係windows最好。
而我試到samsung tab6 lite 時,先發覺佢完全唔支援用線駁mon!! 無呢樣野,因為佢無左個mhl 模組,我唔查都唔知,呢個模組連n年前blackberry都有,佢唔放落一個幾千幾平板度..... 要用只能夠無線link,無線link幾個鐘,實出事,到時又跳又窒我人又番緊工,真係攪一餐!!
發覺samsung 呢樣野之後,我真係完全鄙視samsung!! 我部note8 都可以物理駁mon,點諗到一部s6 lite竟然踢走個dex之餘,連駁線鏡射一下既功能都要閹?
作者: 必思    時間: 2022-1-21 22:45

我仔仔一年班都係要長時間用黎上網課。
我建議係是但用一部NOTEBOOK,駁番個大MON黎上課。經驗之談如下︰
1 ...
biohata 發表於 2022-1-21 14:24



    Lite版輕裝上陣當然閹得就閹
作者: god2004    時間: 2022-1-22 23:28

本帖最後由 god2004 於 2022-1-22 23:33 編輯

回覆 18# biohata

我部三星s5e 都可驳线出大mon. S6 lite 好似新过s5e. 应该都出到的,我谂是线材问题,我有兩條type c 轉hdmi 線. 兩條S20 手機都用到,但只有可供電的才可在s5e 用到
作者: biohata    時間: 2022-1-24 15:00

回覆 20# god2004


    我未試前都係咁諗,點諗到佢完來係真係完全唔俾你用線駁電視? 到睇完人地討論區D問題先知,佢係無左個MHL組件,有人問可唔可以通過更新拎到,都確定左唔可能,因為佢真係無裝到個MHL,人地話呢組野講1-5蚊美金。
作者: slt    時間: 2022-1-26 14:37

我都建議用notebook:

#11, #14, #18 提到的,不再重複;

Notebook 駁住個火牛再駁市電,小朋友可以坐定定上堂,又唔使好似一般平板咁,一係就開3個鐘就無電,一係長插住電易壞機

同埋,如果唔計 Office license,論性價比我都揀 notebook
作者: kofz    時間: 2022-1-26 15:16

我都建議用notebook:

#11, #14, #18 提到的,不再重複;

Notebook 駁住個火牛再駁市電,小朋友可以坐定定 ...
slt 發表於 2022-1-26 14:37

Chromebook 都係唔錯選擇

有 android 比你用

不過衰在系統輸入法好弱雞

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: 266366    時間: 2022-1-27 02:38

如果小一, 我會選TABLET, 始終有multitouch 加手寫筆對小朋友黎講係易上, 如果你用NOTEBOOK, 小朋友打字好難攪. 如果要入中文. 唔通教佢入倉頡咩, 而且輕身, 容易擺放, 小朋友可以自己處理到, 一開機就用得, 同埋TABLET 一般比NOTEBOOK COME, 買個架又方便, 唔似NOTEBOOK 成日用到頭DUP DUP,  加上而家一般tablet閑閑地都8-10個鐘電量, 一般夠哂佢上成日堂.
至於NOTEBOOK 我覺得其實都有需要, 但可以等小朋友大D先買都未遲 小四左右LA. 開始有ICT 讀, 到時會教WORD EXCEL 果D. 始終NOTEBOOK HARDWARE 走得快, 咁早買得佢小四可能已經壞Q 左了. 但TABLET 果D 就算5-6年機都唔會太慢. 好似我部IPAD 都用5年幾仲好順..
而TABLET 黎講.  IPAD 2千中有部係抵玩, 如果ANDRIOD TABLET 你要同IPAD 咁PERFORMANCE 都唔會平得去邊預3千左右果D 好D, 個人意見, ANDRIOD TABLET 唔好買D FIREHD 果D , 平係平. 但RAM 少CPU 慢, 用1年左右會慢到HIHI. 主要ANDRIOD 食RAM 比IPAD 多好多, 而家買最8G 起跳會可以用耐DD..
作者: latvia    時間: 2022-2-8 00:01

放左部要充6,7小時, 用就得3個多小時的ipad 6th, 加點錢換了國行小米pad5. 充電2小時,用10小時,網課很ok.
1799超抵,無敵價
作者: b-29    時間: 2022-2-8 12:21

咪系那塊課室大黑板
作者: 超哥    時間: 2022-2-8 13:25

回覆 23# kofz

你俾得小朋友寫字就係惡夢既開始, 以我個小朋友個班為例. 佢D同學會係上堂期間不斷打 emoji . 變左你個小朋友好易分左心去睇同覆留言.  
而我手機因為都一樣裝左 MS TEAMS 部手機就不停 pop 小朋友既對話出黎.
仲密過我返工同香港大陸外國既 whatsapp message, wechat message, skype message 三樣加埋.
作者: chue    時間: 2022-2-8 13:31

正常,永遠都係下一代比上一代活躍,CHING 諗返細個果時咪一樣
作者: KinChungE    時間: 2022-2-9 15:29

回覆  biohata

我部三星s5e 都可驳线出大mon. S6 lite 好似新过s5e. 应该都出到的,我谂是线材问题,我有 ...
god2004 發表於 2022-1-22 23:28


唔關新舊事, 係定位問題
平機專登cut
作者: 200801    時間: 2022-2-9 19:20

https://www.youtube.com/watch?v=HR2QSSzJrgE
買IPAD穩定,唔駛煩太多
作者: cyjoe_2000    時間: 2022-2-10 13:49

又出netbook?
作者: hehaya    時間: 2022-2-10 14:00

回覆 21# biohata


    原來連tab s7都CUT左





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2