作者: 小鬼血 時間: 2021-6-29 07:54 標題: 用緊酷比 iplay_8T 想問個問題
大家好,最近買左酷比 iplay_8T
機野都無乜野ok既
但個套無休眠功能
我唔想成日按個power制開機 (我驚老化)
跟住打算下載個DoubleTap_On_Off_Screen之類既軟件
不過系統話會影響效能唔比我用
咁請問仲有咩方法可以減小用實體建
但又開到機?
感謝各位師兄
作者: b-29 時間: 2021-6-29 12:40
我用紧部xneo 都冇内置熄屏,亮屏装置 亦系要襟电原制
可以用app lock screen 熄屏
亮屏就几烦 很多apps都不可靠 可以试下用重力感應这app 将部平板拿起会/亮屏
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2270328&k=8225e160212857a23f87cdf7a852e591&t=1782619753&sid=R2b9EimGMr

作者: 小鬼血 時間: 2021-6-29 15:36
謝謝師兄,但我部機無黎個 重力感認sensor 點算?
仲有無其他方法?
作者: b-29 時間: 2021-6-29 20:01
本帖最後由 b-29 於 2021-6-29 20:03 編輯
你安裝先 試過有冇?, 酷比官网 話8T 支持重力感應
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2270418&k=0a1e27b80f3ea9a93247301732a0d16c&t=1782619753&sid=R2b9EimGMr

作者: b-29 時間: 2021-6-29 20:05
如果唔得 我都冇計
作者: 小鬼血 時間: 2021-6-29 21:03
我安裝左啦師兄...你睇睇
佢話我無
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2270433&k=9e12a703b35364aa5e6e194a059b17af&t=1782619753&sid=R2b9EimGMr

作者: 小鬼血 時間: 2021-6-29 21:05
由於這項功能會降低手機運行速度,因此已關關
作者: b-29 時間: 2021-6-29 21:26
其實重力感應不是什么昂贵芯片 什麼付費專利設置 看 你部平板 打橫 打直的画面就系重力感應
既然app 不能啓动 沒有辦法了!


