Board logo

標題: [操作疑難] 想買部WIN的TAB...要求update [打印本頁]

作者: raystation    時間: 2015-1-11 20:41     標題: 想買部WIN的TAB...要求update

本帖最後由 raystation 於 2015-1-14 23:09 編輯

最好係白色…
8~8.9吋內…
要有HDMI
最好$1500內
越輕越好
用MicroUSB叉電
最好雙系統,不過冇就windows8
謝謝
作者: adilsh    時間: 2015-1-11 21:16

pipo w6 整體唔錯,但自己覺得續航力麻麻
作者: raystation    時間: 2015-1-11 21:19

pipo w6 整體唔錯,但自己覺得續航力麻麻
adilsh 發表於 2015-1-11 21:16



    多謝提供先!!!
作者: 莎月美希    時間: 2015-1-11 21:30

馳為V89 用緊,幾好.
作者: raystation    時間: 2015-1-11 21:39

馳為V89 用緊,幾好.
莎月美希 發表於 2015-1-11 21:30



    個樣都okok........thx!!!
作者: YCW1402    時間: 2015-1-11 22:29

回覆 2# adilsh
航力麻麻? only 3-4 hrs?
作者: yeskov    時間: 2015-1-11 22:45

回覆 5# raystation

有雙系統就更好
作者: 紫河馬    時間: 2015-1-12 09:47

大brand最平2gb 係咪 華碩部note 8?
作者: adilsh    時間: 2015-1-13 09:21

回覆  adilsh
航力麻麻? only 3-4 hrs?
YCW1402 發表於 2015-1-11 22:29


上住網睇片咁計我諗4-5hrs比盡
作者: tianke    時間: 2015-1-13 09:59

馳為V89 用緊,幾好.
莎月美希 發表於 2015-1-11 21:30


x2
作者: wy7008    時間: 2015-1-13 12:01

馳為V89 用緊,幾好.
莎月美希 發表於 2015-1-11 21:30



    mon 會唔會較暗?  腦場試調最光感不足
作者: 莎月美希    時間: 2015-1-13 15:53

mon 會唔會較暗?  腦場試調最光感不足
wy7008 發表於 2015-1-13 12:01


    除非在室外,我在室內用,較都好暗想慳電D都睇得好清楚。
作者: lazyinhk    時間: 2015-1-13 18:13

搭單問10"除咗國產同Acet又有咩好介紹?
作者: boheh    時間: 2015-1-13 18:17

x2
tianke 發表於 2015-1-13 09:59



    請問馳為V89航力如何 ?
作者: 莎月美希    時間: 2015-1-14 00:10

請問馳為V89航力如何 ?
boheh 發表於 2015-1-13 18:17

我用來玩online game魔獸世界,連接藍芽鍵盤同老鼠,3G 上網,玩一小時大約用了20%電左右。
作者: raystation    時間: 2015-1-14 23:09

今日睇左部W8C...都ok....
作者: 書中出舉人    時間: 2015-1-15 09:57

pipo w6 整體唔錯,但自己覺得續航力麻麻
adilsh 發表於 2015-1-11 21:16



    視窗平板死症,冇計!
作者: erickleung    時間: 2015-1-15 12:17

等Asus 新機好過, 不要貪強國牌子平價機,
作者: raystation    時間: 2015-1-15 21:58

等Asus 新機好過, 不要貪強國牌子平價機,
erickleung 發表於 2015-1-15 12:17



    asus通常頭批機都有問題......唔考慮...
作者: ntamio    時間: 2015-1-16 10:03

asus通常頭批機都有問題......唔考慮...
raystation 發表於 2015-1-15 21:58


咁ASUS舊機都有幾部唔差,其實國產都只係貪佢平, 買大廠耐玩點都高D
作者: 莎月美希    時間: 2015-1-16 10:56

牙石部新8.9吋 WINDOWS板,解像度得1280 x 800, cpu 算幾好,連鍵盤,但好像
冇得插sim 卡,賣300 蚊美金,到香港我估賣
3380 以上,印象中好像部機細過9吋,WINDOWS唔洗錢,但如果賣過三千港幣,好像又貴過頭。
作者: lamtsai    時間: 2015-1-16 11:19

本帖最後由 lamtsai 於 2015-1-16 11:42 編輯
搭單問10"除咗國產同Acet又有咩好介紹?
lazyinhk 發表於 2015-1-13 18:13



如果接受到10" ATOM Z3740 CPU,我會考慮美水LENOVO MIIX 2,300美金未計運費





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2