Board logo

標題: [資源] [Samsung真古惑] Tab S7 FE wifi版同5G版 粒CPU唔同 [打印本頁]

作者: 小鳥爆開了    時間: 2021-8-23 19:42     標題: [Samsung真古惑] Tab S7 FE wifi版同5G版 粒CPU唔同

Tab S7 FE wifi版係用 Snapdragon 778G
5G 版係用750G

呢個係咩玩法
作者: kwchin    時間: 2021-8-24 08:41

本帖最後由 kwchin 於 2021-8-24 08:43 編輯

但香港官網指是用Snapdragon 732G

https://www.samsung.com/hk_en/ta ... 8gb-sm-t733nlgetgy/
作者: noodle888    時間: 2021-8-24 10:18

778g聽都未聽過
作者: 小鳥爆開了    時間: 2021-8-24 10:19

本帖最後由 小鳥爆開了 於 2021-8-24 10:25 編輯

咦 但係CSL,broadway同豐澤 官網都係寫778G
Broadway
csl
豐澤
作者: CKmk2    時間: 2021-8-24 10:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: smpl    時間: 2021-8-24 20:06

咦 但係CSL,broadway同豐澤 官網都係寫778G
小鳥爆開了 發表於 2021-8-24 10:19

似喺同其他機撈亂咗,嚟緊a52s 先會用778g

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: 獨行俠    時間: 2021-8-24 20:13

岩岩睇THE CLUB都係寫778G.....
作者: noodle888    時間: 2021-8-24 20:55

一攪錯就全部都錯
作者: NAMIDA    時間: 2021-8-25 09:31

778G未聽過? https://www.qualcomm.com/product ... -5g-mobile-platform
CPU 5G同wifi就一定唔同, 係咪778G啫, samsung無寫明咩CPU, 佢要轉時任佢轉
https://www.gsmarena.com/samsung ... date-news-50612.php
https://news.samsung.com/us/sams ... mp;utm_medium=email
作者: aesopv46051    時間: 2021-8-25 14:06

Snapdragon 778G = Snapdragon 855
Snapdragon 750G = Snapdragon 835
可唔可能wi-fi版反而用靚少少嘅cpu
作者: 炎冬    時間: 2021-8-25 14:32

Snapdragon 778G = Snapdragon 855
Snapdragon 750G = Snapdragon 835
可唔可能wi-fi版反而用靚少少嘅cpu:r ...
aesopv46051 發表於 2021-8-25 14:06



    CPU改名??
作者: kwchin    時間: 2021-8-25 17:47

本帖最後由 kwchin 於 2021-8-25 17:49 編輯

看到有些外國source, Tab S7 FE Wifi版有2款 (T730/T733), 香港買到的是T733, 有可能真係用778G

https://www.belsimpel.nl/samsung ... ipping_country=GB#_
作者: NAMIDA    時間: 2021-8-26 01:00

Snapdragon 778G = Snapdragon 855
Snapdragon 750G = Snapdragon 835
可唔可能wi-fi版反而用靚少少嘅cpu:r ...
aesopv46051 發表於 2021-8-25 14:06



點會"="? Fab, Arch同GPU唔會一樣,唔會咁比較
作者: aesopv46051    時間: 2021-8-26 02:37

本帖最後由 aesopv46051 於 2021-8-26 02:41 編輯
點會"="? Fab, Arch同GPU唔會一樣,唔會咁比較
NAMIDA 發表於 2021-8-26 01:00


除跑分外同"可能ps2模擬器“外加有冇5G功能,我覺得只係馬甲cpu你見實際效能差冇幾   不等於“=”,但approximately   

via HKEPC Reader for Android
作者: NAMIDA    時間: 2021-8-26 17:12

除跑分外同"可能ps2模擬器“外加有冇5G功能,我覺得只係馬甲cpu你見實際效能差冇幾   不等於“=”, ...
aesopv46051 發表於 2021-8-26 02:37



如果效能相近就等於抄襲同複制(應該你所講既馬甲), 不同廠商間咪好容易有誤會?, 有不同階級CPU就會有呢個機會, 你個諗法幾好keep住.
作者: eric196511    時間: 2021-8-27 01:23

Tab S7 FE S778 網上跑分成50萬Gpu都有15萬幾 交能上接近S855
Tab S7 FE 嘅定義係純娛樂同劃下畫文書工作多玩下中階遊戲
要求遊戲效能直接買Tab S7
作者: aesopv46051    時間: 2021-8-27 14:35

如果效能相近就等於抄襲同複制(應該你所講既馬甲), 不同廠商間咪好容易有誤會?, 有不同階級CPU就會有呢 ...
NAMIDA 發表於 2021-8-26 17:12

有咩誤會啫 不嬲Pc cpu 由e3 1230 v2≈ i7 3770開始就已經叫馬甲cpu架啦      有幾新穎?你來自潮州,一生愛潮爆?       

via HKEPC Reader for Android
作者: rickdom    時間: 2021-9-2 10:19

其實S7 11" 用865+, 價錢差不多, 可以考慮
作者: hk_kingfisher    時間: 2021-9-6 19:31

請問各位師兄,
係咪S7舊板比係依家FE板好。
作者: aesopv46051    時間: 2021-9-7 00:01

請問各位師兄,
係咪S7舊板比係依家FE板好。
hk_kingfisher 發表於 2021-9-6 19:31



    係, buy 8gb ram much better
作者: hk_kingfisher    時間: 2021-9-7 10:58

回覆 20# aesopv46051


    謝謝師兄回覆。
作者: 小鳥爆開了    時間: 2021-9-26 21:06

笑死 官網依家改返做S778G
原來之前係官網錯 反而經銷商無錯
作者: eric196511    時間: 2021-9-27 07:48

請問各位師兄,
係咪S7舊板比係依家FE板好。
hk_kingfisher 發表於 2021-9-6 19:31

S7有舊版咩?未聽過
FE係解旗艦版閹割Cpu速度屏幕質素同其他功能但價錢平好多
但S7 FE版本好尷尬唔上唔落價錢成五千不如買Tab S7好過
作者: Deep Sea    時間: 2021-10-1 15:57

S7 很多地方都缺貨
作者: K-Cup~    時間: 2021-10-2 16:39

CPU改名??
炎冬 發表於 2021-8-25 14:32


前者收5G,後者得4G!
作者: leotonch    時間: 2021-10-3 17:05

HK S7FE 5G = model T736B use SD750G, not support wifi 6, B model get fast firmware update !
HK  S7FE Wifi(support wifi6) = model T733 use 778G(released Aug/2021), T730 released Jun/2021

If T733 can flash 736B firmware + sim card slot is there, = Great Value !
作者: kowloon    時間: 2021-10-6 12:15

本帖最後由 kowloon 於 2021-10-9 15:36 編輯

我入手左S7FE WIFI 大概一個月.
其實FE唔係同S7比,而係同S7+比, 因為選TABLET第一個FACTOR係SCREEN SIZE.

咁S7FE 5G 比S7+5G版其實平左好多.
而S7FE WIFI 比 S7+ ,效能上都唔係差好遠(778G CPU係同888同一世代, CPU已經比855快, 咁同865+比都係差少少ONLY,而且能耗比高D)

之前HKTVMALL買,可減$300,SAMSUNG 如TRADE-IN舊機又減多$500(壊機都收$5+$500), 如本身需要用SPEN, 跟機有唔使買(其他BRAND買要$800~1000).

我之前同APPLE IPAD + PEN 比較 ($2600+$800=$3400) (其實應該同IPAD PRO12.9 比,但貴太多 )
SAMSUNG S7FE WIFI ($4388-$300-$500 = $3588)

SAMSUNG仲要6G/128GB加MON大(純粹自己今次想要大MON,用來睇KONO同JOT NOTES) 加上自己用緊FOLD2, S-NOTE sync 檔案可以比美ONENOTE
(之前考慮IPAD時GOODNOTE同NOTEBILITY都係主要原因,但今代S-NOTE真係可以REPLACE GOODNOTE)

利申:我由OG IPAD 起都買過5部不同GEN 的IPAD, 純粹覺得今次S7FE都唔係咁差,只係冇大陸品牌CP埴咁高
作者: 小鳥爆開了    時間: 2021-10-8 11:45

我入手左S7FE WIFI 大概一個月.
其實FE唔係同S7比,而係同S7+比, 因為選TABLET第一個FACTOR係SCREEN SIZE.

...
kowloon 發表於 2021-10-6 12:15


wifi用778G 其實個價錢合理
只係5G版用750 賣5千就真係overpriced
    ching 有無買埋佢個keyboard cover ?
作者: b-29    時間: 2021-10-8 11:49

30多年喇! 三叔d山寨味仍然有? 我唔信
作者: kowloon    時間: 2021-10-9 15:29

回覆 28# 小鳥爆開了

冇買KEYBOARD COVER呀,因為我主要用來睇雜誌同手寫JOT NOTES,唔太需要KEYBOARD INPUT.

而且我試過用BT KEYBOARD 開DEX MODE, 睇下可唔可以當LAPTOP用, 但都唔係咁就手, 所以冇入KEYBOARD COVER
作者: 小鳥爆開了    時間: 2021-10-10 13:37

回覆  小鳥爆開了

冇買KEYBOARD COVER呀,因為我主要用來睇雜誌同手寫JOT NOTES,唔太需要KEYBOARD INPUT.
...
kowloon 發表於 2021-10-9 15:29

dex mode gimmick野 要整野我直接用電腦





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2