作者: kkfon 時間: 2015-2-4 18:37 標題: 台電/onda 深圳維修點
請問二間廠是否都在深圳華強北有維修點?定只有台電設維修點
作者: eddy3363 時間: 2015-2-4 21:05
應該沒有
作者: jj999c 時間: 2015-2-4 21:45
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
台電係深圳華強北有維俢點(要放低整)、e個係當初我選台電的其中一個原因.
買了部x98 air 3g 而家都未獲完。
深圳市福田区华强北路赛格广场41楼4106B
Tel : 0755-61361529
好似開一至六、九點至五點半、假期休息
其它地點及價錢 http://www.teclast.com/topic.php?channelID=80&topicID=217
作者: raymond001lau 時間: 2015-2-4 21:54
我部x98air 3g software 問題,自己整唔到,上到去睇住佢半個鐘搞掂,另外見有個師兄攞機,佢話都方低左3星期
作者: freeman321321 時間: 2015-2-5 07:33
雖要等,又得整好過去堆填區!
作者: danlau 時間: 2015-2-5 09:47
ONDA 有 去過1-2次
如果無記錯係科學館站旁邊
作者: no_on888 時間: 2015-2-5 11:47
Onda 放低定即整?
作者: danlau 時間: 2015-2-5 13:55
放低 -> 番廠 -> 再番去拿
作者: no_on888 時間: 2015-2-5 14:23
驰为總廠維修點好近,上次整好快又得攞
作者: kkfon 時間: 2015-2-5 16:05
馳為在華強北嗎?
作者: no_on888 時間: 2015-2-5 16:21
深鐡五和站
作者: 吹水王 時間: 2015-2-9 10:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: buynaka 時間: 2015-2-9 11:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cks 時間: 2015-2-9 13:16
我上去華強車費仲平過我出深水埗
時間又差不多
咁點解我唔買山寨平板?
作者: liyee 時間: 2015-2-9 14:42
有D人上深圳快過出九龍同香港,重慳皮

