作者: b-29 時間: 2020-3-1 12:55 標題: voyo i8pro 11.6吋 安卓 4g 电话平板
本帖最後由 b-29 於 2020-3-1 13:03 編輯
各位師兄 有用過吗?
淘宝售1050人仔。安兔跑分9千多。不是全貼合芒。但有11.6吋巨屏。
系统有内置google play.....淘宝店铺可以送港。
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2178773&k=40390604899b84d13b8c121aed3156d9&t=1782601941&sid=3sPeaDpto2

作者: b-29 時間: 2020-3-1 13:01
本帖最後由 b-29 於 2020-3-1 21:20 編輯
网上利弊評論。sorry, 搞錯,系错用了。不要用來作比较。
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2178775&k=5203bae5a3429010f333443dead12923&t=1782601941&sid=3sPeaDpto2

作者: b-29 時間: 2020-3-1 19:11
Firmware download
http://www.myvoyo.com/xiazai/anzhou/i8pro/down/
作者: blkbd5 時間: 2020-3-1 19:39
b29師兄有無買?wifi會唔會斷?11.6寸真系家用,帶唔到出街!
作者: b-29 時間: 2020-3-1 21:17
本帖最後由 b-29 於 2020-3-1 21:27 編輯
想買,考虑緊。有原生谷歌内置,唔驶煩!带出街,系OK.....
网上反評系正面的,触控屏幕系正常,祇系供电量系差D,冇計,山寨机特色,。
作者: b-29 時間: 2020-3-1 23:53
本帖最後由 b-29 於 2020-3-1 23:54 編輯
返評截图。 显示有谷歌apps.....
原廠鍵盤100元
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2178898&k=dfd67c1237bb1e95f091f676cc9aebee&t=1782601941&sid=3sPeaDpto2

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2178900&k=d4405a7dbbfaefa35c4c7b414374d4aa&t=1782601941&sid=3sPeaDpto2

作者: b-29 時間: 2020-3-2 01:04
婦女節有特价。 3月5日开始
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2178910&k=940a5b79e91a6f25d5b601f997dd7530&t=1782601941&sid=3sPeaDpto2

作者: hkghost 時間: 2020-3-2 01:27
等師兄........開箱...
作者: b-29 時間: 2020-3-2 09:29
本帖最後由 b-29 於 2020-3-2 09:32 編輯
其實 每樣野 一分錢一分货 系对 呢部i8pro 个芒係差D 非全貼合 1080p 解像度.用系windows 尚可以 系安卓会差D吧! 馳为 酷比魔方 有更好屏幕平板 价亦貴多几舊水 所以 我有時心大心細 个D華为 呀 小米呀 价又更高些
以馳为 來說 同样cpu 用个全貼合2.5 K 芒 要卑多4舊了

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2178923&k=a74302c67b4e8ba226c7dc389a4d197e&t=1782601941&sid=3sPeaDpto2

作者: b-29 時間: 2020-3-2 09:49
以最低玩平板來說 我揀 onda v10pro.....有10.1 吋全貼合2k芒 双充电孔 700餘港元 便可擁有
但我以900餘人仔買到嘅honor 10.1 吋waterplay 又係超值 很滿意 別外那部联想平板 即系成日系呢度上前列头條都唔錯 但性能不及waterplay....
作者: b-29 時間: 2020-3-2 10:22
本帖最後由 b-29 於 2020-3-2 10:23 編輯
4年多的昂达11.6吋v116w 同10.1吋平板比较 v116w
系双系统,現在要插充电才可以着机。
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2178929&k=9988e1c8965d59e786225cc906b9a5d6&t=1782601941&sid=3sPeaDpto2

作者: eddytt 時間: 2020-3-2 17:43
我雙十一買了, 大屏, 有android 8 , 整体不錯,但電池唔得,耗電太快, youtube 2小時多些便無電, 和差電很慢, 師兄, 電方面有冇得攪
作者: b-29 時間: 2020-3-2 22:36
本帖最後由 b-29 於 2020-3-3 09:53 編輯
咁既表现又系差D。电池容量不达标,唯有折壳改换电池,但未必成功,淘宝电池质量参次不一,要靠運气。但电池问题又系山寨机死穴。
通常山寨机电量都系3, 4 小时工作。ipad D电最堅,次系華为。小米就一般,同时D电易壞相比ipad, 華为。
我都有同平板换电池,小米D淘宝电一般,酷比魔方,昂达等都系一担担,最好淘宝电系荣耀X2......
有時换电要换埋个原电保护电路板才能工作正常。所以,原电要保留,不要掉去,
作者: eddytt 時間: 2020-3-3 12:25
甘複雜唔駛攪
作者: POLYCARL 時間: 2020-3-3 21:34
如果同昂达 X20 ($799) 比如何?
有D十五十六選邊部....
作者: b-29 時間: 2020-3-4 01:25
本帖最後由 b-29 於 2020-3-4 01:29 編輯
看图
今時今日 4G ram 系最低要求 別外 一分錢一分貨 當然i8pro 性能好D 电量就大家都系山塞机 難兄難弟

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2179274&k=0363062bf910dbd69e67d73749fbeb8d&t=1782601941&sid=3sPeaDpto2

作者: b-29 時間: 2020-3-4 12:09
本帖最後由 b-29 於 2020-3-4 12:12 編輯
今晚零晨开始特价999, 用港信用卡多50 扣減 記得地区設置要改香港
不過信用卡 有D会收手續費 但都系有D小着数
作者: boheh 時間: 2020-3-4 21:03
[quote]今晚零晨开始特价999, 用港信用卡多50 扣減 記得地区設置要改香港
不過信用卡 有D会收手續費 但都 ...
b-29 發表於 2020-3-4 12:09
[/quote0你講 x20 ?
作者: boheh 時間: 2020-3-4 21:06
唔該邊度仲有waterplay 10.1 賣?
作者: b-29 時間: 2020-3-4 21:41
暫時未有出售 已經停產下架
作者: b-29 時間: 2020-3-4 21:43
本帖最後由 b-29 於 2020-3-4 21:51 編輯
i8pro..999人仔 信用卡优惠 全世界有.但有限額 先到先得 额滿即止 ..x20 优惠 我冇資料
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2179400&k=dfb2989a8ef9f306b8adbc07651b1ad2&t=1782601941&sid=3sPeaDpto2

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2179402&k=7f2d9bc81b08be967802c323990fcec3&t=1782601941&sid=3sPeaDpto2

作者: buscocamp 時間: 2020-3-6 08:14
本帖最後由 buscocamp 於 2020-3-6 08:19 編輯
有無10.1或以上mon
内存4*64或128
行an 8.0或以上
唔打機
主用途俾家人睇劇及上網
續航唔太差
HKD$1000左右
如果無...huawei M5高階$1800左右,係咪性價比比較正常選擇?
見淘仔有d 7xx人仔
但感覺好伏(圖片跟評價post既相...完全兩回事)
作者: b-29 時間: 2020-3-6 10:36
有無10.1或以上mon
内存4*64或128
行an 8.0或以上
唔打機
主用途俾家人睇劇及上網
續航唔太差
HKD$1000左右 ...
buscocamp 發表於 2020-3-6 08:14
普通港用 不要太迷信安卓高版本 我最近部 honor waterplay 行安卓7 很滿意
千元机祇能買山寨机吧! 山寨机电量都系4小時左右
山寨机都系馳为 台电 昂达 酷比魔方 比較可靠
可以卑多D 考慮下小米平板4plus....
水貨欧版售1700餘
作者: buscocamp 時間: 2020-3-6 11:59
剛上價錢網
honor waterplay
2017/7月推出
已經2年半前産物...水貨價還在2.2K

作者: b-29 時間: 2020-3-6 12:29
本帖最後由 b-29 於 2020-3-6 12:31 編輯
這部机由於有防水浸功能 售價比較高 銷路不理想 最近清貨 我用950人仔購入 連信用卡优惠 系淘寶荣耀旗艦店購入 很滿意电量性能 可惜已經下架 最后清貨价系1100 人仔 10.1 吋
作者: buscocamp 時間: 2020-3-6 20:37
3/32定4/64?
作者: b-29 時間: 2020-3-6 21:46
本帖最後由 b-29 於 2020-3-6 22:02 編輯
4g ram, 64g rom.....跑分万餘 性能好過联想那部....
記錯 售1099人仔 我系hk957 買到

系今年1月6日購入 比联想p10 更平200元
上epc 经常有平野 但亦会令你破財架 所以 手緊都系少上黎為佳

我仲想買多部8吋 waterplay... 由於武汉肺炎 集運问題唔敢下單 唔知有幸或失幸了

大毒婆送1万蚊 又有彈藥買野啦
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2179734&k=9e4b990e723b541750b85fb53d01aa24&t=1782601941&sid=3sPeaDpto2

作者: buscocamp 時間: 2020-3-6 22:22
本帖最後由 buscocamp 於 2020-3-6 22:31 編輯
過去幾年都係用部7吋huawei X2當平板,
其間(約3年前)係MK買過部1千蚊左右9.7既平板
用唔夠半年竟然神奇地自行爆mon,
到而家想再買過部~
作者: b-29 時間: 2020-3-6 22:38
本帖最後由 b-29 於 2020-3-6 22:40 編輯
華为D机 唔錯 价錢亦掛鈎 可惜 要自己安裝谷歌 而近期新机同谷歌更多野唔夾
honor x2 系好机 零件 电池 淘寶有供應 我亦有x2.相信仍可用多2年 作者: buscocamp 時間: 2020-3-6 23:15
本帖最後由 buscocamp 於 2020-3-6 23:17 編輯
部X2至今用左4年幾...續航力超強,粒電3年多先開始急速下降,上年去左MK客服換電(粒電要連底壳換+檢查費共$420左右),再戰江湖

作者: buscocamp 時間: 2020-3-8 19:35
本帖最後由 buscocamp 於 2020-3-8 21:25 編輯
尋日淘左部平板...
今日回覆唔運港
叫按退款
現已退左款
作者: buscocamp 時間: 2020-3-9 00:20
本帖最後由 buscocamp 於 2020-3-9 08:08 編輯
最後天貓38節...1500人仔價領券減300人仔,
淘左honor 5,wifi版4x128...直送HKD$1426.28(當中compass visa$34.79)
算是平了嗎?
價錢網好似唔見4x128版發售?

作者: b-29 時間: 2020-3-9 13:16
本帖最後由 b-29 於 2020-3-9 13:51 編輯
最後天貓38節...1500人仔價領券減300人仔,
淘左honor 5,wifi版4x128...直送HKD$1426.28(當中compass visa$ ...
buscocamp 發表於 2020-3-9 00:20
价钱一般,比平时平左一截,冇買貴左。下次可以安排集運架,集運可信任的。
看看我的集運倉,
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2180138&k=4def6d308a99f67714354b9a93fb42e1&t=1782601941&sid=3sPeaDpto2

作者: b-29 時間: 2020-3-9 13:45
本帖最後由 b-29 於 2020-3-9 13:50 編輯
规格有点怪,电池得5.1A 是否印錯。

淘宝上,规格 不必太認真。
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2180144&k=19d801401e632f9a0057ce1c612ce5e6&t=1782601941&sid=3sPeaDpto2

作者: buscocamp 時間: 2020-3-9 17:38
直送可能會有問題?
平日淘野係用雜運的
作者: buscocamp 時間: 2020-3-9 17:46
價格網有link轉去官網...
資料也是5100mAh
無為意...重以為跟其他平板大致6000/6600mAh添
作者: b-29 時間: 2020-3-9 19:59
我未用過官方直運,集運。相信冇问题,。如官方唔肯運平板,可以轉送去私人集運倉。
作者: buscocamp 時間: 2020-3-15 23:45
淘寶前日通知,
最快31/03先發貨
作者: b-29 時間: 2020-3-16 12:06
本帖最後由 b-29 於 2020-3-16 12:08 編輯
咁样,会係全新嘅机來。
不要誤会,佢買系華为平板呀!
作者: buscocamp 時間: 2020-4-4 23:22
本帖最後由 buscocamp 於 2020-4-4 23:24 編輯
又話31/03發貨
02/04上網上淘仔查詢
客服話代聯繫
今日再問
結果話2日都未有回覆
我已花$買左機套兼集運收埋貨
客服見我不滿
話送回$20購物券
同埋再等多等
如果唔想再等,可選擇退錢
巴打,想請教一吓
咁既情況
即係點?係咪店商根本無貨俾人?
作者: b-29 時間: 2020-4-5 00:37
本帖最後由 b-29 於 2020-4-5 00:41 編輯
係货源有问题,再等多几天吧,因為你已買配件,此机又不多別间有售。別外,不要再催,一係直接申請退欸,因为係你催太急,佢如卑些回收机给你頂檔,到時更煩。
作者: buscocamp 時間: 2020-4-5 00:47
本帖最後由 buscocamp 於 2020-4-5 00:49 編輯
因08/03淘左至今快1個月了
哦~
謝巴打回覆!
作者: b-29 時間: 2020-4-5 12:26
本帖最後由 b-29 於 2020-4-5 12:28 編輯
我去voyo 旗艦店问過。 i8pro暂時已下架。 似系停产了。咁样,你申請退欵吧。可以等佢再上架,那時再買過吧。
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2185176&k=b02ec3425d27b2769b0ced280642fdb1&t=1782601941&sid=3sPeaDpto2

作者: buscocamp 時間: 2020-4-5 12:44
不是啊~巴打
我是買honor平板5
謝回應~
作者: tankho 時間: 2020-4-5 15:42
有無10.1或以上mon
内存4*64或128
行an 8.0或以上
唔打機
主用途俾家人睇劇及上網
續航唔太差
HKD$1000左右 ...
buscocamp 發表於 2020-3-6 08:14
Pipo n2 香港行貨4G上網,一千多小小
作者: buscocamp 時間: 2020-4-5 19:32
本帖最後由 buscocamp 於 2020-4-5 19:49 編輯
如果真係等極無貨俾...
考慮考慮
另...若果價格網好似上個月咁,做乜pay減$100~正

第2個評論...唔係真吓化

作者: tankho 時間: 2020-4-5 20:24
如果14日瓜,行貨有保養,上去整, 最多等幾日 整好 又畀返你。
我嗰部買咗成個月都冇問題
作者: buscocamp 時間: 2020-4-5 21:47
CS在那
a作者: eddytt 時間: 2020-4-6 10:23
i8 pro voyo 不建議買, 整體不錯, 但電源管理唔得, charge 電非常慢, 去電快
作者: tankho 時間: 2020-4-6 10:42
深水埗 金沙樓
作者: carl.20150508 時間: 2020-4-6 21:20
其實點解仲行AN8.0?
定係硬件去唔到9同10?
作者: tankho 時間: 2020-4-9 13:04
pipo n2 係 AN9
作者: buscocamp 時間: 2020-4-15 15:11
終於頂唔順,尋日申請左退款,兼按埋投訴,
今日收到紅包賠償374.70人仔(限用黎天貓買野)
作者: eddytt 時間: 2020-4-15 15:54
唔買好過,電唔得
作者: buscocamp 時間: 2020-4-15 16:04
本帖最後由 buscocamp 於 2020-4-15 17:32 編輯
我所買既係honor 平板5
08/03淘,又話31/03發貨,再黎無影!
頂唔順>退錢!
作者: eddytt 時間: 2020-4-15 17:26
在那間店買?
作者: buscocamp 時間: 2020-4-15 17:30
天貓直營...

作者: byran115 時間: 2020-5-8 17:34
台电M30
三星 Galaxy Tab A T510,
荣耀平板5,
Onda昂达 X20
請問各位師兄以上 4部應選那一部較好???
