作者: 暴走呆喵 時間: 2021-10-31 19:27 標題: 用左surface平板一段時間 結論
本帖最後由 暴走呆喵 於 2021-11-1 16:41 編輯
之前想找部輕量辨公 win平板
原本想買馳為hi. 10go
諗下諗下大陸平板又垃圾 又冇保養(有=沒)
Cpu又慢 n4500
有6gb ram又點 128gb emmc...
Cpu+GPU(HD620既12eu...)慢永遠彌補唔到嘅
碰下搵到部二手surface pro 5
只係比馳為貴一千左右...
I5 7300U 4+128G 可插sd card
膽粗粗買來玩下
真心好用 以前用window平板係未試過咁好用(由8寸大陸板到dell 10寸i5 4Y系平板)
Mon好靚 但顏色就比matepad11差
始終2017mon vs2021mon
(color可以细調 我鐘意比較暗 )
android.......有咩 果個顏色設定sad氣 尼個係我唔鐘意android原因)
以前以為3比2芒唔好用 原來係擔心過頭
Mon color 靚過 dell 10寸平板好多
16:9片只係少黑邊 大約20%
好怕佢好似4比3芒咁樣 沒左40%
本板主機係被動散熱 風扇係冇一個嘅
原本擔心部機好熱
結果係
原來microsoft限制咗tpd 所以部機都唔係好熱
只係玩3d game先熱插電70度左右 用電池大約50幾度
(再用software lock行non-tubroboost 就插電5X-62C Max 3D Gaming)
唔知點解沒左cpu 限制在電源config 消失左 同埋surface 有D driver 唔裝好過裝 例如自動變黃)
non-tubroboost 既surface 5pro 3D gaming...
老實說話已經收曬貨
原本就用來上網睇youtube 玩下輕量pc game
打下簡單模擬器 街機嗰啲 psp
最衰呢啲嘢n 系cpu比唔到我滿足 特別psp...
要足fps根本好難
而家愛上呢一部機日日用
得閒聽下歌睇youtube
空閒就玩下game
看下漫畫 原來甘大個mon甘爽既
4gb好多人話唔夠用 其實正常唔會唔夠ram用 至少我用咁耐都未試過唔夠ram用
Firefox 1tab大約最盡係200-300mb(YouTube)
習慣開少啲就唔會爆
Win好多應用係食好少ram大約**mb
係新嗰啲先會過1**mb 呢樣就係畀android好好多
唔會求求其其一個程式已經食200-300mb...
一個漫畫程序只吃2Xmb ram. Andrord...求其都2xxmb
Foobar開特效+即時歌詞演算 只係食110mb 10%cpu
Andrord...己經好少有歌詞演算 app以我所知有又唔好用又lag
又食cpu ram. 加上系統嘅限制 好多都做唔到win咁正
如果pro8出咗 我可能會買返部
因為實在太方便
二合一筆電係冇可能喺街/mtr上面出嚟用
Surface可以 我單手就用到
唔好似啲人豆腐手 2xxg手機話重
(我部手機就係epc D人話重到核爆既PocoX3pro 但係我覺得好輕播....)
我尼部大約800g單手又係咁用 一個指環搞掂
而家加個藍牙keyboard 加mouse 同正常電腦一樣甘用
正 surface原裝根本唔好用
Surface個connect port係磁吸充電又係超好用
買左2個typec轉connect port轉頭 連原裝充電器都唔駛帶
一個pd火牛搞掂
下一個pro8可以繼續用 正
至少個tb4頭 耗損少好多
Cpu好彩買i5級 +hd620(如果買N系cpu 我一定後悔唔切)
剛好符合魔改要求(HD620 如果同matepad gpu比 弱很多 android 可以行3xpsp)
不過android ppsspp不能做host 不能改用psp日文字型
win版ppsspp 可以改psp日文字型
可以做host(可以玩Psp夢幻之星無限 MulitMode>1人Host)
win版ppsspp同android 分別幾大
例如
android 最多去到尼一部之後 host error 之後只能玩story mode
win版可以入mulit mode
Mulit mode沒左story mission的
(怪物hp3倍 怪物攻擊力合理化<這個係精華所在再加無限任務 玩極都唔厭)
Psp夢幻之星無限 原本psp上限制左30fps
(以前玩一直覺得好怪原來只有30fps)
但係個遊戲性十分之好 算係單機版夢幻之星u 最好一個版本
玩到而家都唔會覺得厭
原本fps30
魔改fps60 好彩hd620剛剛好符合呢個要求,大部分情形都有60只有少部分5x左右
(不過仍是lag lag地可能gpu勉強夠導致)
找到問題所在 因為原生解像太高 gpu行到98%
降返行1900*1200就正常返 gpu大約~80% 順返哂 反正我唔仲意3:2...
用i5 1153G7 既 Pro8 就沒這個問題了 Xe 80Eu...)
(2xpsp 紋理沒轉換用原版的)
Xe可以3倍以上再加高清紋理
最後:
surface個mon係正常橫向MON
所有程序正常運行
而Onemix /GPD /chuwei minibook 全部係用手機Mon
defalue行直向
要橫向要旋轉 很多舊程式/Game 行唔到
要直向用
例如:GX1Pro 7寸橫向 直向可能只有4-5寸(4:3Game)你玩埋我個份
玩surface/win平板 唔同玩i pad pro
對系統/diy有一定程度先好用 因為你要debug
Driver佢都有bug 有D唔裝好過裝 要disable
Win touch原本就唔好用要自己諗辦法搞掂
不過你搞掂曬就超級好用
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2290508&k=ca9b5746f447d5bc60ec4c2806740467&t=1782132868&sid=eruYBXN6VT

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2290511&k=58ba7ec9db0520604708e89eadccd1ab&t=1782132868&sid=eruYBXN6VT

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2290520&k=dc9e24fa5e0c8fa1487f74d938533903&t=1782132868&sid=eruYBXN6VT

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2290521&k=cd4ad69ca5e570f9c855280072b1c70e&t=1782132868&sid=eruYBXN6VT

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2290551&k=d4a1f618907c0f9cc6a267e6fcdaf0aa&t=1782132868&sid=eruYBXN6VT

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2290666&k=19362c11520ea244de15fc0afb92a95a&t=1782132868&sid=eruYBXN6VT

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2290667&k=6ea43179de25cd32001e7dab86cc2f01&t=1782132868&sid=eruYBXN6VT

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2290668&k=77124eeeabd27e4c46368a3b76ba3d1f&t=1782132868&sid=eruYBXN6VT

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2290669&k=cf9147209b8af2a7b0cb0b92d1a9c9f6&t=1782132868&sid=eruYBXN6VT

作者: hylai 時間: 2021-11-1 04:26
surface 平板係咪好似 pc 開電腦咁, 咁次次都要等佢 load 一輪, 用完就要 shutdown 番佢, 定係似 Android/iPad 咁按個 power 制咁即開即用?
作者: tamalemon 時間: 2021-11-1 05:41
我用surface 類產品好幾年,由以前仲有Dell /HP一齊出既年代開始玩票性質玩起。 吸引我既原因係塊屏有3:2,有touch, 而且一直係同期最輕又最平的輕薄本。
但Surface軟硬件真心多bug, 用佢做主力機真係好易比佢玩謝。 公司機就好少少,有乜事至少有IT幫手。
Surface真係睇你用乜野同佢比較。 Surface性价比吾算高,但家下大陸Win板更低。 大陸仿Surface估計因為零件因素仲停係山寨Surface 3-5代左右的階段,甘比較下當然係微軟親生仔好用好多。 尤其二手。
之不過有touch screen既windows機真心冇乜幾多選擇,所以我就仲係換機都用緊surface。 若果你用途可以吾一定用touch/ 3:2, 其實surface系列發展已經係有D"夕陽" feel, 個UI一直冇改善手指操作。硬件又係冇乜進步。 只係Windows歷史支援的軟件/功能仲有价值,令我認為surface仲有价值。
家下有左Apple Silicon Macbook, 我會傾向用回Mac上面行Win10 VM呢個方式。 甘既雙系統setup 貴吾過又重吾過你單買Surface Pro 7+ / Surface Laptop幾多, 我真係諗吾到家下微軟個性价比係邊樹。
作者: 暴走呆喵 時間: 2021-11-1 06:21
本帖最後由 暴走呆喵 於 2021-11-1 06:28 編輯
手指操作 代替方案 當然有
用軟件虛擬滑鼠 整個touch panel當滑鼠用
用左之後 你唔會覺得win tab唔好用
用慣左仲爽過android裝置直接篤
用得呢部機就知道用輕量野
最緊要隨時可以開番啲windows專用嘅嘢玩
輕量字幕修輯
Hw暫時唔覺有匆bug 反而感覺比大陸同dell平板好多了
至於新既pro8
為了11代i5 同xe 因為有時會玩下Game
同埋可以換ssd 唔使畀佢綁住曬
我本身就有512gb 2230 nvme ssd
作者: 暴走呆喵 時間: 2021-11-1 06:23
surface 平板係咪好似 pc 開電腦咁, 咁次次都要等佢 load 一輪, 用完就要 shutdown 番佢, 定係似 Android/ ...
hylai 發表於 2021-11-1 04:26
由頭Load入win都係十零秒...
你想即時著返 你可以sleep住它
大約一個鐘唔見2%電
都可以 我成日咁玩
作者: hyperbola 時間: 2021-11-1 12:22
等樓主入埋部surface duo, 仲好好玩。
作者: 暴走呆喵 時間: 2021-11-1 13:30
Duo沒性趣
Surface我只係為左用返win應用而已
任何arm devices android之類我係唔鍾意用
手機一定要有一部沒辨法
作者: hkepcover 時間: 2021-11-1 13:44
我都想買返部surface GO
作者: 暴走呆喵 時間: 2021-11-1 13:53
本帖最後由 暴走呆喵 於 2021-11-1 14:04 編輯
Go3 6500Y性能有我尼部i5版大約90%性能
不過用得呢部嘢
我覺得買pro
性能差太大
其實5xxg同8xxg 你有技巧拎住係冇分別嘅
好似mate pad11同surface 拎得耐/重心唔好一樣會累
有時呢攞個袋嚟食下力 特別surface有支架 你明白點用
可以喺地鐵用一隻手指頂住部機 又唔使用力
打橫用打直用又得
睇片又爽過人 上youtube又舒服過人
人哋篤篤篤 我就手指搖一搖就點到
我12寸mon手機頂多7寸 計埋摺機所謂7~8寸平板size
仍然少我一大截
平板第一部用11代i5/i7
仲有xe核顯 正
作者: hylai 時間: 2021-11-1 16:36
Thanks, 始終未做到一開即用嗰種功能, 睇下 MS 來緊會唔會做到
作者: 暴走呆喵 時間: 2021-11-1 16:49
本帖最後由 暴走呆喵 於 2021-11-1 16:57 編輯
系統唔同 不能比
例如 工作/高階應用 win永遠係萬能
android/Ios 永遠沾唔到光
但是娛樂/日常生態強同方便(尼個win就唔得)
用得surface系列 都唔係一般User
一開即用/同等1x秒 一般人唔會甘介意
例如 整字幕 win 可以即時整同校對 (android...我暫時未見過甘既app)
例如你可以在android/ios bulid 一個 Mysql database Server?
仲有好多取代唔到既...
尼D野就係 win同ios/android既大分別
作者: eric196511 時間: 2021-11-1 16:51
Android 平板可以用外掛 App調色調畫質靚好多
但用大陸個啲山塞平板屏幕本身垃圾點調都係差
要求高都係比更多錢一定有質素保證
作者: 暴走呆喵 時間: 2021-11-1 17:06
始終android 做既野 對我太小
win 一個 contorl panel 你點調都得
仲有專業校正 icc profile
Anoroid 始終係玩具
我本身又唔玩手遊 /neflix (win也可以看到)
基本上android 平板除左用app 看片 真係好無聊(matepad11用左2個月也放走左)
但win唔同 我仲意做匆就做匆 可玩性太強...
作者: Tom_jerry 時間: 2021-11-4 14:24
本帖最後由 Tom_jerry 於 2021-11-4 14:26 編輯
好彩有貼紙 

作者: 暴走呆喵 時間: 2021-11-5 13:56
回覆 14# Tom_jerry
原裝唔好用
我自己就揀logi嘅藍牙keyboard
作者: hyperbola 時間: 2021-11-5 14:33
surface 平板係咪好似 pc 開電腦咁, 咁次次都要等佢 load 一輪, 用完就要 shutdown 番佢, 定係似 Android/ ...
hylai 發表於 2021-11-1 04:26
Android/iPad 你shutdown 左都係要等佢load 一輪先用到。 你要佢sleep,咁你一open咁就好快做到野。
作者: Raymondl25 時間: 2021-11-5 15:06
其實Go3 6500Y 同 Go3 i3個分別大吾大嫁,吾係好識
作者: 暴走呆喵 時間: 2021-11-5 16:59
本帖最後由 暴走呆喵 於 2021-11-5 17:07 編輯
6500Y vs i3-10100Y
about 10%... 正常下
turbo boost
3.4G vs 3.9G
其實性能 = m3 8100Y.....左右
要效能pro8
i5己經好強
作者: eric196511 時間: 2021-11-5 17:34
Android ALC 可以加字幕 只要網上影片有支援外掛字幕檔案Download 就用到
其實唔同陣榮OS都有獨特好用同好處最緊要自己用得開心同習慣已經好好
我用Android 好一段時間已經習慣同體驗上Ok無問題
如果真係要求程式多樣化同需要大數據運行平板電腦確實比唔到滿足感你
最終都係要用回卓面電腦或手提電腦行大程式了
作者: kennyleunghk 時間: 2021-11-7 01:09
surface 其實我一代已經開始留意, 但一路都無興趣入, 主要都係硬件問題
細機身放勁熱intel, 一係就得隻核, 好似代代都伏咁
本黎佢轉arm 架構CPU 係有轉機, 但過左2代不過如此, 同apple 真係好大對比
希望佢本來會有部好D 嘅arm windows 平板, 咁我就可以入
作者: 暴走呆喵 時間: 2021-11-7 03:09
本帖最後由 暴走呆喵 於 2021-11-7 03:19 編輯
回覆 19# eric196511
其實你唔明我講乜..
比個exsemple你看
surface pro 己經係一部合格 win 高性能平板
來緊既pro8更加是第一次用上11th cpu
有i5 i5-1135G7同i7-1185G7
8/16/32G Ram
SSD 128/256/512/1024G
以平板算是好powerful
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2291642&k=19061ee9b368ada513546c58b542fc8c&t=1782132868&sid=eruYBXN6VT

作者: dc97_2013 時間: 2021-11-7 08:17
我都用左surface pro 5 3年幾
仲未壞算系咁,系個KB COVER D 邊"皮"左
作者: WHITERICE 時間: 2021-11-7 09:29
枱面計, window 電腦一直都係最好用.
surface pro 有樣好, 用磁吸差電, 知舊電細, 容易無電, 一唔用就插電. 要用一扯就甩. 係比一般插頭好用.
作者: 唔現 時間: 2021-11-8 22:24
surface go 2最平嗰部會唔會好廢
作者: 暴走呆喵 時間: 2021-11-8 23:20
廢
現在有go3 入go3 6500y=corem3 8100y 80-90%
作者: et-man 時間: 2021-11-15 03:11
其實我好鍾意在公司用surface pro, 用了5年多。最正係放在公司的Mon下面,再駁Mon的2nd input, 配合埋Logitech的multi keyboard, 隨時可以在公司開其他軟件用也唔多覺眼,貼埋防偷窺貼,開泥炒下股票都正架,公司的電腦通常乜都唔裝得,我又不想打開部手提電腦令人知道我做自己野,所以上年由surface pro 3 upgrade 去 thinkpad x1 tablet 第三代用到宜家。


