Board logo

標題: 小米平板4 用後感 [打印本頁]

作者: Adele    時間: 2018-8-2 22:31     標題: 小米平板4 用後感

本帖最後由 Adele 於 2018-8-2 22:35 編輯

用左幾日, 有D感想


總體黎講, 唔應該做到咁重, 條邊又窄易誤觸, 追求單手可握但用得好辛苦, 唔得人性化
唯一覺得幾好既係splitscreen睇youtube時, 退出home仲有聲音, 條片繼續播, 唔似得三星咁會停左
作者: C-Leung    時間: 2018-8-2 23:11

重過asus 果部 nexus 7 同 ipad mini2, samsung tab s2更加唔使講
nexus 7 - mi tab4 8吋同nexus 7吋比
ipad mini2 - mi tab4 342g,mini2 331g,相差唔遠wor,應該係比例同重心問題令你覺得小米重
tab s2 - 呢部265g真心輕(4000mah),不過mi tab4贏電量(6000mah)

個人覺得8吋大約350g已經可以接受,可能師兄們拎過tab s2所以先會嫌350g樓下o既機重
作者: eric196511    時間: 2018-8-3 04:23

樓主用部過氣7吋同依家平板比真係............
用重量來做平板好與壞已經係錯誤
平板重同輕都反影質量同零件多少
大電池,玻璃機殼,大屏幕都會增加重量
以8吋平板約350g唔算重
作者: blkbd5    時間: 2018-8-3 08:13

用左幾日, 有D感想

  • 重過asus 果部 nexus 7 同 ipad mini2, samsung tab s2更加唔使講
  • 單手只適合閱 ...
    Adele 發表於 2018-8-2 22:31


  • 唔系反對樓主觀點,系人人有唔同睇法,
    1. 8寸板,大電,3百幾克,差不多啦,太輕,我怕唔實剩,
    2. 8寸板,雙手用,好正常啫,
    3. 未買,唔知有幾差?但我唔想要粗邊,粗邊已經唔買,
    4. google installer ,算啦,裝到咪算,
    5. 大陸平板,唔特別喎,有apk吖,
    等港版,到時試試
    作者: ronald2003    時間: 2018-8-3 09:27

    回覆 1# Adele


        狂野飆車9 也不支援 下載完安裝不到
    作者: PV-001    時間: 2018-8-3 10:30

    吾介意重量的話, 呢部的 LTE 版係咪可以當手機用 ? W/S 都無問題 ?
    作者: Adele    時間: 2018-8-3 10:40

    例如呢隻game, 一樣話唔support
    https://play.google.com/store/ap ... net.princessconnect

    game都算, netflix 都唔得真係唔明解

    唔係幾多 gram 問題, 我用 ipad pro 10.5 既手感仲好過 mi pad 4
    我覺得呢部機過份追求大屏幕佔比, 真係揸過裸機既人應該會同意我講法
    買左套, 一陣去攞, 睇下會唔會好用番

    貼番張相, 唔係又會比人話打手

    20180802_224112-1.jpg

    圖片附件: 20180802_224112-1.jpg (2018-8-3 10:40, 72.25 KB) / 下載次數 105
    https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2073724&k=2f0643763564a09e4184436de06bb455&t=1782093631&sid=TmyUIoVIYl


    作者: Adele    時間: 2018-8-3 10:45

    樓主用部過氣7吋同依家平板比真係............
    eric196511 發表於 2018-8-3 04:23


    唔用舊機黎比? 你咁借部 ipad mini 5  比我試下啦
    作者: Adele    時間: 2018-8-3 10:49

    大陸平板,唔特別喎,有apk吖
    blkbd5 發表於 2018-8-3 08:13


    我懷疑係粒U, snapdragon 660專係賣比印度同大陸, 會唔會特別得濟 developer 試唔到所以乾脆唔 support?
    作者: 小鳥爆開了    時間: 2018-8-3 12:44

    唔用舊機黎比? 你咁借部 ipad mini 5  比我試下啦
    Adele 發表於 2018-8-3 10:45


    好多大陸機打手架呢到
    十全十美 平靚正無缺點架
    作者: 中田心    時間: 2018-8-3 12:47

    原本買黎睇netflix
    但原來唔support HD,我買左一日都放左

    via HKEPC Reader for Android
    作者: eric196511    時間: 2018-8-4 11:12

    回覆 8# Adele
    果粉講野都會支持自己Ipad
    你用部Ipad1同依家Ipad pro比會話舊Ipad輕好多
    何為舊何為新你都將事件扭曲來講
    低價平板同高價平板來比當然貴個部好用
    呢度係講Android 平板都經常有果粉跑出來話自己Ipad有幾勁
    兩個平板世界各有好處
    喜歡用就好唔好果粉成人話Android 係垃圾
    我又唔見得人人喜歡Ipad多
    作者: eric196511    時間: 2018-8-4 11:25

    本帖最後由 eric196511 於 2018-8-4 11:30 編輯
    我懷疑係粒U, snapdragon 660專係賣比印度同大陸, 會唔會特別得濟 developer 試唔到所以乾脆唔 support? ...
    Adele 發表於 2018-8-3 10:49

    你對區分係統都唔了解亂去猜測真係.....
    國內平板全用簡體App
    為何所有平板手機都會分咩版本出?
    用得國內版平板都會預裝港區App問題多多
    唯一要刷國際Rom先正常用到9成App
    作者: kbg    時間: 2018-8-4 11:34

    回覆  Adele
    果粉講野都會支持自己Ipad
    你用部Ipad1同依家Ipad pro比會話舊Ipad輕好多
    何為舊 ...
    eric196511 發表於 2018-8-4 11:12


    唔明做乜唔可以同其他差唔多大細舊平板比重量同手感? 又唔係比速度.
    用家有自己意見好正常, 而且佢係使用過程發現窄邊設計唔好嘅地方講出嚟.
    人哋話小米平板4唔好用就好似得罪咗你咁.
    作者: cpk    時間: 2018-8-4 12:14

    提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
    作者: blkbd5    時間: 2018-8-4 12:45

    算啦,喜歡用ipad,又點會睇Android Tablet 上眼呢,
    當你用開An機,你又唔想用ipad架喇,
    新ipad pro,都系用幼邊,咁,又會投訴?
    米板4,已經比起其它An板正好多,
    如果買An板,現在計,米板4系不二之選
    作者: free3sky    時間: 2018-8-4 12:55

    我信小米賣硬件,甘既價就不能太多要求,
    華為幾年前操作作介面仲好過依家小米,虛擬健可收起自行設定,體驗好好多,以前用開硬體健唔覺小米差

    via HKEPC IR Pro 3.4.0 - Android(2.3.4)
    作者: Adele    時間: 2018-8-4 13:00

    20180804_125143-picsay2.jpg 20180804_125229-picsay2.jpg

    戴左套,有得抓住黎用就好好多

    圖片附件: 20180804_125143-picsay2.jpg (2018-8-4 12:59, 123.9 KB) / 下載次數 80
    https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2073856&k=db78f4e18995e22fc32a9116951667b1&t=1782093631&sid=TmyUIoVIYl



    圖片附件: 20180804_125229-picsay2.jpg (2018-8-4 12:59, 114.44 KB) / 下載次數 73
    https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2073857&k=894c088cf0f56c2abf98ed9be17a6c4f&t=1782093631&sid=TmyUIoVIYl


    作者: C-Leung    時間: 2018-8-4 13:09

    本帖最後由 C-Leung 於 2018-8-4 13:10 編輯

    回復 7 #Adele

    唔係幾多gram問題?係你自己話mi tab 4重過邊部邊部wor
    話8吋重過7吋,唔係理所當然咩?
    你之後講嘅手感反而比較有參考價值

    人地mi tab4原生就唔預載play store,對佢嘅support唔係最好(i.e. 部分/好多play store上面嘅app都唔support)都好合理。當然希望佢第時會出國際版fw會改善呢個問題啦

    其實play store支援應該係關build.pro事,同cpu係咪次貨冇關

    至於連直裝apk都唔support,呢個就真係衰d
    作者: 竹皮    時間: 2018-8-4 13:19

    樓主用部過氣7吋同依家平板比真係............
    用重量來做平板好與壞已經係錯誤
    平板重同輕都反影質量同零 ...
    eric196511 發表於 2018-8-3 04:23


    咁就死火啦, 部M5多你0.4都係得316G

    "平板重同輕都反影質量同零件多少"
    照你咁講部M5一定係里面左CUT又CUT, CUT到呢個重量, 可能果0.4無意地無CUT走埋
    作者: 竹皮    時間: 2018-8-4 13:20

    本帖最後由 竹皮 於 2018-8-4 13:21 編輯
    回復 Adele

    唔係幾多gram問題?係你自己話mi tab 4重過邊部邊部wor
    話8吋重過7吋,唔係理所當然咩?
    你之 ...
    C-Leung 發表於 2018-8-4 13:09


    8.4仲輕過部8吋, 點計先? 多你0.4係咪至少都要重你多小小. 剛田武大隻過大雄你可唔可以話剛田武輕過大雄
    作者: ricky1992    時間: 2018-8-4 13:50

    我懷疑係粒U, snapdragon 660專係賣比印度同大陸, 會唔會特別得濟 developer 試唔到所以乾脆唔 support? ...
    Adele 發表於 2018-8-3 10:49



    唔關事
    應該係screen size累事
    唔用大路機都有咁嘅問題
    作者: C-Leung    時間: 2018-8-4 14:17

    回復 21 #竹皮

    8吋重過7吋係正常
    下句係:8吋輕過7吋係驚喜

    上面都講過tab s2只係2xxg,的確係輕
    不過一般8吋under 350g已經合理
    用部7吋tab來嫌8吋重冇乜意義啫
    作者: amos_ay    時間: 2018-8-4 15:15

    返回現實點的問題, 厚薄, 重輕, 用料都跟價錢掛鈎, 大家應該用同等價錢的機器去比較......
    作者: louisfly    時間: 2018-8-4 15:43

    本帖最後由 louisfly 於 2018-8-4 15:46 編輯

    Tab s2 得個4000 電都攞來j?  輕好正常。

    via HKEPC Reader for Android
    作者: 火雲耶神    時間: 2018-8-4 19:47

    冇聽筒是否要用耳機講電話?
    作者: gn01924032    時間: 2018-8-4 21:07

    netflix 對android好似真係有嚴謹既要求,不過想問下,小米4 LTE,香港卡用唔用到?
    作者: choyu    時間: 2018-8-4 21:53

    回復 27 #gn01924032

    用到

    via HKEPC Reader for Android
    作者: amos_ay    時間: 2018-8-4 23:06

    回覆 26# 火雲耶神

    無聽筒, 直接當免提, 但會影響週邊的人, 用藍芽耳機比較好
    作者: 火雲耶神    時間: 2018-8-4 23:25

    回覆  火雲耶神

    無聽筒, 直接當免提, 但會影響週邊的人, 用藍芽耳機比較好 ...
    amos_ay 發表於 2018-8-4 11:06 PM

    有線耳機ok嗎
    作者: chingchiu169    時間: 2018-8-5 01:23

    NETFLIX要GOOGLE已驗證機先用到.
    你PLAY STORE右拉..有個位設定
    拉最底就見到
    作者: amos_ay    時間: 2018-8-5 01:59

    回覆 30# 火雲耶神

    剛剛試了, 我用音樂耳機, 有連線咪, 都可以用嚟打電話, 而且夠大聲
    作者: 火雲耶神    時間: 2018-8-5 15:25

    回覆  火雲耶神

    剛剛試了, 我用音樂耳機, 有連線咪, 都可以用嚟打電話, 而且夠大聲 ...
    amos_ay 發表於 2018-8-5 01:59 AM



        thanks!一定會買!
    作者: eva2112    時間: 2018-8-5 15:40

    但呢部 mi 平板4 好似唔support QC3.0 或其他快充 ?
    作者: mingming19    時間: 2018-8-5 16:00

    提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
    作者: 4400    時間: 2018-8-5 16:27

    想問下各位用lte版既師兄
    裝左撥號器,開通左volte
    係咪一定要用有volte 既sim
    先可以繼續用打電話功能呢?
    Thx
    作者: amos_ay    時間: 2018-8-5 21:30

    回覆 36# 4400

    應該是的, 因為聯通, 電信沒有 volte 的網絡區域, 不能使用,
    只是我剛巧全部都用中移, 在廣州, 深圳support volte
    作者: EVIS    時間: 2018-8-6 04:07

    提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
    作者: frmcfa    時間: 2018-8-6 08:31

    SONY 8吋 重量: 270 克....
    而家冇一部睇得上眼, 粗粗地用住先...
    EVIS 發表於 2018-8-6 04:07



        z3 tablet?
    作者: C-Leung    時間: 2018-8-6 08:45

    回復 38 #EVIS

    用過又的確好難返轉頭嘅
    作者: deonz    時間: 2018-8-6 14:24

    支持樓主開箱分享
    個人感受自不然係有個人觀點
    手感呢樣嘢同造功、設計、細節好有關係,通常係SPEC上係睇吾出
    要多d人分享先可以有多d觀點同角度
    我自己都用過不下10部tablet
    咁多代ipad都造功一流,不過對我自己來講軟件上每次都差少少(可能因爲我吾用icloud, dropbox只用G-drive)

    #支持理性討論

    回覆 1# Adele
    作者: EVIS    時間: 2018-8-6 14:56

    提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
    作者: frmcfa    時間: 2018-8-6 15:35

    是,神機,可惜年紀開始大
    EVIS 發表於 2018-8-6 14:56



        how is it so "god"??
    作者: gn01924032    時間: 2018-8-6 15:58

    想問應該等港版 定直接淘好

    via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3)
    作者: deonz    時間: 2018-8-6 17:18

    Form Factor、屏幕、電力、接近原生Android體驗都超正
    可惜後續Z4只有10寸版本

    回覆 42# EVIS
    作者: eric196511    時間: 2018-8-7 03:36

    SONY 都唔出平板仲有咩期望?
    千多港元有S660算係咁仲要求啲咩?
    樣樣都加上咁多要求功能個價錢唔止千多港元
    小米平板4算係以千多港元有成意之作
    作者: mingming19    時間: 2018-8-7 06:34

    提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
    作者: C-Leung    時間: 2018-8-7 09:07

    回復 47 #mingming19

    同意今時今日應該要加返個指紋sensor
    指紋解鎖真係太方便
    作者: kaiming2005    時間: 2018-8-7 10:02

    回復 mingming19

    同意今時今日應該要加返個指紋sensor
    指紋解鎖真係太方便
    C-Leung 發表於 2018-8-7 09:07


        不過呢個價位己經好抵玩,4+64GB 仲要用660

    via HKEPC IR Pro 3.4.0 - Android(2.3.4)
    作者: mingming19    時間: 2018-8-7 14:33

    提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
    作者: C-Leung    時間: 2018-8-7 15:03

    本帖最後由 C-Leung 於 2018-8-7 15:06 編輯

    除咗mon外仲有邊度要改進?

    我都見唔少人話機重,但真係唔明重喺邊…佢都係同ipad mini差唔多啫

    都係果句,你要同tab s2、z3 tab比就冇得講
    但同其他pad比又唔係重好多啫
    作者: louisfly    時間: 2018-8-7 15:09

    但係除左芯片夠新外,其他全部係3年前技術,仲要只有data版本,睇過幾個review全都指mon質數一般及機身重 ...
    mingming19 發表於 2018-8-7 14:33


    千零蚊仲想點? 俾ipad pro 級數俾你?
    作者: allenvkv    時間: 2018-8-7 15:23

    回復 52 #louisfly

    用緊唔覺個Mon 好差

    via HKEPC Reader for Android
    作者: dc97_2013    時間: 2018-8-7 17:04

    回覆 44# gn01924032


    放心買水~
    之前無,呢代好大機會都無
    作者: htc991424    時間: 2018-8-7 18:26

    回覆  4400

    應該是的, 因為聯通, 電信沒有 volte 的網絡區域, 不能使用,
    只是我剛巧全部都用中移, 在廣 ...
    amos_ay 發表於 2018-8-5 21:30
    係咪對方都要用volte先打到?座枱機打出打入有機會miss call?

    (由 HKEPC Android 手機版 發出)
    作者: deonz    時間: 2018-8-7 19:31

    樓主可以幫手測試吓内存速度嗎?

    回覆 1# Adele
    作者: Adele    時間: 2018-8-7 19:38

    點check, 唔識
    作者: amos_ay    時間: 2018-8-7 22:42

    回覆 55# htc991424

    這跟對方沒關係, 只是您的平板跟卡的 Volte 起作用了, 我打10086 移動客服都可以
    作者: deonz    時間: 2018-8-8 00:30

    裝app就得
    我一般用呢個
    https://play.google.com/store/ap ... dromeda.androbench2

    回覆 57# Adele
    作者: Adele    時間: 2018-8-8 02:21

    Screenshot_2018-08-08-02-19-58-559_com.andromeda.androbench2.png

    圖片附件: Screenshot_2018-08-08-02-19-58-559_com.andromeda.androbench2.png (2018-8-8 02:21, 57.25 KB) / 下載次數 103
    https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2074792&k=394fd31ee27d37663c5c4ce5208860ac&t=1782093631&sid=TmyUIoVIYl


    作者: kaiming2005    時間: 2018-8-8 08:09

    本帖最後由 kaiming2005 於 2018-8-8 08:11 編輯
    回復 louisfly

    用緊唔覺個Mon 好差

    via HKEPC Reader for Android
    allenvkv 發表於 2018-8-7 15:23


        我都覺個Mon 唔差,用落都無明顯粒粒,可視角度都好闊。千幾蚊機,可以順暢玩pubg,崩壞3等大作,又有插卡,又有3.5mm(華仔m5無),仲要用type-c,所以都幾滿意

    via HKEPC IR Pro 3.4.0 - Android(2.3.4)
    作者: dc97_2013    時間: 2018-8-8 11:09

    買入門版夠唔夠用?
    作者: deonz    時間: 2018-8-8 11:23

    thank you師妹?
    回覆 60# Adele
    作者: kaiming2005    時間: 2018-8-8 13:21

    買入門版夠唔夠用?
    dc97_2013 發表於 2018-8-8 11:09


        Ram得3GB 有少少唔夠,有能力最好上4+64

    via HKEPC IR Pro 3.4.0 - Android(2.3.4)
    作者: mkmonkey    時間: 2018-8-9 22:08

    用緊,so far so good,比起以前部 N7 2013 LTE 黎講係順左好多,
    作為睇漫畫同卡通既平板無投訴,有 SD 卡係重點,但係重左少少。

    LTE 其實唔重要,不過買得 4+64 WIFI ,差少少無現由唔買埋個 LTE。
    作者: eva2112    時間: 2018-8-10 11:59

    宜家官網好難先買到 LTE 版

    回覆 65# mkmonkey
    作者: 4400    時間: 2018-8-10 14:16

    用緊,so far so good,比起以前部 N7 2013 LTE 黎講係順左好多,
    作為睇漫畫同卡通既平板無投訴,有 SD 卡 ...
    mkmonkey 發表於 2018-8-9 22:08


    想問C兄. 兩部機其實係咪差唔多大細
    我睇個長度都一樣, 闊就差6mm倒
    thx
    作者: tamchan    時間: 2018-8-10 17:00

    本帖最後由 tamchan 於 2018-8-10 17:02 編輯

    之前用開 Mini 4 WiFi 版  主要每日用來上網, 睇下網頁報紙雜誌
    早幾日終於收到平板四LTE  用左幾日 真係覺得唔錯
    同上面師兄所講一樣 部机比較 Mini 4 順同快
    Mini 4 唯一好處就係 比較闊  上網看報紙雜誌好睇小小
    另外Apple 有ipad apps  Play store 就多是手机 apps
    平板用手机 apps 個版面擺位無咁靚 不過都係小問題
    平板四電量, 畫面都可以 千五人仔有LTE 真係好抵
    作者: gn01924032    時間: 2018-8-10 20:09

    how to install google store??
    作者: Adele    時間: 2018-8-10 21:45

    回覆 69# gn01924032

    http://www.miui.com/thread-16257947-1-1.html
    作者: mkmonkey    時間: 2018-8-10 22:53

    宜家官網好難先買到 LTE 版

    回覆  mkmonkey
    eva2112 發表於 2018-8-10 11:59


    所以我已經懶得等,比多 70 人仔響 TB 買就算。
    作者: mkmonkey    時間: 2018-8-10 22:59

    想問C兄. 兩部機其實係咪差唔多大細
    我睇個長度都一樣, 闊就差6mm倒
    thx ...
    4400 發表於 2018-8-10 14:16


    懶得影相,就咁講一講。

    戴左套後,長度差唔多無分別,闊度雖然話數字上差少少,但其實一眼睇得出闊得幾明顯下。
    最大問題係部機重左加上闊左,令到重心遠左更加難渣手。
    雖然唔太大影響,但渣耐左明顯比 N7 辛苦。
    作者: gn01924032    時間: 2018-8-11 08:06

    各位係邊到買機殼?尋日部機到貨,但都幾Sin手.
    作者: gn01924032    時間: 2018-8-11 08:07

    回覆  gn01924032
    Adele 發表於 2018-8-10 21:45



        Thank u!!
    作者: 三穿七    時間: 2018-8-11 18:04

    用緊Lenovo tab4 8plus lte 4+64,玻璃底面設計/指紋解鎖/可打電話/收音機,全面吊打小米4,想換黎玩吓都比唔 ...
    mingming19 發表於 2018-8-7 06:34



        師兄呢部幾好 625 上網煲劇應該夠做喇
    畫面質素如何?
    作者: 老婆大哂    時間: 2018-8-11 19:15

    提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
    作者: mingming19    時間: 2018-8-11 19:36

    提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
    作者: yaunb    時間: 2018-8-11 19:46

    回覆 73# gn01924032

    淘左呢個, 不過未收貨
    https://detail.tmall.com/item.ht ... &_u=brjjdg7d2e6
    作者: amos_ay    時間: 2018-8-11 22:48

    回覆 78# yaunb

    幾好睇, 不過等師兄用後感
    作者: HKer    時間: 2018-8-12 00:50

    二手區
    作者: kohaku    時間: 2018-8-12 07:31

    回覆 76# 老婆大哂


      之前有師兄講話enable番個play store certification 就得

    https://saintlad.com/fix-device-not-certified-by-google-error/
    作者: 4400    時間: 2018-8-12 11:32

    二手區
    HKer 發表於 2018-8-12 00:50


    師兄點解咁快放既?
    作者: 中田心    時間: 2018-8-12 17:11

    睇到netflix呀 不過只係有低清SD版

    via HKEPC Reader for Android
    作者: nigel    時間: 2018-8-13 19:40

    我都賣機
    同ipad  比都係無咁順
    作者: sammael    時間: 2018-8-13 20:53

    nexus 7 如果唔係個TOUCH有問題  我到今日可能仲用緊
    作者: HKer    時間: 2018-8-13 20:57

    師兄點解咁快放既?
    4400 發表於 2018-8-12 11:32 AM
    女友不喜歡
    作者: sammael    時間: 2018-8-13 21:07

    如果係買比老人家睇片 唔知岩唔岩使
    作者: eric196511    時間: 2018-8-14 02:24

    入門平板千幾元無得要求太多
    平價都用S660強中階Cpu已經小有
    小米平板4只係比到基本用途打機,睇影片,上網,文書已經夠用
    如果要求超高畫質音效表演佳體驗更好個價錢唔止千幾元
    作者: amos_ay    時間: 2018-8-14 11:33

    回覆 87# sammael

    給老人合適的, 但過幾天開賣 10.1 版本
    要是老人家在家用, 可以考慮大版本 RMB 1899
    隔壁有師兄把消息公佈了,
    當然頭批可能又要吃抄價
    作者: nameno    時間: 2018-8-14 12:45

    竟然係度講小米壞話
    作者: Tech4Lee    時間: 2018-8-19 08:54

    回覆  老婆大哂
      之前有師兄講話enable番個play store certification 就得
    kohaku 發表於 2018-8-12 07:31

    Work??
    作者: 044003    時間: 2018-8-19 09:10

    重過asus 果部 nexus 7 同 ipad mini2, samsung tab s2更加唔使講
    nexus 7 - mi tab4 8吋同nexus 7吋比:giv ...
    C-Leung 發表於 2018-8-2 23:11



        mini4 300gram
    作者: C-Leung    時間: 2018-8-19 10:48

    回復 92 #044003

    重1成的話唔係好多
    作者: oscar2    時間: 2018-8-22 15:04

    回覆 87# sammael


       唔適合,    老人家最適合用就係apple,   我買比呀爸外母理類老人家全部都係買ipad iphone.

    我本人就全部android
    作者: Stevenchun    時間: 2018-8-22 16:18

    Work??
    Tech4Lee 發表於 19/8/2018 08:54


    唔work的
    我前幾日專注研究有冇得係小米平板4上netflix enable HD
    試過幾日都唔work
    作者: hellokitty9327    時間: 2018-9-11 19:47

    回覆 95# Stevenchun
    作者: hellokitty9327    時間: 2018-9-11 19:49

    回覆 91# Tech4Lee
    Android require the most secure level of Google’s Widevine DRM solution (Widevine Level 1) in order to deliver HD (720p+) video content to Android devices. Lack of support for Widevine L1 can, and will, result in HD video not being played properly on your Android device, regardless of how powerful your device is or what its screen resolution is.
    https://www.xda-developers.com/a ... prime-video-hd-drm/
    作者: Tech4Lee    時間: 2018-9-11 21:47

    回覆  Tech4Lee
    Android require the most secure level of Google’s Widevine DRM solution (Widevine L ...
    hellokitty9327 發表於 2018-9-11 19:49

    即係唔支援? 叧小米平板4用乜線駁出去電視hdmi?
    作者: wai716    時間: 2018-9-11 22:20

    點睇netflix用緊咩畫質?我睇落畫質又唔係差喎
    作者: Stevenchun    時間: 2018-9-11 23:12

    點睇netflix用緊咩畫質?我睇落畫質又唔係差喎
    wai716 發表於 11/9/2018 22:20


    應該最盡480p
    啲畫質差到爆
    我用amazon fire hd 播到1080p





    歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2