作者: siukat 時間: 2020-3-8 13:53 標題: 有無ching買左小米多看電紙書?
雖然細部左d,但幾百元又好似幾抵玩
作者: tyt01341 時間: 2020-3-8 14:28
600 人仔
點解唔KINDLE???
作者: unlocksoftbank 時間: 2020-3-8 15:04
電紙書唔係不嬲都幾百???
作者: kaka513 時間: 2020-3-8 15:09
回覆 3# unlocksoftbank
有d可以千幾二千
作者: free3sky 時間: 2020-3-8 15:27
等ching 開箱
作者: unlocksoftbank 時間: 2020-3-8 16:14
同級...
你唔好話有D SONY 幾千TIM啦
作者: HAKAIDER 時間: 2020-3-8 17:40
依部唯一好處係行Android 8.1...............
灌邪道漫畫會比KINDLE 方便...............
作者: madgod1213 時間: 2020-3-8 18:58
得6吋咁細個mon點睇漫畫, 咪玩啦
作者: billyck2 時間: 2020-3-9 17:32
買左,等運到
,平時成日睇小說多聽講係對眼舒服D,可以用自己方法灌桌面,當手機玩
作者: card_captor 時間: 2020-3-9 20:12
本帖最後由 card_captor 於 2020-3-10 09:34 編輯
唔知道多看個apps食唔食到直排epub,我有直排強迫症,所以之前選咗 kobo libra h2o
作者: billyck2 時間: 2020-3-9 21:16
自己裝直讀...未到手,純推測
作者: blkbd5 時間: 2020-3-10 04:04
師兄,有無睇過個比較,Kindle Vs 小米
https://www.youtube.com/watch?v=uAI90xRHcqU
小米優點就系Android 8.1,但真系太太太細,如果有8寸,都好想買!
作者: billyck2 時間: 2020-3-10 08:40
但係比對呢兩部,都同樣係6吋咩?
作者: billyck2 時間: 2020-3-11 15:32
終於到手,裝好懸浮球,再掉APP入手機,裝NOVA試行
多看閱讀沒興趣試,一到手即裝其他APP,連登入都廢事
第三方桌面,不論上咩背景圖,都是全黑一遍,但裝上既APP可用可見,裝左靜讀天下,可以成功運行
優點:
配合配套外套,可以完美實行打開喚醒,合上休眠
自裝帶網絡功能既檔案管理器,可以連線都慳返
貌似冇手機咁傷眼?
缺點:裝第三方桌面,背景一片黑,NOVA同微軟桌面都一樣,小工具貌似都沒成功
拖尾嚴重,反應緩慢
不能安裝第三方輸入法APP,即係不能打中文.對搜尋影響極大(懂大陸拼音輸入法者除外)
作者: siukat 時間: 2020-3-11 17:03
睇漫畫ok嗎?
作者: billyck2 時間: 2020-3-11 18:38
可以,不過你唔會想要,拖影太嚴重,漫畫都係十秒八秒就轉頁,唔同小說要睇幾十秒,更顯凸出,黑白對比度去唔到用手機果種爽快感
作者: dingow 時間: 2020-3-11 19:07
影幾幅圖分享下,我都有諗過小米…
via HKEPC Reader for Android
作者: billyck2 時間: 2020-3-11 19:35
殘影既野,邊影到架
作者: 266366 時間: 2020-3-12 02:34
我用6吋KINDLE PAPERWHITE 睇漫畫時有時D 字太細會睇唔到, 有D SCAN 得差既又係會睇唔到, 我覺得漫畫真係要8吋會好好多.
PDF 就一定要10吋先掂. (一版睇哂)
作者: blkbd5 時間: 2020-3-12 04:42
所以一直都講,6寸太細,8寸睇書睇漫畫都ok,但一上到8寸,已經唔系幾百蚊級!
作者: siukat 時間: 2020-3-12 11:02
7.8吋巳經要過千
作者: calvin83 時間: 2020-3-13 12:47
有興趣都可以去睇下某東出嗰部幾錢
記得攞埋-50券。

作者: bbsen 時間: 2020-3-13 16:06
睇電子書一定用電子墨嘅嚟睇。
舒服好多兼慳電!
作者: 炎冬 時間: 2020-3-17 11:11
用6" PW4看, 如果圖的字大細粒, 要成日放大縮少看真係幾麻煩....
用8" FireHD看好看好多, 不過不是eink睇得耐隻眼會好攰
作者: 812013887 時間: 2020-3-20 01:41
漫畫書都係得6吋左右啦
作者: super2 時間: 2020-3-20 09:18
無,只係睇漫畫
作者: dingow 時間: 2020-3-20 09:28
當你試過6吋eink睇漫畫你就知咩事,我初初都好似你咁諗,用落睇漫畫係差d,要成日放大縮小,有時漫畫字多少少細隻少少,呢個動佢會好煩,d殘影仲做成阻礙,所以8吋睇漫畫係最好,我用台電M89pro,8吋4:3睇漫畫好好多,但唔係eink
via HKEPC Reader for Android
作者: HAKAIDER 時間: 2020-3-20 10:11
重點係睇網上老翻漫畫scan 書好多時dpi 不足, 畫面同文字會化開
就算係正版書, 如果係舊漫畫同樣會有依d 情況.................
作者: siukat 時間: 2020-3-20 11:42
我用把呎度過實體漫畫,用平板睇的話最少要7.8先得,港漫更加唔只

