作者: 小鳥爆開了 時間: 2021-8-23 19:42 標題: [Samsung真古惑] Tab S7 FE wifi版同5G版 粒CPU唔同
Tab S7 FE wifi版係用 Snapdragon 778G
5G 版係用750G
呢個係咩玩法
作者: kwchin 時間: 2021-8-24 08:41
本帖最後由 kwchin 於 2021-8-24 08:43 編輯
但香港官網指是用Snapdragon 732G
https://www.samsung.com/hk_en/ta ... 8gb-sm-t733nlgetgy/
作者: noodle888 時間: 2021-8-24 10:18
778g聽都未聽過
作者: 小鳥爆開了 時間: 2021-8-24 10:19
本帖最後由 小鳥爆開了 於 2021-8-24 10:25 編輯
咦 但係CSL,broadway同豐澤 官網都係寫778G
Broadway
csl
豐澤
作者: CKmk2 時間: 2021-8-24 10:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: smpl 時間: 2021-8-24 20:06
似喺同其他機撈亂咗,嚟緊a52s 先會用778g
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: 獨行俠 時間: 2021-8-24 20:13
岩岩睇THE CLUB都係寫778G.....
作者: noodle888 時間: 2021-8-24 20:55
一攪錯就全部都錯
作者: NAMIDA 時間: 2021-8-25 09:31
778G未聽過? https://www.qualcomm.com/product ... -5g-mobile-platform
CPU 5G同wifi就一定唔同, 係咪778G啫, samsung無寫明咩CPU, 佢要轉時任佢轉
https://www.gsmarena.com/samsung ... date-news-50612.php
https://news.samsung.com/us/sams ... mp;utm_medium=email
作者: aesopv46051 時間: 2021-8-25 14:06
Snapdragon 778G = Snapdragon 855
Snapdragon 750G = Snapdragon 835
可唔可能wi-fi版反而用靚少少嘅cpu
作者: 炎冬 時間: 2021-8-25 14:32
Snapdragon 778G = Snapdragon 855
Snapdragon 750G = Snapdragon 835
可唔可能wi-fi版反而用靚少少嘅cpu:r ...
aesopv46051 發表於 2021-8-25 14:06
CPU改名??
作者: kwchin 時間: 2021-8-25 17:47
本帖最後由 kwchin 於 2021-8-25 17:49 編輯
看到有些外國source, Tab S7 FE Wifi版有2款 (T730/T733), 香港買到的是T733, 有可能真係用778G
https://www.belsimpel.nl/samsung ... ipping_country=GB#_
作者: NAMIDA 時間: 2021-8-26 01:00
Snapdragon 778G = Snapdragon 855
Snapdragon 750G = Snapdragon 835
可唔可能wi-fi版反而用靚少少嘅cpu:r ...
aesopv46051 發表於 2021-8-25 14:06
點會"="? Fab, Arch同GPU唔會一樣,唔會咁比較
作者: aesopv46051 時間: 2021-8-26 02:37
本帖最後由 aesopv46051 於 2021-8-26 02:41 編輯
除跑分外同"可能ps2模擬器“外加有冇5G功能,我覺得只係馬甲cpu你見實際效能差冇幾
via HKEPC Reader for Android
作者: NAMIDA 時間: 2021-8-26 17:12
如果效能相近就等於抄襲同複制(應該你所講既馬甲), 不同廠商間咪好容易有誤會?, 有不同階級CPU就會有呢個機會, 你個諗法幾好keep住.
作者: eric196511 時間: 2021-8-27 01:23
Tab S7 FE S778 網上跑分成50萬Gpu都有15萬幾 交能上接近S855
Tab S7 FE 嘅定義係純娛樂同劃下畫文書工作多玩下中階遊戲
要求遊戲效能直接買Tab S7
作者: aesopv46051 時間: 2021-8-27 14:35
有咩誤會啫
不嬲Pc cpu 由e3 1230 v2≈ i7 3770開始就已經叫馬甲cpu架啦
有幾新穎?你來自潮州,一生愛潮爆?
via HKEPC Reader for Android
作者: rickdom 時間: 2021-9-2 10:19
其實S7 11" 用865+, 價錢差不多, 可以考慮
作者: hk_kingfisher 時間: 2021-9-6 19:31
請問各位師兄,
係咪S7舊板比係依家FE板好。
作者: aesopv46051 時間: 2021-9-7 00:01
係, buy 8gb ram much better
作者: hk_kingfisher 時間: 2021-9-7 10:58
回覆 20# aesopv46051
謝謝師兄回覆。
作者: 小鳥爆開了 時間: 2021-9-26 21:06
笑死 官網依家改返做S778G
原來之前係官網錯 反而經銷商無錯

作者: eric196511 時間: 2021-9-27 07:48
S7有舊版咩?未聽過
FE係解旗艦版閹割Cpu速度屏幕質素同其他功能但價錢平好多
但S7 FE版本好尷尬唔上唔落價錢成五千不如買Tab S7好過
作者: Deep Sea 時間: 2021-10-1 15:57
S7 很多地方都缺貨
作者: K-Cup~ 時間: 2021-10-2 16:39
前者收5G,後者得4G!

作者: leotonch 時間: 2021-10-3 17:05
HK S7FE 5G = model T736B use SD750G, not support wifi 6, B model get fast firmware update !
HK S7FE Wifi(support wifi6) = model T733 use 778G(released Aug/2021), T730 released Jun/2021
If T733 can flash 736B firmware + sim card slot is there, = Great Value !
作者: kowloon 時間: 2021-10-6 12:15
本帖最後由 kowloon 於 2021-10-9 15:36 編輯
我入手左S7FE WIFI 大概一個月.
其實FE唔係同S7比,而係同S7+比, 因為選TABLET第一個FACTOR係SCREEN SIZE.
咁S7FE 5G 比S7+5G版其實平左好多.
而S7FE WIFI 比 S7+ ,效能上都唔係差好遠(778G CPU係同888同一世代, CPU已經比855快, 咁同865+比都係差少少ONLY,而且能耗比高D)
之前HKTVMALL買,可減$300,SAMSUNG 如TRADE-IN舊機又減多$500(壊機都收$5+$500), 如本身需要用SPEN, 跟機有唔使買(其他BRAND買要$800~1000).
我之前同APPLE IPAD + PEN 比較 ($2600+$800=$3400) (其實應該同IPAD PRO12.9 比,但貴太多
SAMSUNG S7FE WIFI ($4388-$300-$500 = $3588)
SAMSUNG仲要6G/128GB加MON大(純粹自己今次想要大MON,用來睇KONO同JOT NOTES) 加上自己用緊FOLD2, S-NOTE sync 檔案可以比美ONENOTE
(之前考慮IPAD時GOODNOTE同NOTEBILITY都係主要原因,但今代S-NOTE真係可以REPLACE GOODNOTE)
利申:我由OG IPAD 起都買過5部不同GEN 的IPAD, 純粹覺得今次S7FE都唔係咁差,只係冇大陸品牌CP埴咁高
作者: 小鳥爆開了 時間: 2021-10-8 11:45
我入手左S7FE WIFI 大概一個月.
其實FE唔係同S7比,而係同S7+比, 因為選TABLET第一個FACTOR係SCREEN SIZE.
...
kowloon 發表於 2021-10-6 12:15
wifi用778G 其實個價錢合理
只係5G版用750 賣5千就真係overpriced
ching 有無買埋佢個keyboard cover ?
作者: b-29 時間: 2021-10-8 11:49
30多年喇! 三叔d山寨味仍然有? 我唔信

作者: kowloon 時間: 2021-10-9 15:29
回覆 28# 小鳥爆開了
冇買KEYBOARD COVER呀,因為我主要用來睇雜誌同手寫JOT NOTES,唔太需要KEYBOARD INPUT.
而且我試過用BT KEYBOARD 開DEX MODE, 睇下可唔可以當LAPTOP用, 但都唔係咁就手, 所以冇入KEYBOARD COVER
作者: 小鳥爆開了 時間: 2021-10-10 13:37
回覆 小鳥爆開了
冇買KEYBOARD COVER呀,因為我主要用來睇雜誌同手寫JOT NOTES,唔太需要KEYBOARD INPUT.
...
kowloon 發表於 2021-10-9 15:29
dex mode gimmick野 要整野我直接用電腦

