作者: Adele 時間: 2018-8-2 22:31 標題: 小米平板4 用後感
本帖最後由 Adele 於 2018-8-2 22:35 編輯
用左幾日, 有D感想
- 重過asus 果部 nexus 7 同 ipad mini2, samsung tab s2更加唔使講
- 單手只適合閱讀, 雙手操作係大前提
- 觸摸屏唔好用, 邊沿太敏感易誤觸, 似未tune好
- 可以裝番google, 但小米app store冇提供, 要花時間找
- 有 d apps play store 話唔支援呢部平板, 例如 netflix, 好在官網有得down apk
總體黎講, 唔應該做到咁重, 條邊又窄易誤觸, 追求單手可握但用得好辛苦, 唔得人性化
唯一覺得幾好既係splitscreen睇youtube時, 退出home仲有聲音, 條片繼續播, 唔似得三星咁會停左
作者: C-Leung 時間: 2018-8-2 23:11
重過asus 果部 nexus 7 同 ipad mini2, samsung tab s2更加唔使講
nexus 7 - mi tab4 8吋同nexus 7吋比
ipad mini2 - mi tab4 342g,mini2 331g,相差唔遠wor,應該係比例同重心問題令你覺得小米重
tab s2 - 呢部265g真心輕(4000mah),不過mi tab4贏電量(6000mah)
個人覺得8吋大約350g已經可以接受,可能師兄們拎過tab s2所以先會嫌350g樓下o既機重
作者: eric196511 時間: 2018-8-3 04:23
樓主用部過氣7吋同依家平板比真係............
用重量來做平板好與壞已經係錯誤
平板重同輕都反影質量同零件多少
大電池,玻璃機殼,大屏幕都會增加重量
以8吋平板約350g唔算重
作者: blkbd5 時間: 2018-8-3 08:13
唔系反對樓主觀點,系人人有唔同睇法,
1. 8寸板,大電,3百幾克,差不多啦,太輕,我怕唔實剩,
2. 8寸板,雙手用,好正常啫,
3. 未買,唔知有幾差?但我唔想要粗邊,粗邊已經唔買,
4. google installer ,算啦,裝到咪算,
5. 大陸平板,唔特別喎,有apk吖,
等港版,到時試試
作者: ronald2003 時間: 2018-8-3 09:27
回覆 1# Adele
狂野飆車9 也不支援 下載完安裝不到
作者: PV-001 時間: 2018-8-3 10:30
吾介意重量的話, 呢部的 LTE 版係咪可以當手機用 ? W/S 都無問題 ?
作者: Adele 時間: 2018-8-3 10:40
例如呢隻game, 一樣話唔support
https://play.google.com/store/ap ... net.princessconnect
game都算, netflix 都唔得真係唔明解
唔係幾多 gram 問題, 我用 ipad pro 10.5 既手感仲好過 mi pad 4
我覺得呢部機過份追求大屏幕佔比, 真係揸過裸機既人應該會同意我講法
買左套, 一陣去攞, 睇下會唔會好用番
貼番張相, 唔係又會比人話打手
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2073724&k=2f0643763564a09e4184436de06bb455&t=1782093631&sid=TmyUIoVIYl

作者: Adele 時間: 2018-8-3 10:45
唔用舊機黎比? 你咁借部 ipad mini 5 比我試下啦
作者: Adele 時間: 2018-8-3 10:49
我懷疑係粒U, snapdragon 660專係賣比印度同大陸, 會唔會特別得濟 developer 試唔到所以乾脆唔 support?
作者: 小鳥爆開了 時間: 2018-8-3 12:44
好多大陸機打手架呢到
十全十美 平靚正無缺點架
作者: 中田心 時間: 2018-8-3 12:47
原本買黎睇netflix
但原來唔support HD,我買左一日都放左
via HKEPC Reader for Android
作者: eric196511 時間: 2018-8-4 11:12
回覆 8# Adele
果粉講野都會支持自己Ipad

你用部Ipad1同依家Ipad pro比會話舊Ipad輕好多
何為舊何為新你都將事件扭曲來講
低價平板同高價平板來比當然貴個部好用
呢度係講Android 平板都經常有果粉跑出來話自己Ipad有幾勁
兩個平板世界各有好處
喜歡用就好唔好果粉成人話Android 係垃圾
我又唔見得人人喜歡Ipad多
作者: eric196511 時間: 2018-8-4 11:25
本帖最後由 eric196511 於 2018-8-4 11:30 編輯
你對區分係統都唔了解亂去猜測真係.....
國內平板全用簡體App
為何所有平板手機都會分咩版本出?
用得國內版平板都會預裝港區App問題多多
唯一要刷國際Rom先正常用到9成App
作者: kbg 時間: 2018-8-4 11:34
唔明做乜唔可以同其他差唔多大細舊平板比重量同手感? 又唔係比速度.
用家有自己意見好正常, 而且佢係使用過程發現窄邊設計唔好嘅地方講出嚟.
人哋話小米平板4唔好用就好似得罪咗你咁.
作者: cpk 時間: 2018-8-4 12:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: blkbd5 時間: 2018-8-4 12:45
算啦,喜歡用ipad,又點會睇Android Tablet 上眼呢,
當你用開An機,你又唔想用ipad架喇,
新ipad pro,都系用幼邊,咁,又會投訴?
米板4,已經比起其它An板正好多,
如果買An板,現在計,米板4系不二之選
作者: free3sky 時間: 2018-8-4 12:55
我信小米賣硬件,甘既價就不能太多要求,
華為幾年前操作作介面仲好過依家小米,虛擬健可收起自行設定,體驗好好多,以前用開硬體健唔覺小米差
via HKEPC IR Pro 3.4.0 - Android(2.3.4)
作者: Adele 時間: 2018-8-4 13:00
戴左套,有得抓住黎用就好好多
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2073856&k=db78f4e18995e22fc32a9116951667b1&t=1782093631&sid=TmyUIoVIYl

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2073857&k=894c088cf0f56c2abf98ed9be17a6c4f&t=1782093631&sid=TmyUIoVIYl

作者: C-Leung 時間: 2018-8-4 13:09
本帖最後由 C-Leung 於 2018-8-4 13:10 編輯
回復 7 #Adele
唔係幾多gram問題?係你自己話mi tab 4重過邊部邊部wor
話8吋重過7吋,唔係理所當然咩?
你之後講嘅手感反而比較有參考價值
人地mi tab4原生就唔預載play store,對佢嘅support唔係最好(i.e. 部分/好多play store上面嘅app都唔support)都好合理。當然希望佢第時會出國際版fw會改善呢個問題啦
其實play store支援應該係關build.pro事,同cpu係咪次貨冇關
至於連直裝apk都唔support,呢個就真係衰d
作者: 竹皮 時間: 2018-8-4 13:19
咁就死火啦, 部M5多你0.4都係得316G
"平板重同輕都反影質量同零件多少"
照你咁講部M5一定係里面左CUT又CUT, CUT到呢個重量, 可能果0.4無意地無CUT走埋

作者: 竹皮 時間: 2018-8-4 13:20
本帖最後由 竹皮 於 2018-8-4 13:21 編輯
作者: ricky1992 時間: 2018-8-4 13:50
唔關事
應該係screen size累事
唔用大路機都有咁嘅問題
作者: C-Leung 時間: 2018-8-4 14:17
回復 21 #竹皮
8吋重過7吋係正常
下句係:8吋輕過7吋係驚喜
上面都講過tab s2只係2xxg,的確係輕
不過一般8吋under 350g已經合理
用部7吋tab來嫌8吋重冇乜意義啫
作者: amos_ay 時間: 2018-8-4 15:15
返回現實點的問題, 厚薄, 重輕, 用料都跟價錢掛鈎, 大家應該用同等價錢的機器去比較......
作者: louisfly 時間: 2018-8-4 15:43
本帖最後由 louisfly 於 2018-8-4 15:46 編輯
Tab s2 得個4000 電都攞來j? 輕好正常。
via HKEPC Reader for Android
作者: 火雲耶神 時間: 2018-8-4 19:47
冇聽筒是否要用耳機講電話?
作者: gn01924032 時間: 2018-8-4 21:07
netflix 對android好似真係有嚴謹既要求,不過想問下,小米4 LTE,香港卡用唔用到?
作者: choyu 時間: 2018-8-4 21:53
回復 27 #gn01924032
用到
via HKEPC Reader for Android
作者: amos_ay 時間: 2018-8-4 23:06
回覆 26# 火雲耶神
無聽筒, 直接當免提, 但會影響週邊的人, 用藍芽耳機比較好
作者: 火雲耶神 時間: 2018-8-4 23:25
有線耳機ok嗎
作者: chingchiu169 時間: 2018-8-5 01:23
NETFLIX要GOOGLE已驗證機先用到.
你PLAY STORE右拉..有個位設定
拉最底就見到
作者: amos_ay 時間: 2018-8-5 01:59
回覆 30# 火雲耶神
剛剛試了, 我用音樂耳機, 有連線咪, 都可以用嚟打電話, 而且夠大聲
作者: 火雲耶神 時間: 2018-8-5 15:25
thanks!一定會買!
作者: eva2112 時間: 2018-8-5 15:40
但呢部 mi 平板4 好似唔support QC3.0 或其他快充 ?
作者: mingming19 時間: 2018-8-5 16:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 4400 時間: 2018-8-5 16:27
想問下各位用lte版既師兄
裝左撥號器,開通左volte
係咪一定要用有volte 既sim
先可以繼續用打電話功能呢?
Thx
作者: amos_ay 時間: 2018-8-5 21:30
回覆 36# 4400
應該是的, 因為聯通, 電信沒有 volte 的網絡區域, 不能使用,
只是我剛巧全部都用中移, 在廣州, 深圳support volte
作者: EVIS 時間: 2018-8-6 04:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: frmcfa 時間: 2018-8-6 08:31
z3 tablet?
作者: C-Leung 時間: 2018-8-6 08:45
回復 38 #EVIS
用過又的確好難返轉頭嘅
作者: deonz 時間: 2018-8-6 14:24
支持樓主開箱分享
個人感受自不然係有個人觀點
手感呢樣嘢同造功、設計、細節好有關係,通常係SPEC上係睇吾出
要多d人分享先可以有多d觀點同角度
我自己都用過不下10部tablet
咁多代ipad都造功一流,不過對我自己來講軟件上每次都差少少(可能因爲我吾用icloud, dropbox只用G-drive)
#支持理性討論
回覆 1# Adele
作者: EVIS 時間: 2018-8-6 14:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: frmcfa 時間: 2018-8-6 15:35
how is it so "god"??
作者: gn01924032 時間: 2018-8-6 15:58
想問應該等港版 定直接淘好
via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3)
作者: deonz 時間: 2018-8-6 17:18
Form Factor、屏幕、電力、接近原生Android體驗都超正
可惜後續Z4只有10寸版本
回覆 42# EVIS
作者: eric196511 時間: 2018-8-7 03:36
SONY 都唔出平板仲有咩期望?
千多港元有S660算係咁仲要求啲咩?
樣樣都加上咁多要求功能個價錢唔止千多港元
小米平板4算係以千多港元有成意之作
作者: mingming19 時間: 2018-8-7 06:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: C-Leung 時間: 2018-8-7 09:07
回復 47 #mingming19
同意今時今日應該要加返個指紋sensor
指紋解鎖真係太方便
作者: kaiming2005 時間: 2018-8-7 10:02
不過呢個價位己經好抵玩,4+64GB 仲要用660
via HKEPC IR Pro 3.4.0 - Android(2.3.4)
作者: mingming19 時間: 2018-8-7 14:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: C-Leung 時間: 2018-8-7 15:03
本帖最後由 C-Leung 於 2018-8-7 15:06 編輯
除咗mon外仲有邊度要改進?
我都見唔少人話機重,但真係唔明重喺邊…佢都係同ipad mini差唔多啫
都係果句,你要同tab s2、z3 tab比就冇得講
但同其他pad比又唔係重好多啫
作者: louisfly 時間: 2018-8-7 15:09
千零蚊仲想點? 俾ipad pro 級數俾你?
作者: allenvkv 時間: 2018-8-7 15:23
回復 52 #louisfly
用緊唔覺個Mon 好差
via HKEPC Reader for Android
作者: dc97_2013 時間: 2018-8-7 17:04
回覆 44# gn01924032
放心買水~
之前無,呢代好大機會都無
作者: htc991424 時間: 2018-8-7 18:26
係咪對方都要用volte先打到?座枱機打出打入有機會miss call?
(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: deonz 時間: 2018-8-7 19:31
樓主可以幫手測試吓内存速度嗎?
回覆 1# Adele
作者: Adele 時間: 2018-8-7 19:38
點check, 唔識
作者: amos_ay 時間: 2018-8-7 22:42
回覆 55# htc991424
這跟對方沒關係, 只是您的平板跟卡的 Volte 起作用了, 我打10086 移動客服都可以
作者: deonz 時間: 2018-8-8 00:30
裝app就得
我一般用呢個
https://play.google.com/store/ap ... dromeda.androbench2
回覆 57# Adele
作者: Adele 時間: 2018-8-8 02:21
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2074792&k=394fd31ee27d37663c5c4ce5208860ac&t=1782093631&sid=TmyUIoVIYl

作者: kaiming2005 時間: 2018-8-8 08:09
本帖最後由 kaiming2005 於 2018-8-8 08:11 編輯
我都覺個Mon 唔差,用落都無明顯粒粒,可視角度都好闊。千幾蚊機,可以順暢玩pubg,崩壞3等大作,又有插卡,又有3.5mm(華仔m5無),仲要用type-c,所以都幾滿意
via HKEPC IR Pro 3.4.0 - Android(2.3.4)
作者: dc97_2013 時間: 2018-8-8 11:09
買入門版夠唔夠用?
作者: deonz 時間: 2018-8-8 11:23
thank you師妹?
回覆 60# Adele
作者: kaiming2005 時間: 2018-8-8 13:21
Ram得3GB 有少少唔夠,有能力最好上4+64
via HKEPC IR Pro 3.4.0 - Android(2.3.4)
作者: mkmonkey 時間: 2018-8-9 22:08
用緊,so far so good,比起以前部 N7 2013 LTE 黎講係順左好多,
作為睇漫畫同卡通既平板無投訴,有 SD 卡係重點,但係重左少少。
LTE 其實唔重要,不過買得 4+64 WIFI ,差少少無現由唔買埋個 LTE。
作者: eva2112 時間: 2018-8-10 11:59
宜家官網好難先買到 LTE 版
回覆 65# mkmonkey
作者: 4400 時間: 2018-8-10 14:16
想問C兄. 兩部機其實係咪差唔多大細
我睇個長度都一樣, 闊就差6mm倒
thx
作者: tamchan 時間: 2018-8-10 17:00
本帖最後由 tamchan 於 2018-8-10 17:02 編輯
之前用開 Mini 4 WiFi 版 主要每日用來上網, 睇下網頁報紙雜誌
早幾日終於收到平板四LTE 用左幾日 真係覺得唔錯
同上面師兄所講一樣 部机比較 Mini 4 順同快
Mini 4 唯一好處就係 比較闊 上網看報紙雜誌好睇小小
另外Apple 有ipad apps Play store 就多是手机 apps
平板用手机 apps 個版面擺位無咁靚 不過都係小問題
平板四電量, 畫面都可以 千五人仔有LTE 真係好抵
作者: gn01924032 時間: 2018-8-10 20:09
how to install google store??
作者: Adele 時間: 2018-8-10 21:45
回覆 69# gn01924032
http://www.miui.com/thread-16257947-1-1.html
作者: mkmonkey 時間: 2018-8-10 22:53
所以我已經懶得等,比多 70 人仔響 TB 買就算。
作者: mkmonkey 時間: 2018-8-10 22:59
懶得影相,就咁講一講。
戴左套後,長度差唔多無分別,闊度雖然話數字上差少少,但其實一眼睇得出闊得幾明顯下。
最大問題係部機重左加上闊左,令到重心遠左更加難渣手。
雖然唔太大影響,但渣耐左明顯比 N7 辛苦。
作者: gn01924032 時間: 2018-8-11 08:06
各位係邊到買機殼?尋日部機到貨,但都幾Sin手.
作者: gn01924032 時間: 2018-8-11 08:07
Thank u!!
作者: 三穿七 時間: 2018-8-11 18:04
用緊Lenovo tab4 8plus lte 4+64,玻璃底面設計/指紋解鎖/可打電話/收音機,全面吊打小米4,想換黎玩吓都比唔 ...
mingming19 發表於 2018-8-7 06:34
師兄呢部幾好 625 上網煲劇應該夠做喇
畫面質素如何?
作者: 老婆大哂 時間: 2018-8-11 19:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mingming19 時間: 2018-8-11 19:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yaunb 時間: 2018-8-11 19:46
回覆 73# gn01924032
淘左呢個, 不過未收貨
https://detail.tmall.com/item.ht ... &_u=brjjdg7d2e6
作者: amos_ay 時間: 2018-8-11 22:48
回覆 78# yaunb
幾好睇, 不過等師兄用後感
作者: HKer 時間: 2018-8-12 00:50
二手區
作者: kohaku 時間: 2018-8-12 07:31
回覆 76# 老婆大哂
之前有師兄講話enable番個play store certification 就得
https://saintlad.com/fix-device-not-certified-by-google-error/
作者: 4400 時間: 2018-8-12 11:32
師兄點解咁快放既?
作者: 中田心 時間: 2018-8-12 17:11
睇到netflix呀 不過只係有低清SD版
via HKEPC Reader for Android
作者: nigel 時間: 2018-8-13 19:40
我都賣機
同ipad 比都係無咁順
作者: sammael 時間: 2018-8-13 20:53
nexus 7 如果唔係個TOUCH有問題 我到今日可能仲用緊
作者: HKer 時間: 2018-8-13 20:57
女友不喜歡
作者: sammael 時間: 2018-8-13 21:07
如果係買比老人家睇片 唔知岩唔岩使
作者: eric196511 時間: 2018-8-14 02:24
入門平板千幾元無得要求太多
平價都用S660強中階Cpu已經小有
小米平板4只係比到基本用途打機,睇影片,上網,文書已經夠用
如果要求超高畫質音效表演佳體驗更好個價錢唔止千幾元
作者: amos_ay 時間: 2018-8-14 11:33
回覆 87# sammael
給老人合適的, 但過幾天開賣 10.1 版本
要是老人家在家用, 可以考慮大版本 RMB 1899
隔壁有師兄把消息公佈了,
當然頭批可能又要吃抄價
作者: nameno 時間: 2018-8-14 12:45
竟然係度講小米壞話
作者: Tech4Lee 時間: 2018-8-19 08:54
Work??
作者: 044003 時間: 2018-8-19 09:10
重過asus 果部 nexus 7 同 ipad mini2, samsung tab s2更加唔使講
nexus 7 - mi tab4 8吋同nexus 7吋比:giv ...
C-Leung 發表於 2018-8-2 23:11
mini4 300gram
作者: C-Leung 時間: 2018-8-19 10:48
回復 92 #044003
重1成的話唔係好多
作者: oscar2 時間: 2018-8-22 15:04
回覆 87# sammael
唔適合, 老人家最適合用就係apple, 我買比呀爸外母理類老人家全部都係買ipad iphone.
我本人就全部android
作者: Stevenchun 時間: 2018-8-22 16:18
唔work的
我前幾日專注研究有冇得係小米平板4上netflix enable HD
試過幾日都唔work
作者: hellokitty9327 時間: 2018-9-11 19:47
回覆 95# Stevenchun
作者: hellokitty9327 時間: 2018-9-11 19:49
回覆 91# Tech4Lee
Android require the most secure level of Google’s Widevine DRM solution (Widevine Level 1) in order to deliver HD (720p+) video content to Android devices. Lack of support for Widevine L1 can, and will, result in HD video not being played properly on your Android device, regardless of how powerful your device is or what its screen resolution is.
https://www.xda-developers.com/a ... prime-video-hd-drm/
作者: Tech4Lee 時間: 2018-9-11 21:47
回覆 Tech4Lee
Android require the most secure level of Google’s Widevine DRM solution (Widevine L ...
hellokitty9327 發表於 2018-9-11 19:49
即係唔支援? 叧小米平板4用乜線駁出去電視hdmi?
作者: wai716 時間: 2018-9-11 22:20
點睇netflix用緊咩畫質?我睇落畫質又唔係差喎
作者: Stevenchun 時間: 2018-9-11 23:12
應該最盡480p
啲畫質差到爆
我用amazon fire hd 播到1080p


