標題: [操作疑難] 想買部WIN的TAB...要求update [打印本頁]
作者: raystation 時間: 2015-1-11 20:41 標題: 想買部WIN的TAB...要求update
本帖最後由 raystation 於 2015-1-14 23:09 編輯
最好係白色…
8~8.9吋內…
要有HDMI
最好$1500內
越輕越好
用MicroUSB叉電
最好雙系統,不過冇就windows8
謝謝
作者: adilsh 時間: 2015-1-11 21:16
pipo w6 整體唔錯,但自己覺得續航力麻麻
作者: raystation 時間: 2015-1-11 21:19
多謝提供先!!!
作者: 莎月美希 時間: 2015-1-11 21:30
馳為V89 用緊,幾好.
作者: raystation 時間: 2015-1-11 21:39
個樣都okok........thx!!!
作者: YCW1402 時間: 2015-1-11 22:29
回覆 2# adilsh
航力麻麻? only 3-4 hrs?
作者: yeskov 時間: 2015-1-11 22:45
回覆 5# raystation
有雙系統就更好
作者: 紫河馬 時間: 2015-1-12 09:47
大brand最平2gb 係咪 華碩部note 8?
作者: adilsh 時間: 2015-1-13 09:21
上住網睇片咁計我諗4-5hrs比盡
作者: tianke 時間: 2015-1-13 09:59
x2
作者: wy7008 時間: 2015-1-13 12:01
mon 會唔會較暗? 腦場試調最光感不足
作者: 莎月美希 時間: 2015-1-13 15:53
除非在室外,我在室內用,較都好暗想慳電D都睇得好清楚。
作者: lazyinhk 時間: 2015-1-13 18:13
搭單問10"除咗國產同Acet又有咩好介紹?
作者: boheh 時間: 2015-1-13 18:17
請問馳為V89航力如何 ?
作者: 莎月美希 時間: 2015-1-14 00:10
我用來玩online game魔獸世界,連接藍芽鍵盤同老鼠,3G 上網,玩一小時大約用了20%電左右。
作者: raystation 時間: 2015-1-14 23:09
今日睇左部W8C...都ok....
作者: 書中出舉人 時間: 2015-1-15 09:57
視窗平板死症,冇計!
作者: erickleung 時間: 2015-1-15 12:17
等Asus 新機好過, 不要貪強國牌子平價機,
作者: raystation 時間: 2015-1-15 21:58
asus通常頭批機都有問題......唔考慮...
作者: ntamio 時間: 2015-1-16 10:03
咁ASUS舊機都有幾部唔差,其實國產都只係貪佢平, 買大廠耐玩點都高D
作者: 莎月美希 時間: 2015-1-16 10:56
牙石部新8.9吋 WINDOWS板,解像度得1280 x 800, cpu 算幾好,連鍵盤,但好像
冇得插sim 卡,賣300 蚊美金,到香港我估賣
3380 以上,印象中好像部機細過9吋,WINDOWS唔洗錢,但如果賣過三千港幣,好像又貴過頭。
作者: lamtsai 時間: 2015-1-16 11:19
本帖最後由 lamtsai 於 2015-1-16 11:42 編輯
如果接受到10" ATOM Z3740 CPU,我會考慮美水LENOVO MIIX 2,300美金未計運費

