Board logo

標題: Oukitel RT1 -- HKD 899 好鬼重 [打印本頁]

作者: appletv    時間: 2021-12-22 11:45     標題: Oukitel RT1 -- HKD 899 好鬼重

本帖最後由 appletv 於 2021-12-22 11:47 編輯

深水埗入手---沖涼時可用; 但好鬼重
https://techxreviews.com/oukitel-rt1-review/

Android 11 System
MT8768WA Octa Core (MediaTek Helio P22)
10.1 inch FHD Screen, 1200*1920
4GB RAM 64GB ROM
10000mah Battery Life
Camera 16MP + 16MP
Waterproof IP68/IP69K
4G LTE Network
Dual Band 2.4GHz / 5.0GHz WiFi
IP68 / IP69K / MIL-STD-810G
作者: jacktsui    時間: 2021-12-22 12:37

P22...
如果無需要插sim既話可以skip

via HKEPC Reader for Android
作者: b-29    時間: 2021-12-22 14:01

本帖最後由 b-29 於 2021-12-22 14:02 編輯

我都有部可以浸水嘅平板 荣耀waterplay... Wifi 10吋  那時价9百多人仔  系特价

如果有7吋  就perfect 啦!
作者: winglim7    時間: 2021-12-26 16:29

入手左一部, 最大問題是機太厚, 找不到皮套

via HKEPC Reader for Android
作者: nnd    時間: 2021-12-27 11:50

幾個月之後肯定會窒
作者: b-29    時間: 2021-12-27 12:51

P22 12um 2018年的制品  仲去行安卓11,  咪玩啦!
作者: kofz    時間: 2021-12-27 19:09

P22 12um 2018年的制品  仲去行安卓11,  咪玩啦!
b-29 發表於 2021-12-27 12:51

舊 chip就係咁清

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: hk133    時間: 2021-12-29 02:30

P22 12um 2018年的制品  仲去行安卓11,  咪玩啦!
b-29 發表於 2021-12-27 12:51



    其實還可以,效能同iPlay 20差唔多。
    唯一唔好嘅地方就係USB-C port唔防水,每次充電/插有線耳機都要打開防水膠塞先,好麻煩,同埋都驚開得多啲膠會老化影響到防水。
作者: b-29    時間: 2021-12-29 07:56

其實還可以,效能同iPlay 20差唔多。
    唯一唔好嘅地方就係USB-C port唔防水,每次充電/插有線耳 ...
hk133 發表於 2021-12-29 02:30



    P22跑分多少 10万都冇  今時今日  仲升去安卓11, 真的囉苦來辛  

电子制品  来玩防水  仲要系浸水添  真係要燒錢做成本才做到  千元平板可以浸水  我会一笑置之

我情願去咸魚買waterplay 算了
作者: eric196511    時間: 2021-12-29 09:54

厚到似西多士緊係重
作者: mlyu    時間: 2021-12-29 10:00

其實還可以,效能同iPlay 20差唔多。
    唯一唔好嘅地方就係USB-C port唔防水,每次充電/插有線耳 ...
hk133 發表於 2021-12-29 02:30



    喱隻設計耐咗塊膠斷就 GG
作者: hk133    時間: 2021-12-29 12:02

P22跑分多少 10万都冇  今時今日  仲升去安卓11, 真的囉苦來辛  

电子制品  来玩防水  仲要系浸水 ...
b-29 發表於 2021-12-29 07:56



    antutu v9跑分有11萬都話咗同iPlay 20效能差唔多
作者: b-29    時間: 2021-12-29 12:08

antutu v9跑分有11萬都話咗同iPlay 20效能差唔多
hk133 發表於 2021-12-29 12:02



    咁又点?11万分  都系唔掂  今天  仲有人買ip20?咪玩喇!
作者: neo338388    時間: 2021-12-29 13:29

散貨場鍾意賣電子垃圾, 應該幾好利錢.
作者: chue    時間: 2021-12-29 13:55

沖涼玩平板?我情願沖快D出黎好過
作者: nnd    時間: 2021-12-29 19:36

沖涼玩平板?我情願沖快D出黎好過
chue 發表於 2021-12-29 13:55

係, 又慳煤氣又慳水又双叒叕環保!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2