Board logo

標題: voyo i8pro 11.6吋 安卓 4g 电话平板 [打印本頁]

作者: b-29    時間: 2020-3-1 12:55     標題: voyo i8pro 11.6吋 安卓 4g 电话平板

本帖最後由 b-29 於 2020-3-1 13:03 編輯

各位師兄 有用過吗?

淘宝售1050人仔。安兔跑分9千多。不是全貼合芒。但有11.6吋巨屏。


系统有内置google play.....淘宝店铺可以送港。

圖片附件: Screenshot_20200301-125321.jpg (2020-3-1 12:56, 98.48 KB) / 下載次數 196
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2178773&k=40390604899b84d13b8c121aed3156d9&t=1782601941&sid=3sPeaDpto2


作者: b-29    時間: 2020-3-1 13:01

本帖最後由 b-29 於 2020-3-1 21:20 編輯

网上利弊評論。sorry, 搞錯,系错用了。不要用來作比较。

圖片附件: Screenshot_20200301-123551.jpg (2020-3-1 13:01, 61.76 KB) / 下載次數 159
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2178775&k=5203bae5a3429010f333443dead12923&t=1782601941&sid=3sPeaDpto2


作者: b-29    時間: 2020-3-1 19:11

Firmware download

http://www.myvoyo.com/xiazai/anzhou/i8pro/down/
作者: blkbd5    時間: 2020-3-1 19:39

各位師兄 有用過吗?
淘宝售1050人仔。安兔跑分9千多。不是全貼合芒。但有11.6吋巨屏。
系统有内置 ...
b-29 發表於 2020-3-1 12:55

b29師兄有無買?wifi會唔會斷?11.6寸真系家用,帶唔到出街!
作者: b-29    時間: 2020-3-1 21:17

本帖最後由 b-29 於 2020-3-1 21:27 編輯
b29師兄有無買?wifi會唔會斷?11.6寸真系家用,帶唔到出街!
blkbd5 發表於 2020-3-1 19:39



    想買,考虑緊。有原生谷歌内置,唔驶煩!带出街,系OK.....

网上反評系正面的,触控屏幕系正常,祇系供电量系差D,冇計,山寨机特色,。
作者: b-29    時間: 2020-3-1 23:53

本帖最後由 b-29 於 2020-3-1 23:54 編輯

返評截图。 显示有谷歌apps.....

原廠鍵盤100元

圖片附件: Screenshot_20200301-235048.jpg (2020-3-1 23:53, 72.91 KB) / 下載次數 179
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2178898&k=dfd67c1237bb1e95f091f676cc9aebee&t=1782601941&sid=3sPeaDpto2



圖片附件: Screenshot_20200301-235105.jpg (2020-3-1 23:54, 83.32 KB) / 下載次數 211
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2178900&k=d4405a7dbbfaefa35c4c7b414374d4aa&t=1782601941&sid=3sPeaDpto2


作者: b-29    時間: 2020-3-2 01:04

婦女節有特价。 3月5日开始

圖片附件: Screenshot_20200302-010335.jpg (2020-3-2 01:05, 127.42 KB) / 下載次數 162
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2178910&k=940a5b79e91a6f25d5b601f997dd7530&t=1782601941&sid=3sPeaDpto2


作者: hkghost    時間: 2020-3-2 01:27

等師兄........開箱...
作者: b-29    時間: 2020-3-2 09:29

本帖最後由 b-29 於 2020-3-2 09:32 編輯
等師兄........開箱...
hkghost 發表於 2020-3-2 01:27



    其實 每樣野 一分錢一分货 系对  呢部i8pro 个芒係差D  非全貼合 1080p 解像度.用系windows 尚可以  系安卓会差D吧! 馳为  酷比魔方 有更好屏幕平板  价亦貴多几舊水  所以  我有時心大心細  个D華为 呀 小米呀  价又更高些

以馳为 來說  同样cpu 用个全貼合2.5 K 芒  要卑多4舊了

圖片附件: Screenshot_2020-03-02-09-22-36-990.jpg (2020-3-2 09:30, 88.27 KB) / 下載次數 151
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2178923&k=a74302c67b4e8ba226c7dc389a4d197e&t=1782601941&sid=3sPeaDpto2


作者: b-29    時間: 2020-3-2 09:49

以最低玩平板來說  我揀 onda v10pro.....有10.1 吋全貼合2k芒  双充电孔  700餘港元  便可擁有  

但我以900餘人仔買到嘅honor 10.1 吋waterplay 又係超值  很滿意  別外那部联想平板  即系成日系呢度上前列头條都唔錯 但性能不及waterplay....
作者: b-29    時間: 2020-3-2 10:22

本帖最後由 b-29 於 2020-3-2 10:23 編輯

4年多的昂达11.6吋v116w 同10.1吋平板比较 v116w
系双系统,現在要插充电才可以着机。

圖片附件: IMG_20200302_101740.jpg (2020-3-2 10:22, 87.68 KB) / 下載次數 75
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2178929&k=9988e1c8965d59e786225cc906b9a5d6&t=1782601941&sid=3sPeaDpto2


作者: eddytt    時間: 2020-3-2 17:43

以最低玩平板來說  我揀 onda v10pro.....有10.1 吋全貼合2k芒  双充电孔  700餘港元  便可擁有   

但 ...
b-29 發表於 2020-3-2 09:49



    我雙十一買了, 大屏, 有android 8 , 整体不錯,但電池唔得,耗電太快, youtube 2小時多些便無電, 和差電很慢, 師兄, 電方面有冇得攪
作者: b-29    時間: 2020-3-2 22:36

本帖最後由 b-29 於 2020-3-3 09:53 編輯
我雙十一買了, 大屏, 有android 8 , 整体不錯,但電池唔得,耗電太快, youtube 2小時多些便無電, 和差 ...
eddytt 發表於 2020-3-2 17:43



    咁既表现又系差D。电池容量不达标,唯有折壳改换电池,但未必成功,淘宝电池质量参次不一,要靠運气。但电池问题又系山寨机死穴。

通常山寨机电量都系3, 4 小时工作。ipad D电最堅,次系華为。小米就一般,同时D电易壞相比ipad, 華为。

我都有同平板换电池,小米D淘宝电一般,酷比魔方,昂达等都系一担担,最好淘宝电系荣耀X2......

有時换电要换埋个原电保护电路板才能工作正常。所以,原电要保留,不要掉去,
作者: eddytt    時間: 2020-3-3 12:25

甘複雜唔駛攪
作者: POLYCARL    時間: 2020-3-3 21:34

如果同昂达 X20 ($799) 比如何?
有D十五十六選邊部....
作者: b-29    時間: 2020-3-4 01:25

本帖最後由 b-29 於 2020-3-4 01:29 編輯
如果同昂达 X20 ($799) 比如何?
有D十五十六選邊部....
POLYCARL 發表於 2020-3-3 21:34


看图

今時今日  4G ram 系最低要求 別外 一分錢一分貨  當然i8pro 性能好D  电量就大家都系山塞机 難兄難弟

圖片附件: Screenshot_20200304-012442.jpg (2020-3-4 01:26, 138.76 KB) / 下載次數 115
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2179274&k=0363062bf910dbd69e67d73749fbeb8d&t=1782601941&sid=3sPeaDpto2


作者: b-29    時間: 2020-3-4 12:09

本帖最後由 b-29 於 2020-3-4 12:12 編輯

今晚零晨开始特价999, 用港信用卡多50 扣減  記得地区設置要改香港  

不過信用卡 有D会收手續費 但都系有D小着数
作者: boheh    時間: 2020-3-4 21:03

[quote]今晚零晨开始特价999, 用港信用卡多50 扣減  記得地区設置要改香港  

不過信用卡 有D会收手續費 但都 ...
b-29 發表於 2020-3-4 12:09 [/quote0

你講 x20 ?
作者: boheh    時間: 2020-3-4 21:06

以最低玩平板來說  我揀 onda v10pro.....有10.1 吋全貼合2k芒  双充电孔  700餘港元  便可擁有   

但 ...
b-29 發表於 2020-3-2 09:49



    唔該邊度仲有waterplay 10.1 賣?
作者: b-29    時間: 2020-3-4 21:41

唔該邊度仲有waterplay 10.1 賣?
boheh 發表於 2020-3-4 21:06


暫時未有出售 已經停產下架
作者: b-29    時間: 2020-3-4 21:43

本帖最後由 b-29 於 2020-3-4 21:51 編輯
[quote]今晚零晨开始特价999, 用港信用卡多50 扣減  記得地区設置要改香港  

不過信用卡 有D会收手續費 但 ...
boheh 發表於 2020-3-4 21:03



    i8pro..999人仔  信用卡优惠 全世界有.但有限額  先到先得  额滿即止  ..x20 优惠  我冇資料

圖片附件: Screenshot_20200304-214502.jpg (2020-3-4 21:45, 113.15 KB) / 下載次數 122
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2179400&k=dfb2989a8ef9f306b8adbc07651b1ad2&t=1782601941&sid=3sPeaDpto2



圖片附件: Screenshot_20200304-215116.jpg (2020-3-4 21:51, 140.01 KB) / 下載次數 91
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2179402&k=7f2d9bc81b08be967802c323990fcec3&t=1782601941&sid=3sPeaDpto2


作者: buscocamp    時間: 2020-3-6 08:14

本帖最後由 buscocamp 於 2020-3-6 08:19 編輯

有無10.1或以上mon
内存4*64或128
行an 8.0或以上
唔打機
主用途俾家人睇劇及上網
續航唔太差
HKD$1000左右

如果無...huawei M5高階$1800左右,係咪性價比比較正常選擇?

見淘仔有d 7xx人仔
但感覺好伏(圖片跟評價post既相...完全兩回事)
作者: b-29    時間: 2020-3-6 10:36

有無10.1或以上mon
内存4*64或128
行an 8.0或以上
唔打機
主用途俾家人睇劇及上網
續航唔太差
HKD$1000左右 ...
buscocamp 發表於 2020-3-6 08:14


普通港用 不要太迷信安卓高版本  我最近部 honor waterplay 行安卓7  很滿意

千元机祇能買山寨机吧!  山寨机电量都系4小時左右  
  山寨机都系馳为 台电 昂达 酷比魔方 比較可靠   
可以卑多D  考慮下小米平板4plus....

水貨欧版售1700餘
作者: buscocamp    時間: 2020-3-6 11:59

普通港用 不要太迷信安卓高版本  我最近部 honor waterplay 行安卓7  很滿意

千元机祇能買山寨机吧!   ...
b-29 發表於 2020-3-6 10:36

剛上價錢網
honor waterplay
2017/7月推出
已經2年半前産物...水貨價還在2.2K
作者: b-29    時間: 2020-3-6 12:29

本帖最後由 b-29 於 2020-3-6 12:31 編輯
剛上價錢網
honor waterplay
2017/7月推出
已經2年半前産物...水貨價還在2.2K ...
buscocamp 發表於 2020-3-6 11:59


這部机由於有防水浸功能 售價比較高 銷路不理想 最近清貨 我用950人仔購入 連信用卡优惠  系淘寶荣耀旗艦店購入 很滿意电量性能  可惜已經下架 最后清貨价系1100 人仔 10.1 吋
作者: buscocamp    時間: 2020-3-6 20:37

這部机由於有防水浸功能 售價比較高 銷路不理想 最近清貨 我用950人仔購入 連信用卡优惠  系淘寶荣耀旗艦 ...
b-29 發表於 2020-3-6 12:29

3/32定4/64?
作者: b-29    時間: 2020-3-6 21:46

本帖最後由 b-29 於 2020-3-6 22:02 編輯

4g ram, 64g rom.....跑分万餘  性能好過联想那部....

記錯 售1099人仔 我系hk957 買到
系今年1月6日購入 比联想p10 更平200元

上epc 经常有平野  但亦会令你破財架  所以 手緊都系少上黎為佳

我仲想買多部8吋 waterplay...  由於武汉肺炎  集運问題唔敢下單  唔知有幸或失幸了

大毒婆送1万蚊  又有彈藥買野啦

圖片附件: Screenshot_2020-03-06-21-49-47.jpg (2020-3-6 21:50, 90.98 KB) / 下載次數 116
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2179734&k=9e4b990e723b541750b85fb53d01aa24&t=1782601941&sid=3sPeaDpto2


作者: buscocamp    時間: 2020-3-6 22:22

本帖最後由 buscocamp 於 2020-3-6 22:31 編輯
4g ram, 64g rom.....跑分万餘  性能好過联想那部....

記錯 售1099人仔 我系hk957 買到
系今 ...
b-29 發表於 2020-3-6 21:46

過去幾年都係用部7吋huawei X2當平板,
其間(約3年前)係MK買過部1千蚊左右9.7既平板
用唔夠半年竟然神奇地自行爆mon,
到而家想再買過部~
作者: b-29    時間: 2020-3-6 22:38

本帖最後由 b-29 於 2020-3-6 22:40 編輯
過去幾年都係用部7吋huawei X2當平板,
其間(約3年前)係MK買過部1千蚊左右9.7既平板
用唔夠半年竟然神奇地 ...
buscocamp 發表於 2020-3-6 22:22


華为D机  唔錯  价錢亦掛鈎  可惜  要自己安裝谷歌  而近期新机同谷歌更多野唔夾    honor x2 系好机  零件  电池  淘寶有供應  我亦有x2.相信仍可用多2年  
作者: buscocamp    時間: 2020-3-6 23:15

本帖最後由 buscocamp 於 2020-3-6 23:17 編輯
華为D机  唔錯  价錢亦掛鈎  可惜  要自己安裝谷歌  而近期新机同谷歌更多野唔夾    honor x2 系 ...
b-29 發表於 2020-3-6 22:38

部X2至今用左4年幾...續航力超強,粒電3年多先開始急速下降,上年去左MK客服換電(粒電要連底壳換+檢查費共$420左右),再戰江湖
作者: buscocamp    時間: 2020-3-8 19:35

本帖最後由 buscocamp 於 2020-3-8 21:25 編輯
4g ram, 64g rom.....跑分万餘  性能好過联想那部....

記錯 售1099人仔 我系hk957 買到
系今 ...
b-29 發表於 2020-3-6 21:46

尋日淘左部平板...
今日回覆唔運港
叫按退款

現已退左款
作者: buscocamp    時間: 2020-3-9 00:20

本帖最後由 buscocamp 於 2020-3-9 08:08 編輯
華为D机  唔錯  价錢亦掛鈎  可惜  要自己安裝谷歌  而近期新机同谷歌更多野唔夾    honor x2 系 ...
b-29 發表於 2020-3-6 22:38

最後天貓38節...1500人仔價領券減300人仔,
淘左honor 5,wifi版4x128...直送HKD$1426.28(當中compass visa$34.79)
算是平了嗎?
價錢網好似唔見4x128版發售?

作者: b-29    時間: 2020-3-9 13:16

本帖最後由 b-29 於 2020-3-9 13:51 編輯
最後天貓38節...1500人仔價領券減300人仔,
淘左honor 5,wifi版4x128...直送HKD$1426.28(當中compass visa$ ...
buscocamp 發表於 2020-3-9 00:20


价钱一般,比平时平左一截,冇買貴左。下次可以安排集運架,集運可信任的。

看看我的集運倉,

圖片附件: Screenshot_2020-03-09-13-18-23.jpg (2020-3-9 13:20, 82.17 KB) / 下載次數 80
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2180138&k=4def6d308a99f67714354b9a93fb42e1&t=1782601941&sid=3sPeaDpto2


作者: b-29    時間: 2020-3-9 13:45

本帖最後由 b-29 於 2020-3-9 13:50 編輯

规格有点怪,电池得5.1A 是否印錯。

淘宝上,规格 不必太認真。

圖片附件: Screenshot_2020-03-09-13-43-40.jpg (2020-3-9 13:46, 125.23 KB) / 下載次數 99
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2180144&k=19d801401e632f9a0057ce1c612ce5e6&t=1782601941&sid=3sPeaDpto2


作者: buscocamp    時間: 2020-3-9 17:38

价钱一般,比平时平左一截,冇買貴左。下次可以安排集運架,集運可信任的。

看看我的集運倉, ...
b-29 發表於 2020-3-9 13:16


直送可能會有問題?

平日淘野係用雜運的
作者: buscocamp    時間: 2020-3-9 17:46

规格有点怪,电池得5.1A 是否印錯。

淘宝上,规格 不必太認真。
b-29 發表於 2020-3-9 13:45

價格網有link轉去官網...
資料也是5100mAh

無為意...重以為跟其他平板大致6000/6600mAh添
作者: b-29    時間: 2020-3-9 19:59

直送可能會有問題?

平日淘野係用雜運的
buscocamp 發表於 2020-3-9 17:38



    我未用過官方直運,集運。相信冇问题,。如官方唔肯運平板,可以轉送去私人集運倉。
作者: buscocamp    時間: 2020-3-15 23:45

我未用過官方直運,集運。相信冇问题,。如官方唔肯運平板,可以轉送去私人集運倉。 ...
b-29 發表於 2020-3-9 19:59

淘寶前日通知,
最快31/03先發貨
作者: b-29    時間: 2020-3-16 12:06

本帖最後由 b-29 於 2020-3-16 12:08 編輯
淘寶前日通知,
最快31/03先發貨
buscocamp 發表於 2020-3-15 23:45


咁样,会係全新嘅机來。
不要誤会,佢買系華为平板呀!
作者: buscocamp    時間: 2020-4-4 23:22

本帖最後由 buscocamp 於 2020-4-4 23:24 編輯
咁样,会係全新嘅机來。
不要誤会,佢買系華为平板呀!
b-29 發表於 2020-3-16 12:06

又話31/03發貨
02/04上網上淘仔查詢
客服話代聯繫
今日再問
結果話2日都未有回覆
我已花$買左機套兼集運收埋貨
客服見我不滿
話送回$20購物券
同埋再等多等
如果唔想再等,可選擇退錢

巴打,想請教一吓
咁既情況

即係點?係咪店商根本無貨俾人?
作者: b-29    時間: 2020-4-5 00:37

本帖最後由 b-29 於 2020-4-5 00:41 編輯
又話31/03發貨
02/04上網上淘仔查詢
客服話代聯繫
今日再問
結果話2日都未有回覆
我已花$買左機套兼集運收 ...
buscocamp 發表於 2020-4-4 23:22



    係货源有问题,再等多几天吧,因為你已買配件,此机又不多別间有售。別外,不要再催,一係直接申請退欸,因为係你催太急,佢如卑些回收机给你頂檔,到時更煩。
作者: buscocamp    時間: 2020-4-5 00:47

本帖最後由 buscocamp 於 2020-4-5 00:49 編輯
係货源有问题,再等多几天吧,因為你已買配件,此机又不多別间有售。別外,不要再催,一係直接申請 ...
b-29 發表於 2020-4-5 00:37

因08/03淘左至今快1個月了
哦~
謝巴打回覆!
作者: b-29    時間: 2020-4-5 12:26

本帖最後由 b-29 於 2020-4-5 12:28 編輯
因08/03淘左至今快1個月了
哦~
謝巴打回覆!
buscocamp 發表於 2020-4-5 00:47



    我去voyo 旗艦店问過。 i8pro暂時已下架。 似系停产了。咁样,你申請退欵吧。可以等佢再上架,那時再買過吧。

圖片附件: Screenshot_20200405-122639.jpg (2020-4-5 12:27, 73.95 KB) / 下載次數 121
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2185176&k=b02ec3425d27b2769b0ced280642fdb1&t=1782601941&sid=3sPeaDpto2


作者: buscocamp    時間: 2020-4-5 12:44

我去voyo 旗艦店问過。 i8pro暂時已下架。 似系停产了。咁样,你申請退欵吧。可以等佢再上架,那時 ...
b-29 發表於 2020-4-5 12:26

不是啊~巴打
我是買honor平板5


謝回應~
作者: tankho    時間: 2020-4-5 15:42

有無10.1或以上mon
内存4*64或128
行an 8.0或以上
唔打機
主用途俾家人睇劇及上網
續航唔太差
HKD$1000左右 ...
buscocamp 發表於 2020-3-6 08:14


Pipo n2 香港行貨4G上網,一千多小小
作者: buscocamp    時間: 2020-4-5 19:32

本帖最後由 buscocamp 於 2020-4-5 19:49 編輯
Pipo n2 香港行貨4G上網,一千多小小
tankho 發表於 2020-4-5 15:42

如果真係等極無貨俾...
考慮考慮
另...若果價格網好似上個月咁,做乜pay減$100~正



第2個評論...唔係真吓化

作者: tankho    時間: 2020-4-5 20:24

如果真係等極無貨俾...
考慮考慮
另...若果價格網好似上個月咁,做乜pay減$100~正



第2個 ...
buscocamp 發表於 2020-4-5 19:32



    如果14日瓜,行貨有保養,上去整, 最多等幾日 整好 又畀返你。
我嗰部買咗成個月都冇問題
作者: buscocamp    時間: 2020-4-5 21:47

如果14日瓜,行貨有保養,上去整, 最多等幾日 整好 又畀返你。
我嗰部買咗成個月都冇問題 ...
tankho 發表於 2020-4-5 20:24

CS在那a
作者: eddytt    時間: 2020-4-6 10:23

i8 pro voyo 不建議買, 整體不錯, 但電源管理唔得, charge 電非常慢, 去電快
作者: tankho    時間: 2020-4-6 10:42

CS在那a
buscocamp 發表於 2020-4-5 21:47



    深水埗 金沙樓
作者: carl.20150508    時間: 2020-4-6 21:20

其實點解仲行AN8.0?
定係硬件去唔到9同10?
作者: tankho    時間: 2020-4-9 13:04

pipo n2 係 AN9
作者: buscocamp    時間: 2020-4-15 15:11

我去voyo 旗艦店问過。 i8pro暂時已下架。 似系停产了。咁样,你申請退欵吧。可以等佢再上架,那時 ...
b-29 發表於 2020-4-5 12:26

終於頂唔順,尋日申請左退款,兼按埋投訴,
今日收到紅包賠償374.70人仔(限用黎天貓買野)
作者: eddytt    時間: 2020-4-15 15:54

終於頂唔順,尋日申請左退款,兼按埋投訴,
今日收到紅包賠償374.70人仔(限用黎天貓買野) ...
buscocamp 發表於 2020-4-15 15:11


唔買好過,電唔得
作者: buscocamp    時間: 2020-4-15 16:04

本帖最後由 buscocamp 於 2020-4-15 17:32 編輯
唔買好過,電唔得
eddytt 發表於 2020-4-15 15:54

我所買既係honor 平板5

08/03淘,又話31/03發貨,再黎無影!
頂唔順>退錢!
作者: eddytt    時間: 2020-4-15 17:26

我所買既係honor M5

08/03淘,又話31/03發貨,再黎無影!
頂唔順>退錢!
buscocamp 發表於 2020-4-15 16:04



    在那間店買?
作者: buscocamp    時間: 2020-4-15 17:30

在那間店買?
eddytt 發表於 2020-4-15 17:26

天貓直營...

作者: byran115    時間: 2020-5-8 17:34

台电M30
三星 Galaxy Tab A T510,
荣耀平板5,
Onda昂达 X20

請問各位師兄以上 4部應選那一部較好???





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2